Purri
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mulla kävi Kättärillä silleen, et ku lähin esikoista synnyttämään, ni mulla ehti vaihtua kahdesti kätilö ennen ku neiti tuli maailmaan :D Ja ehdottomasti paras oli tämä, joka auttoi tytön maailmaan :) Ekan kätilön kanssa ei oikein kerenny mitää puhumaan, ku oli vahdinvaihto niin lähellä, mut se seuraava.. luojan kiitos, et en joutunu sen kanssa synnyttämään!!! Hyvä ettei saarnaa alkanu pitämää, ku sanoin, etten ollu synnytysvalmennuksessa ehtiny käymään, ku oli ollu nii paljon kaikkee muuta EIKÄ mulle ees neuvolasta siitä mitää puhuttu.. Sit ku pyysin epiduraalin ja sain sen ni tää alkaa kehumaan et kui hyvännäkönen Kättärin anestesialääkäri on ja kui ihana nimi sillä on!!! Ihan ku mua kiinnostais joku lekuri!!! Ja sit vielä ku ne pitää niitä anturoita (tai mitä lie) millä mitataan sydänääniä ja liikkeitä tms. siinä mahan päällä, ni siinä lääketokkurassa ne tuntu ihan siltä, ku ois kääretortun paloja aseteltu mahalle.. Erehdyin sit sanomaan tän kyseiselle kätilölle, ni se oli heti "ja koskas sulla on ollu kääretorttua mahan päällä?" eikä se siis kysyny sitä vitsaillen vaan kettuillen... Mut sit onneksi aamulla vaihtui kätilö ja se oli AIVAN IHANA! Tsemppas tosi hyvin koko synnytyksen ja jäi nii hyvä fiilis koko touhusta, että uudestaan meen Kättärille synnyttää :)
Ah, mikä vuodatus tuli :D :D Tän mamman on muuten vissii pakko alottaa herkkulakko! On tullu puputettua IHAN liikaa kaikkii herkkui ja se kyllä näkyy ja tuntuu.. Pitää alkaa liikkuu huomattavasti enempi ja syömää järkevämmin, ni on ittellää parempi olo.. Harmi vaa et oon nii pirun laiskamato, et mun on helppo suunnitella kaikkee, mut toteutus jää sit vähä vaiheeseen :(
Ah, mikä vuodatus tuli :D :D Tän mamman on muuten vissii pakko alottaa herkkulakko! On tullu puputettua IHAN liikaa kaikkii herkkui ja se kyllä näkyy ja tuntuu.. Pitää alkaa liikkuu huomattavasti enempi ja syömää järkevämmin, ni on ittellää parempi olo.. Harmi vaa et oon nii pirun laiskamato, et mun on helppo suunnitella kaikkee, mut toteutus jää sit vähä vaiheeseen :(