Masukuvia!

mustakomutsi kirjoitti:
Pientä edistystä havaittavissa...

Edellinen oli näköjään poistunut, eli tässä viikon 19 lätyskä:

Photobucket


Ja tässä 24:

Photobucket



Harmi kun ei ole mitään kuvankäsittelyohjelmaa että saisi kans tehtyä tollaisen kivan kollaasin. Tässä uusin pallo:

Photobucket

 

Aika maltillisesti edelleen kasvaa täällä masu, mutta ylöspäin on noussut ainakin jonkin verran. Tai siis lähinnä levinnyt myös ylös:) Huomaa kun kumartelee, ettei enää jääkään niin paljon tuohon väliin tilaa.

Photobucket

 
rv 27+0 ja tasaviikkojen kunniaksi kuvaa :)
Ja kyllä tää livenä on suurempi, kuvat pienentää *nauraa*
Photobucket
 
Minttura: Mä kyllä ihailen tuota sun masun muotoa.. Aivan ihana.. Itte kans huomannu tuon saman et kuva valehtelee aika lailla siit vatsan koosta.. vaikiaa saada hyvä kuva  mis se näyttäis edes sinne päin... Ainakin mulla ollu ongelmia... Mulla maanantaina taas tulee uutta kuvaa.. saas nähä mitä tulee :)
 
Oon seurannu teidän masujen kasvamista, mutta enpä oo ite kerenny viel opettelee kuvan lisäystä :P Aivan ihania masuja!! Itselläkin jo melkonen pallo mutta kyllä tuo Mintturan masu on aivan yli ihana!! <3
 
Oon kaks tuntia yrittäny ladata tänne tollasta kollaasia, missä nää mun kuvat olis sarjana, mut se on aina liian iso... Joten tässä mun kuvat erillään...

Photobucket

Photobucket

Photobucket
 
Sintura, sieltä se pikkuhiljaa pullahtaa <3 Hauskaa kun oot tainnu sanoakin että oot kohtalaisen lyhyt, kun kuvissa saa sellaisen vaikutelman että oot ihan himmeen pitkä :D Sulla taitaa olla pitkä selkä?

Minttura, voi mikä kolmiomaha! Ihana! :)

Mimmulimammuli, ei se ole vaikeaa se kuvien lisääminen, rohkeasti testaamaan vaan! Täältä saat apuja jos ei meinaa onnistua! :)

Jee uusi maha, Nansu! Ihana pallo! :)

Tässä omani, tuntuu että massu kasvaa joka toinen viikko ja palautuu joka toinen :D Taitaa vauva vaan vaihdella asentoa niin tiuhaan että osassa kuvissa on pylly pitkällä ja osassa jotenkin suppuna :)

Photobucket
 

Simppu, enpä ole ennen kuullut olevani pitkän näköinen, hih:D Taitaa johtua vaan siitä, miten nuo kuvat on rajattu. Ei mulla mitenkään erityisen pitkä selkäkään ole, mutta ei kyllä lyhytkään:) Hauskasti sulla tosiaan vaihtelee viikoittain tuon masun koko, tosi ihana pallo!

Ihania masuja myös Mintturalla, Nansulla ja jovalilla!

Nyt näkyy jo kuvassakin kunnolla tuo mun masun ylöspäin nouseminen! Ja itseasiassa on se muutenkin nyt viikon sisällä ottanut pikkuspurtin:) Mulla leviää maha ihan kylkiin asti ja oikeastaan vähän ehkä selänkin puolelle, eikä siksi varmaan ole kovin pallomainen muodoltaan..Tyttömaha siispä:)

Photobucket

 
mom, mimmulimammuli, simppu ja sintura, Kiitoksia kovasti :)
Ihanan mallisia masuja täällä muillakin on emoticon

Tässäpä taas eiliseltä kuvaa, eli rv 28+0

Photobucket

ja sivulta
Photobucket
 
jovalilla hienosti muodostunut pallo!

