Huhuh, heti aamusta kun herää niin mittari näytää varjossa jo +19 astetta
Eilen ei oikein tienny miten päin olla, ulos ei halunnu mennä ku oli kuuma, sisällä oli kuuma, tuntu että kuolee siihen paikkaan ja kun tää maha ei ole kuitenkaan enään mikään pieni
Ensviikonloppuna saadaanki esikoisen kans olla kotosalla kahdestaan kun "mies" lähtee viettään omia polttareitaan mökille koko viikonlopuks ja mulla omat polttarit onkin 2.7.2011
Tuosta lääkärineuvolasta, mulla on kolma neuvola 14.7 ja siellä ilmeisesti on lääkäri myös paikalla koska saan kelalle ne paperit yms yms. Rakenne ultra on 1.7.2011 ja kyllä haluan urkkia vauvan sukupuolen kun sitä tässä olen jännittänyt ihan hirveästi kumman sisaruksen meidän neiti saa
Ja ihan sen takia vain haluan myös saada tietää kumpi on tulossa että tietää varautua siihen jos tää onkin poika, kun meillä ei ole pojalle mitään vaatteita yms ja tytölle on neitin vanhoja vaatteita tuolla varastossa monta monta pussia, semmoisia vaaleanpunaisia vaatteita :D
Mua ei pelota mennä jokaiseen neuvolaan koska oon hommannut itselle jo rv 12 jälkeen sen
Angel sound kotidopplerin ja eilen kuuntelin viimeksi sydänääniä ja kuului tosi hyvin, ei tarvinu kyllä painella yhtään mahanpäältä kuullakseen ne :D Kovasti se siellä potkiskeli ja liikku sitä laitteen kuuloketta vasten :D
Jos sitä tänään menis vähän ulkoilemaan, ei tuossa takapihalla ole kovin kiva olla kun on sääskiä ihan hemmetisti, kiva kun kesällä ei sit ole ruskettunu yhtään vaan punasia kutisevia patteja täynnä. Tuossa meidän takapihalla on joku himskatin oja ja mäntymetsää niin ei ihme että noita sääskejä kuhisee heti takapihan oven aukastua..Plaah.. No kerkiäähän sitä ruskettua vielä, vastahan se kesä alko
Oikein hyvää torstai aamua kaikille ja jaksakaa nämä helteet :D Muistan lukeneeni että on ennustettu elokuulle vielä kuumempaa