Gatusa
Seurustelun sensei
täällä pidetty hiljaisuutta ku ukko ollu tosi sairaana. pyörty pe-la yönä makkarin ja keittiön välisellä käytävällä, mä en sit nukkun klo 01 jälkee enää, eilen aamulla oli vähä parempi mut päivällä sit meni taas huonommaks ku tuli kotii töistä ni hoidin sit häntä ja pyöritin taloutta täällä. tänää taas aamulla paremmassa kunnossa ja huomattavast pirteempi alhamdulillah, inshaAllah kunto pysyis ees tuolla tasolla eikä alkas meneen huonompaa päivän mittaan. eilen ukko ei pystyn käveleen ees, makas sängyssä ja valitti vointia, minä rauhottelin ku oli et hän varmaa kuolee ni olin että inshaAllah ei sentää tilanne noin paha ol. vein ruuan sänkyy ja juotavaa, kuuntelin häntä, peittelin jne, esikkoa hoidin kans samalla et tekemistä kyllä riittän. ja eile illal ku hän alko voimaa paremmin lopulta ni ku käytii nukkumaa ja olin tosi väsyny ni alko tuleen supparei tiheään ja jatku suht pitkään, saapi nähä miten tässä menee nyt jatkossa tänää jatkun kans aina välillä supparit ja iha järkyttävä väsymys. just ku manasin että rautatablettei pitää syödä ku ne aiheuttaa ummetusta ni vatsa alko toimiin kunnol, join pitkästä aikaa teetä. neiti on kyllä aktiivinen alhamdulillah. tällä viikolla pitäs mennä sairaalaa tarkastukseen eli ultra jne.