täällähä on monella jännät paikat, siitzulla kuulostaa lupaavalta :)
mabness sulla riittän kauhun hetkiä, inshaAllah kaikki kunnossa, ettei vaa alkas sielläki kohta tapahtuun, onko minkä verran viikkoja?
täällä todettu että ei olekaa enää harkkasupparei nämä mitä mulla on ku alkaa kohdunsuulta ja lisäks alaseläs rytmistä kipua joka leviää alavatsalle ja siitä ylös. tänää tai huomen sairaalaa inshaAllah ku pitäs käydä tarkastukses, ultra ja ilmeisesti käyrät on lääkäri kirjottan lähetteeseen. alkaa jännittää. eilen ukko rupes valittaa ku mulla suppareita, mun äiti oli skypessä samal hetkel ni se suuttu mun ukolle. olipaha päivä eilen. sama olo mitä kahtena viime päivänä ollu jatku vaan joten jännittää. on se muute ihmeellist et ukko ku kärsi omenan aiheuttamast ruokamyrkytyksestä ni oli niin sairas ja niin poloinen mutta mulla ku on suppareita ja huono olo ni mulle valitetaa siitä että mulla ei ol hyvä olla, se että hengitän syvään supistusten aikana ei ol hyvä, se että mä olin varoiks laittan ruuan aamupäivästä ukolle ja esikolle ei ollu myöskää hyvä juttu sillo, se että ukko kysy vointia ja totesin että suppareita riittää ei ol hyvä vastaus myöskään. pitäs näköjää olla hiljaa hymyillä purren hampaita yhteen että ei tässä mitää vaikka vedet menis ja vauva ois syntymässä. äippä tarjoutu laittaan vähä rahaa että pääsen tarvittaes sairaalaan tai ees ostaa akun ja liittymän puhelimee ni ukko sano ei tartteta apua (oli kuluttan vikat rahat hiusten leikkuuseen eli veti parturissa klaniks taas) ja loukkaantu ku mua ei supparin aikana jaksan kiinnostaa että se oli ajeluttan hiukset pois, ois pitän alkaa kehua hänen mielestä, minä totesin että mua ei kiinnosta mikää turhanpäivänene tyhmä hiustenleikkuu ku tässä on vähä tärkeempiäki asioita ku sen hiukset.