Marraskuun marmatukset

Mimael: No sulla meni vieläkin tiukemmalle nuo rattaiden hankinta :) Muuten ei tässä mitään ongelmaa olisikaan, mutta kun en omista ajokorttia enkä autoa, niin se hankaloittaa asioita ja mies tietty päivät pois, mutta jos se nyt tästä sitten helpottais.

Meiltä puuttuu sellainen pikkujuttu vielä ku pinnasänky... Jos vauva päättää pian syntyä niin saa nukkua mun vieressä ja isäntä joutuu vierashuoneeseen. Tai paremminkin pääsee.

Sapiisakki, mulla auttoi kahvin juominen siihen pieneen ummetukseen, mitä oli raskauden ehkä puolivälissä. En tosin pystynyt suodatinkahvia juomaan, kun se alkoi etoa, mutta sainpahan syyn käydä kahvilasta cappuccinoa (vain yhdellä espressolla). Nyt onkin oudosti rautalitku aiheuttanut löysän vatsan, vaikka luulin, että siitä tulee ummetus. Ja yksi ystävä kertoi pärjänneensä hyvin Levolacilla.

satru juu no kuule sille karvojen leikkuu on niin supertärkeää näköjään että ei voi myöhemmin hoitaa sitä. vähä aikaa sitten se soitti ja sano ettei tartte laittaa ruokaa ku hän ostaa kanaa että laittaa sit ruuan ku hän tulee, no minulla jostai syystä ollu tänää olo että pakko laittaa ruoka valmiiks jos käy niin että tänää tuliski esim yllättäen lähtö. no ruoka on valmiina jo, lakasin lattian, tiskasin. ja tässä maassa ku on sellai pikku juttu sairaalassa että ne ei tee mitää ennen ku on maksettu rekisteröinti potilaaks vähintään...hmm mistähä se repii rahat siihe jos se käyttää kaiken mitä käteen on tänää saanu ja jos tulee lähtö...

Täällä vaan nuorennutaan. Muutama viikko takaperinhan mulla kysyttiin paperit kaupassa kun ostin alkoholitonta siideriä. Eilen sama juttu kun ostin baarissa oluen ja teen (olut miehelle ja tee itselle). Ikää mulla siis viittävaille 33v ja RV 38+4. Käytiin tosiaan eilen vähän tuulettumassa miehen kanssa jazz-keikalla vielä näin viimehetkellä kahdestaan. Oli oikein mukavaa :) Maha-asukkikin näytti pitävän keikasta ja aplodien aikaan muksi mahassa minkä ehti.

Ei meilläkään vielä ole pinnistä. Eikä lipastoa vauvan tavaroille ja vaatteille. Mennään tänään kiertelee kauppoja, toivottavasti löytyy edes lipasto tai muuten tälle mammalle iskee stressi.

Ei ne ainakaan kiirettä pidä tuolla Mks:ssa kun aika pelkopolille tuli 8.12...laskettu aika on 7.12.
Tänään käytiin parin ystävän kanssa syömässä ja Raskasta Joulua-konsertissa. Perjantaina mennään miehen kanssa Suvi Teräsniskan konserttiin. Täytyy yrittää ottaa kaikki ilo irti ennen kuin meitä on taas yksi lisää..parturi ja hierontakin varattu :)

Voi että säikäytti viime yönä. Vessassa käydessä huomasin, että kirkasta verta alkoi tulemaan, ja tuli jotain vähän yli tl. Tää jo paniikissa soittelee sairaalaan, ja sieltä kyseltiin, että tunnetko liikkeitä? - En Milloin viimeksi? -Tunti sitten. Kätilö sanoi tässä vaiheessa, että todennäköisesti limakalvot on vaan ärsyyntyny ja sen takia verta tulee, kun sitä ei kuitenkaan enempää tule. Siinä sitten käski syödä jotain makeeta ja herätellä vauvaa, ja siltikään ei mitään. Soittelin puolen tunnin päästä uudestaan ja taas samat ohjeet. Noh seuraavaksi join maitoa, ja varmaan puoletoista tunnin päästä tunsin kun vauva alkoi liikkumaan. HUH.

