Masukuvia!

Photobucket

Täällä maha pysyy samana, kissa vaan vaihtui :D

Sf-mitta itsellä oli viikko sitten 31cm, noussut oli vain yhden sentin kahdessa viikossa ja huomaa kyllä että vauva on alempana kuin aiemmin, hengittäminen on helpompaa <3 Päästiin siis keskikäyrälle :)

*Äh, kuva oli taas liian iso, muokataans...
 


Eli tuossa viikkoja kasassa 34+3 <3 Aikaa painaa tuo kumpu aika reippaasti ja mun mielest hyvin huomaa miten massu on laskenu alemmas.. Neukkutätikin sano sitä jo et on laskenu massu ales... Jänniä aikoja edessä.. Kohta ei ole enää mahaa vaan pienen pieni nyytti sylissä <3
 
mom83, kyllä minä ainakin lisäsin photobucketista ton kuvan. Mites sää sit lopulta onnistuit?
Komee on kumpu! :)
 
Tota lisäsin suoraan omalta koneelta.. Otin tuon image manager (eli ylä rivissä viimeinen kuvake) sit otin uppload ja sit insert.. Oli näköjään tuon kautta helpompaa lisäillä ku photobucketin kautta
 
Kivoja masuja! Täytyypä ittekin nyt lisätä kun on tehty asia meikäläisenkaltaisillekin helpoksi (luovutin sen photobucketin kanssa :D).
 
Ai se on tullu takas että voi lisätä suoraan koneelta! No hyvä! Tuo photobuckettiin kuvien liittäminen olikin vähän tylsää, jes! :)
 
jo jakautunut helmimasu tuli ihailemaan haikeudella teidän ihania masuja !
Ai että, nauttikaa täysin rinnoin, tuota palloa tulee ikävä !
Vaikkei välttämättä siltä tunnu ;)

Kaikkea hyvää loppuodotuksiinne !
 
Täälä tältä päivää mahaa, 36vkoa täys :) Mutta jännän muotonen se ainaki on :D Tommonen neliskanttinen :D


 
Mulla on myös välillä ihan kummallisen muotonen massu! Siitä näkyy lapsen muodot läpi, kantapää ja pylly pystyssä niin, että on ihan kolmiona koko maha.. 
 
Tuo on kyllä kieltämättä hauskannäköstä ku maha muuttaa muotoaan :) Välillä se on tommonen sivusta neliskanttinen ja välillä ku selällään makaa ja kattoo sitä se on ihan toispuoloinen. Meillä ku ollaan vaihdettu tolle oikealle kyljelle nyt muutama viikko sitte. Sitä ennen viihtyi vaan vasemmalla puolella. Takapuoli pystys aina vähän väliä mutta jalkoja en oo tuntenu ku ihan muutaman kerran vaan. Tai ainaki on ollu semmoset "tikut" tuos mahas mitkä on erottanu ettei oo ainakaa selkää tai takapuolta:) Pian se rakkaus sieltä tupsahtaa <3 Mitenkä sitä malttaa odottaaemoticon
 
joval, ihana neliömassu! Täälläkin välillä ollaan ihan ihmeellisen muotosia, naurattaa kun maha on ihan toispuoleinen välillä kun poju tekee reisiprässiä mahassa :D

Minttura, mahtava massu! Oliko teillä poika tulossa kun on noin pitkula? :)

Tässäpä minun massua, alkaa lähtö lähenee <3
Jotenki tuntunu että ei oo kasvanu enää yhtään mut tää kuva kyllä kertoo muuta :D
 
Juu poikahan täällä potkuttelee :D
Ja on sen verran alhaallakin, että ihan selvä poikamahahan tämä on :)
 
Heheh, musta tuntuu että joka toinen kuva on aina multa, mut ehkä se ei haittaa teitä? Voisin poistaa tuolta välistä pari niin ei tarvii joka välissä niitä kattoo :D

Täällä kuitenkin tänään 38viikkoa täynnä, eli kevätsiivoukset ja portaidenjuoksut alkakoon!

 
Simpulla uus kissa? :D
Mua ei ainakaan haittaa että kuvia on paljon lisätty, välillä tuntuu meinaan itestäkin että tulee jatkuvasti vaan ite lisäiltyä ;)
Tässäpä mun kuplani, rv 37+0

 
Huomaa kuvanlaadusta että annoin miehelle eilen kameran että ottaisi kuvan :) ja tasan 38vkoa
 
Takaisin
Top