Inxu, voi kun meilläkin oltaisi jo noin pitkällä, että liikkeet näkyis/tuntuis ulospäinkin. Mies on aivan katkera, kun ei pääse itse tunnustelemaan. Tässä yhtenä iltana mulla oli aivan järkyttävä mahakipu, tuntui selässä asti. Minähän itkin jo, että tässä tämä nyt taas oli. Pari minuuttia kesti, ja kun loppui, ilmoitti nyytti olemassaolostaan. Siinä vaiheessa mieheltä pääsi muutama kyynelkin, kun hän niin huolestui. Hänkin olis halunnu tuntea, että kaikki on kunnossa. On tainnut muutenkin saada oman osuutensa mun hormoneista, kun on niin tunteelliseks ruvennu :D
Tuon kipukohtauksen jälkeen oon kyllä ollut hyvinkin varpaillani. Luulin, että tää pelko ja huoli olisi jo jäänyt taakse. Oon nähnyt painajaisia ja vähän väliä itkeskellyt että jos kaikki ei olekaan hyvin. Onneks keskiviikkona VIHDOIN neuvolaan kuuntelemaan sydänääniä. Joku siitä mainitsi, ettei niitä välttämättä kuunnella. Mutta keskiviikkona kyllä kuunnellaan, siitä pidän huolen!
Saripink, kuulostaa todella inhottavalta tuo sun päänsärky. Mun ystävällä oli myös jossain vaiheessa päänsärkyä jatkuvasti, se tosin johtui raskaudesta eikä tästä helteestä. Mulla vaivaa migreeni todella usein, eli jollain lailla pystyn samaistumaan sun tilanteeseen. Nyt raskauden aikana oon pärjänny Panadolilla, sen vaikutus vaan on lyhyt verrattuna migreeni- ja tulehduskipulääkkeisiin, eikä Panadoliakaan viitsisi ihan karkin lailla napostella..
Meilläkin on töissä ollut sellaista 30 astetta sisällä. Potilaat väsyy, eivätkä jaksa edes niin hyvin kuin normaalisti, joten niitä saa sitten olla auttamassa normaalia enemmän. Mutta kun ei itsekään jaksais noissa lämpötiloissa.. Mut pakko se vaan on.
Kyllähän me mammat jaksetaan! :)