Masukuvia!

Simppu

Näppärä viestien naputtelija
Ajattelimpa aloittaa nyt ihan virallisen mahakuvakeskustelun. Tänne siis kaikkien ihanat kasvavat massut! [:)] Kokoan omaani tuommoiseksi kokoelmaksi niin on helpompi vertailla viikkoja, mutta kaikki laittaa kuvansa miten parhaaksi näkee [:)] Itse huomaan että viime viikosta masu on taas erimuotoinen, jotenkin napakampi, vähän ehkä pienempikin. Ehkä vaan seison suoremmassa [;)] Voi tietenkin myös olla että paino on pudonnut vähän, en oo puntaroinu. Huvittavaa miten ton kissan on pakko työntää ittensä kiehnäämään aina kun yrittää ottaa kuvaa [:D]

 
Tässä tilanne juuri äsken. Kuva otettu iltasella, joten turvottaa paljon. Mut silti, ei tuota enää kauaa pysty peittelemään. Viimeksi vastaava maha oli paljon, paljon myöhemmin. Äitikin jo tänään kommentoi mun kasvanutta mahaa. Löysät vaatteet kunniaan siis...

 
osaisinkohan mä jo litttää kuvaa tähän...



jes ja pallo tuli esiin :D
 
Kaiko: Mulla on iltaisin aikalailla samankokoinen pallo. Täytyy varmaan ottaa jo kohta kuviakin. Ja yksi mistä varmaan pitää kuva ottaa niin rinnat! Kerrankin mulla on kunnon bosat! Heh! Nauroinkin miehelle, että kattele nyt ihan rauhassa, meinaan imetyksen loputtua saatta leuan alla roikkua vaan pari patalappua!
 
Tsipuli: Mullakin oli ennen A-kupin rinnat. Ja tosiaan kasvoivat ekan raskauden aikana hurjasti (C-kuppiin?). Muistan, kun ehkä kuukausi synnytyksestä olin kaupassa (vatsa jo pienentynyt melkein normaaliksi) ja huomasin, että miehet tuijottaa mun tissejä! Se oli ihan outoa [:D]
 
Joval ja Kaiko, komeat massut molemmilla! [:)]

Tsipuli: Täälläkin on bosat kasvanu, itellä vaan lähtökoko oli 75D ja nyt on sekä ympärys että kuppi kasvanu niin ettei vanhat liivit mee päälle ja uusiinki piti jo ostaa semmonen jatkopala selkään että menee kiinni eikä purista [:D] Vähän pelkään että millaiset patalaput täältä löytyy sitkun tulee tissintyhjentäjä taloon, toivottavasti nyt ei mitään ihan kamalia majavanhäntiä tulis [:D]

Onko kenelläkään muuten kokemuksia mistään raskausarpivoiteista tai muista? Mulla tulee helposti tisseihin arpia ja oon miettiny että vois alkaa kohtapuoliin rasvailee masua, onko sillä siis väliä rasvaako tavallisella voiteella vai ostaako jotain arpivoidetta?

Täällä taas maha muuttaa muotoaan. Otin jo siskon vanhat äippähousut käyttöön ja ah miten ihanaa niissä on kulkea! Ajattelin piakkoin käydä ostaa omatkin pöksyt kun nuo mun pitää palautella aika pian kun niille on jo seuraava käyttäjä [:)]
 
Ihanasti kasvaa Simpulla masu!
miten te saatte niistä kuvista niin pienikokosia et ne voi liittää tohon?
 
faisty: Melkein millä vaan kuvankäsittelyohjelmalla. Mä tykkään itse käyttää irfanview:ta (kuvien katseluunkin). Tuossa ohjelmassa löytyy image -> resize -> valitsee vaikka prosentit ja laittaa 20% (tai kokeilee, millä tulee sopivan kokoinen). Ja tallentaa eri nimellä, ettei tuhoa alkuperäistä. Sitten sen pystyy liittämään tänne. Ja tosiaan muissakin kuvankäsittelyohjelmissa jossain valikossa on joku resize tms.

Simppu: Mä rasvailin viimeks body shopin kaakaovoilla. Joku jossain sitä suositteli. Kaipa lähinnä jotain kunnon rasvaista rasvaa. Mut silti mul on raskausarvet viime kerrasta jäljellä (tosin vain toisella puolella). Täytynee ottaa seuraava masukuva paljaalla masulla ja siltä puolelta, missä arvet, niin nekin näkyy [:D]
 
faisty: Kiitos! Nyt alkaa tuntua kivalta kun maha alkaa olla pömpöllään ympärivuorokautisesti eikä vaan iltaisin [:)] Mää oon Adobe Photoshopilla muokannu noita kuvia niin että korkeus on aina 300pixeliä ja sit oon liittäny ne kuvat vaan yhteen niin saa monta kuvaa samaan viestiin. Tuo 300pixeliä on siis mun kuvien korkeus, eli jos laitat sen niin saat suunnilleen samankokoisia kuvia kuin nuo mun kuvat yksittäin. Sekavaa sepustusta, mullekkin mies opetti vasta ton kuvien yhteenliittämisen [:D]
 
Simppu, toi sun kissa on niin mainio. [:D] Hieman kiinnostunut!

