Purri
Sanaisen arkkunsa ammentaja
Mä oon puolestani kironnu Kelaa koko aamun! Ne lähetti mulle varmaa kaks viikoo sitte päätöksen et vanhempainrahat maksetaan 3.6 ja eivät maksaneet. Tänää soitin, et ku ei oo vieläkää tilillä, ni "joo no mä laitan noille tyypeille tuolla viestiä et tällä on kiire, kyl niitte rahojen ois pitäny olla sulle maksussa, jos kerran päätöksen oot saanu. Miehes isäkuukaushakemus on tosin käsittelemättä vielä, et varmaa se jumittaa noita rahoja jostai syystä" Siis miten hemmetissä mun miehen hakemus isäkuukaudesta voi jumittaa MUN rahoja, jos oon kerran päätöksen saanu???? Ja mieski on saanu päätöksen isärahoistaan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Mä meen kohta kelaan ja henkisesti nirhaan ne ihmiset siellä!!!!!!!!!!!!!! ARGH!!!
Zaana, mä oisin just nyt oikeessa vireessä raivoomaan sun anopilles! Ei noin tehdä!!!!! Omasta anopistani voisin hyvinki kuvitella et tekis, mut luojan kiitos, et meillä on manner välissä ni ei pääse tekemään. "Minun kotini on sinun kotisi ja sinun kotisi on minun kotini" My ass...
Raynan ja Mimmuli, Juu mul ei oo kans mitää oireita, eikä ees liikkeitä tunnu vielä. Eli salee mulla on taas istukka edessä enkä tuu tuntemaankaa liikkeitä ainakaa kuukauteen. Välil on joku hassu muljahdus käyny mahassa, mut oon asennoitunu siihe et vasta rv 18+ tuun tuntee liikkeet...
Nih, ja Onnittelut synttärisankareille :)
Zaana, mä oisin just nyt oikeessa vireessä raivoomaan sun anopilles! Ei noin tehdä!!!!! Omasta anopistani voisin hyvinki kuvitella et tekis, mut luojan kiitos, et meillä on manner välissä ni ei pääse tekemään. "Minun kotini on sinun kotisi ja sinun kotisi on minun kotini" My ass...
Raynan ja Mimmuli, Juu mul ei oo kans mitää oireita, eikä ees liikkeitä tunnu vielä. Eli salee mulla on taas istukka edessä enkä tuu tuntemaankaa liikkeitä ainakaa kuukauteen. Välil on joku hassu muljahdus käyny mahassa, mut oon asennoitunu siihe et vasta rv 18+ tuun tuntee liikkeet...
Nih, ja Onnittelut synttärisankareille :)