Onkohan Siitzulla alkanu yön aikana asiat etenemään? :love2

täällähä on monella jännät paikat, siitzulla kuulostaa lupaavalta :)

mabness sulla riittän kauhun hetkiä, inshaAllah kaikki kunnossa, ettei vaa alkas sielläki kohta tapahtuun, onko minkä verran viikkoja?

täällä todettu että ei olekaa enää harkkasupparei nämä mitä mulla on ku alkaa kohdunsuulta ja lisäks alaseläs rytmistä kipua joka leviää alavatsalle ja siitä ylös. tänää tai huomen sairaalaa inshaAllah ku pitäs käydä tarkastukses, ultra ja ilmeisesti käyrät on lääkäri kirjottan lähetteeseen. alkaa jännittää. eilen ukko rupes valittaa ku mulla suppareita, mun äiti oli skypessä samal hetkel ni se suuttu mun ukolle. olipaha päivä eilen. sama olo mitä kahtena viime päivänä ollu jatku vaan joten jännittää. on se muute ihmeellist et ukko ku kärsi omenan aiheuttamast ruokamyrkytyksestä ni oli niin sairas ja niin poloinen mutta mulla ku on suppareita ja huono olo ni mulle valitetaa siitä että mulla ei ol hyvä olla, se että hengitän syvään supistusten aikana ei ol hyvä, se että mä olin varoiks laittan ruuan aamupäivästä ukolle ja esikolle ei ollu myöskää hyvä juttu sillo, se että ukko kysy vointia ja totesin että suppareita riittää ei ol hyvä vastaus myöskään. pitäs näköjää olla hiljaa hymyillä purren hampaita yhteen että ei tässä mitää vaikka vedet menis ja vauva ois syntymässä. äippä tarjoutu laittaan vähä rahaa että pääsen tarvittaes sairaalaan tai ees ostaa akun ja liittymän puhelimee ni ukko sano ei tartteta apua (oli kuluttan vikat rahat hiusten leikkuuseen eli veti parturissa klaniks taas) ja loukkaantu ku mua ei supparin aikana jaksan kiinnostaa että se oli ajeluttan hiukset pois, ois pitän alkaa kehua hänen mielestä, minä totesin että mua ei kiinnosta mikää turhanpäivänene tyhmä hiustenleikkuu ku tässä on vähä tärkeempiäki asioita ku sen hiukset.

jospa siellä on työt käynnissä ja pääsetki tositoimii pian siitzu. onko minkä verran viikkoja? tsemppiä :)

Täällä on nyt 36+6

Gatusa: voi ei. Ehkä miehesi purkaa vaan omaa huoleaan ja stressiään noin. Jos sinulla on suppareita tai muuten huono-olo ja sattuu, niin miehesi tuntee itsensä avuttomaksi ja purkaa omaa tunnettaan noin. Kaverin mies alko järjestelemään vaatekaappia kun suppareita alko tulemaan tiheentyvään tahtiin :D

Voisin kuvitella oman mieheni toimivan jokseenkin samalla tavalla sitten kun synnytys alkaa olla käsillä... Siivoaa vaatekaappia, jota ei varmasto muuten koskaan tekisi!

anteeksi valitus mut pakko purkaa tämä...nyt menee jo liian pitkälle ukon porukoilta...ne yrittää puuttua mun sairaalakassin sisältöön et mitä MUN pitäs pitää päällä ku oon synnyttääs, haluavat sellasen hein perinteisen vaatekappaleen tunkea mun sairaalakassiin!!! ei riitä että yritetää puuttua lastenhoitoon, syömiseen jne ni nyt sit vielä mun sairaalakassiin... ja sit haluavat tunkea samantien kattomaa ku vauva on syntyn!!! ei siis mitää yksityisyyttä ei omaa aikaa jne... mä ukolle sanoin että mähä en sitä vaatetta päälle laita mä pidän mitä mä haluan. ne aikoo silti tyrkyttää sitä mulle.

Mie niin symppaan sinnuu 100%. Jos ei järkipuhe auta, niin sanot sitten pahasti. Tai pyydät miestäsi hoitamaan tuon tilanteen. Meillä sukulaiset usko, kun sanoin ettei sairaalaan oteta vieraita ja nähdään ensimmäisen kerran jouluna. Muuten anoppi yrittää tyrkyttää aina jotain vaatetta mukaan ja oon pari kertaa joutunu sanomaan pahasti ja kerran mieskin sanoi pahasti.

Takaisin