Täytyy vissiin alkaa kuvailee... Pitänyt jo muutaman viikon mutta ehkä joku sisäinen esto on kun ei millään saa aikaiseksi. Ja toisaalta, maha EI ehkä ole se eka mitä haluan itsessäni kuvattavan. [:D]

Miks noissa hymiöissä muuten on niin monta negatiivista ja vaan kolme hymyä! Täällä tarvittais vähän toisenlaista balanssia. [:D][:D]
 
Sofi: Hehe joo se on kyllä aika huvittava. Saman tien aina hyppää tohon. Tossa ekassakin kuvassa se loikoilee lattialla mun takana mut rajasin sen pois [:D] Siinä on niin sopivalla korkeudella rapsuteltavana [:D] Laitappa vaan omakin kuvas tai ota vähintään omaan talteen, uskon että niiton kiva sit myöhemmin vertailla että miten on kasvanu massu [:)] Ja ihan totta noiden hymiöiden kanssa, miksei oo mitään sydänhymiöökään?
 
Simppu piti vielä niistä arvista sanoa, omakohtaista tietoa esikoista odottaessa ei tietty ole, mutta tämä artikkeli oli ihan mielenkiintoinen ja siinä mainitaan toi kaakaokin mitä KaiKo oli käyttänyt (BodyShopin kaakaovoi), se mullekin tuli mieleen kun tota männäviikolla luin:

http://www.tohtori.fi/?page=9246291&id=1887125

Itte rasvailen toistaiseksi ihan normiNivealla, pakko rasvata kun talvi tulee joka tapauksessa, menee 2 kärpästä samalla iskulla. [:)] Näppituntumalta sanoisin, että naiset joilla on enempi rasvaa (ihon alla siis) saavat helpommin arpia, ehkä kun siinä on sitä kudosta enemmän...? (Varsinainen anatomian ammattilainen täällä.) Näin ainakin mun ystäväpiirissä. Mä olen välimalli, joten toiv myös arvet jäävät keskiverroiksi. [8|]

Huomenaamulla kuvia...
 
Simppu: Itsekin aina katselen ihastellen tuota sun kissaa. Meilläkin kun kaksi kissaa on.

Raskausarvistani vielä sen verran, että mulla on jotenkin epätyypilliset(?) arvet. Ne ei oo juovia, vaan läiskiä. Ja tummanruskeita heti alusta alkaen. Tosin mun ihokin on vähän epätyypillinen suomalaiseksi, ehkä enemmän kellertävään vivahtava ja rusketun tosi helposti. Onkohan siis edes raskausarpia? Joka tapauksessa mahan kasvamisen aikana ne ilmestyivät.

Vaikkei rasvaaminen arpien muodostumiseen auttaisi, niin kyllä se mulla ainakin oloa helpotti. Jotenkin kun tuntui, että iho kiristi, niin teki hyvää rasvaaminen.
 
KaiKo, olin jotenkin missannut ton sun ekan kommentin arpiasioihin. Ehkäpä voin tolla kaakaon verukkeella sitten tilata Dermosililtä bodybutterin jossa oli kaakaota kun sitä muutenkin ihastelin [;)] Jännä että sulla on tommosia läiskiä arvet, en oo kuullukkaan ennen. Mulla on murkkuna tullu tisseihin ihan sellasia kunnon viiruja, mutta ei niitä kyllä enää huomaa yhtään. Toivottavasti massusta saisin arvet pidettyä hillittyinä, vaikka eipä ne nyt suuremmin haittaa jos niitä sitten tuleekin.

Sofi, Määkin oon nyt ihan perusvoiteella rasvaillut, luulen muutenkin ettei arpia alkuvaiheilla ilmesty kun oon lihonu ja laihtunu mahasta niin monesti, että tuskin se ihan pienestä kasvusta tykkää kyttyrää, edellisestä laihtumisestakin on iho vielä niin venyvä [:D]
 
No niin, tässä 12+0. Kamalan vaikea sanoa onko jotain jo tapahtunut vai ei kun mulla on rakenteellisesti aina ollut alapömppö vaikka olen painanut 8kg vähempi kuin nyt.

Mulla sama ton lihomisen ja laihtumisen kanssa, iho jo valmiiksi venytetty. :)

 
Nyt alkaa jo itselle vauvamaha hahmottua "vararenkaan" sijaan. Pitkällään ollessa vatsan uuden muodon huomaa selkeimmin. Saas nähdä, kuin pitkään tätä vielä salailee? [:D]  Rv 13+1

 
Katsotaan josko saisin pallomahani mahtumaan tälle sivulle [:D]
Tänään siis 14+1, ja uskokaa tai älkää, mutta löysien paitojen ansiosta työkaverit (miehiä) eivät ole huomanneet mitään...



 
Vautsi vau palikka mikä maha! ja mie oon luullu et minun maha on mukamas iso. pitääpäs jossain vaiheessa ottaa viimisin tilanne kuva.
 
Takaisin
Top