Sinturan massukin pikkuhiljaa palloontuu, se on totta että kuvissa ei kyllä tuu aina esille se miltä massu todellisuudessa näyttää, varsinkin kun ottaa kuvan aina sivulta vaan. Edestä ja viistosta maha voikin näyttää paljon pyöreemmältä ja aika paljon riippuu vauvan asennostakin jo :)

Mintturallakin taitaa vauva olla peppu pitkällä mahassa kun on noin pitkulainen maha :D

Tässä omaa tältä viikolta, hurjaa että mennään jo 30. viikolla!

Photobucket
 
Simpullaki alkaa olemaan jo aika tuhti tuo keskivartalo :D 

Huhhuh, nyt tuntuu että aika sais mennä vähän nopeampaa kun alkaa olemaan tuo pukeminen aika työlästä hommaa ja varsinkin sukkien laitto jalkaan!! :D No enää 11vkoa!!

Tässä meijän pallo tältä päivää. Piti oikein tehdä tommonen viimekuva ja nykyhetki kollaasi. Mutta tuossa keskimmäisessä kuvassa maha näyttää aivan uskomattoman isolta! Ja "hyvästä" kuvakulmasta vielä :D

Photobucket
 
Joval: Sun kuvasta näkee joo hyvin että massu näyttää eri kuvakulmista helposti ihan eri kokoselta, keskimmäisessä näyttää aikamoiselta pallolta :D

Mustakomutsi: Onko toi kuva keskeltä poikki vai näyttääks vaan? Viimesessä kuvassa huomaa kyllä jo hyvinkin massun! :)

Tässä minun viimeisin palloni tältä aamulta. Enää 10viikkoa jäljellä, vuhuu!
Photobucket
 
Täältä meijän pallo taas esittäytyy. Kuva maanantailta kun tuli tuo tasan 30viikkoa täyteen :) Enpä tiedä onko muutosta niinkään taas tapahtunu hetkeen mutta äitini tuumasi toissapäivänä että maha olisi vähän laskeutunut.. Tiedä sitte :) Vaikka onhan tuo tyttö tuola pää meno suuntaan jo kääntyny että miksei se voi vissii sitte näyttääki siltä ihan oikeesti.. Tiedä tuota :) Ei oo kokemusta aikasemmin :D
Photobucket
 
Simppu juu kyllä taitaa olla pitkä vauva tämäkin ja korkealla on jo =)
Juur miehelle sanoin että vois alkaa työntään tätä mahaa vähän eteenpäinkin jo kun ylöspäin ei enään oo paljoa tilaa ja 10viikkoa jäljellä kuitenkin =D

Tässä viime viikolta ja tältä päivältä, nyt jo kehtaa tota arpimahaakin esitellä, neljännen kohdalla niitä jo on ihan kivasti, tosin ekat kaks tän on tähän malliin venyttäneet *nauraa*
rv 29+0
Photobucket
rv 30+0
Photobucket
Photobucket
 
Eipä tuo kuula kovasti oo kasvanu.. Samanlainen se on viikosta toiseen :) Johtuukohan siittä et vauva on niin lähellä selkää... Vielä viikko ja pääsee viimeiseen ultraan :)Photobucket
 
Onhan Mom sunkin kuulalla jo kokoa ihan kivasti emoticon
Mulla on myös reilu viikon päästä ultra, sit todennäkösesti vielä kerta ennen synnytystä olis edessä, jos ne ei sitä tarjoa niin sit mä pyydän ;) =D
 
Kait sitä ei vaan itte huomaa ku tulee tuijotettuu joka pv et olis kasvanu :)
Kovasti ollaan puolison kans veikattu kumpi mulla on tyttö vai poika vatta mut ku mielipiteet muuttuu tunnin välein :D Mut jospa se nyt selviäis sitten tässä ultrassa tai sit tuo toukka pitää jännitykses loppuun saakka :) Jännä nähä miten käy..
 
välikysymys.. kuuluuko teillä norm tarkastuksiin vielä ultria vai ootteko käynyt yksityisellä vai onks jotain erityisseurattavaa? mul ei oo ollu muuta ku nuo norm seulonnat.. ja tahtoisin kovasti vielä nähä pikkuisen mut pitääköhän sit mennä ihan yksityiselle asti..
 
Takaisin
Top