Marrasmammojen Kesäkuun löpinät :)

maailman inhottavin päivä hammaslääkri reissu kuolema meinas tulla ja hulluus huuli ihan turvoksissa vasen puoli puoltista tuntia meni ja lisää olis vielä edessä mut kattoo miten käy... tää asukki pisti nyt stepin päälle olin et onkohan se puudutus aineissa :D
 
Kaylies: Hyvä, että tutkivat :) Ja siis kanavia olin siirtämässä siksi, ku ne on samasta paikasta ku nettiki, ni siirtyy laskuosote siinä samalla :) Mut kuulemma meiä netin pitäis toimia jo perjantaina, ku kuulutaan "heidän alueeseensa" tai jotain sellasta se aspa mulle selitti :)

Lehtikin mulle tulee, mut ainaki Sanoma Magazinesin sivuilla lukee et päivittyy itsestään väestörekisteristä.. Mut soittelen maanantaina sinne varmuuden vuoksi sitten. Huomenna on ultra ja muutto ni en ehdi kuitenkaan :(

Harjotussupistuksia ei oo ollu.. Potkuja on nyt vasta alkanu ihan oikeasti erottamaan mahan muista pulputuksista... Eli mulla taitaa taas olla istukka edessä ja vauva ilmeisesti viihtyy sen takana ihan tosissaan.. Erona ekaan raskauteen, ni nyt on oikeasti ahdistavaa olla raskaana.. Tuntuu ettei henki kulje muuta ku makuuasennossa ja tietty toi painostava ilma aiheuttaa mulle päänsärkyä.. Siitä siis tiedän, että on ilma ku aiheuttaa, ku oon koko ikäni reagoinu painostavaan ilmaan päänsäryllä joka pitää sitte mieluiten nukkua pois. Särkylääkkeestä siihen ei ole apua.

Pitiköhä mun vielä muuta? En muista :D Lahopää... Mutta hyvää viikonloppua mammoille, tuun ens viikolla kertomaan miten muutto meni :)
 
Kerrotaan nyt tännekin että rakenneultrassa käyty ja kaikki oli ok. Tarkemmin kirjottelin tuonne Rakenneultra-ketjuun :)

Lämmintä on ollut! Ihan liian kuuma päivä istua autossa pitkiä matkoja... Kirppikseltä tarttui ultran jälkeen 2 kassillista  vauvantarvikkeita. Ihan tuliterä vauvanpeittokin eurolla!
 
Kaylies pidä huoli, että tutkivat nyt kunnolla sen hajun. Noilla homejutuilla ei kyllä ole leikkimistä. Tuttavan koko perhe on sairastunut hometalon myötä tosi pahaan astmaan, joka ei ole helpottanut enää muutonkaan myötä :(

Itsellä masu kasvaa kovaa vauhtia. Eilen oli pakko käydä ostamassa ekat äitiyshousut, enää ei mahdu kuin yhdet omat jalkaan. Välillä on ollut päiviä, jolloin on liitoskipuja tms. mutta kun on ne ottanut vähän rauhallisemmin, niin hyvin on porskutettu. Viime yönä oli vatsa hirvittävän turvoksissa ja kipeä. Ehdin jo huolestua, mutta yön kuluessa (ja vessassa rampatessa) totesin, että ehkä niillä 3l herneitä, jotka söin illalla, oli enemmän tekemistä asian kanssa kuin vauvalla
 
Takaisin
Top