Marraskuun lörppisketju

Onkos kukaan käyny nyt raskausaikana baarissa muitten mukana? Onko ollu ihan pehvasta? :grin Tänään voisin vissiin mennä jos huvittaa, miehen siskon synttärit ja noi muut puhukin ainakin olusilla käymisestä. Ehkä saattasin jaksaakkin kun ei oo mitään ryyppybileitä luvassa, luultavasti :grin Oon mä tätä kyl pariin kertaan harjotellutkin kun oon ollu meistä se joka on ollu auton ratissa sen jälkeen kun alkuvuodesta tänne muutettiin, kotiin sellanen vajaa 20km niin ei viitti taksillakaan kulkea :p Voisinkin mennä nyt baareihin kollegoja kiusaamaan ja tilailemaan kivoja holittomia drinkkejä :devil07
 
Baarissa en oo käynyt raskausaikana (eikä siis oo mitään sitä vastaan), mut muuten oon kyl joutunut aika usein kattomaan ryyppyporukoita ja ollut tietysti kuskina :) meil on ollut vaikka minkälaista juhlaa koko syksyn ajan ja mökillä pari vkloppua niin tottakai mies ja kaverit on niissä juoneet.
Meidän viereen on avattu uusi yökerho ja baari niin haluaisin sinne mennä käymään joku viikonloppu mutta mies on yllättäen ollut asiassa vähän nihkeä ja aina keksii meille muuta menoa kun sanon että mennään käymään.. :confused004
Tanssimaan kyllä tekis mieli :dance011
 
Oon ollu baarissa pari kertaa, ja "yksillä" kans pari. Nyt on tietty sit varmaan pikkujouluja ja muuta tulossa enemmänkin ja kivempi muutenkin mennä, kun ei ole niin huono olo. Ei siinä mun mielestä oo mitään ihmeellistä, enkä tosiaan aio riennoista kieltäytyä. Väsyttään rupee tietty helposti vähän aikasemmin, ja nyt nämä pari kertaa on ollu niin, et meille on tullu yövieraita tai oon ite ollu kylässä, niin ei oo voinu vapaasti valita koska lähtee kotiin.. Mut eise muuten haittaa! Olen lähdössä myös tässä vielä tyttöjen reissulle ulkomaillekin pitkäksi viikonlopuksi, ja tulee varmaan olemaan melko kostea reissu muiden osalta. Pikemminkin nautin vielä, kun voi noin vaan mennä sopimatta miehen kanssa lapsenvahtimisesta ja muusta huolehtimatta!
 
Minä en muutenkaan käy missään riennoissa usein niin ei varmaan tule lähettyä näin raskausaikanakaan, olen kotihiiri ja muutenkin kotihommat pitää kiireisenä... ja väsyneenä :grin

Neuvolalääkäri oli ja meni viimeviikolla, mitään mittoja ei otettu kummemmin ja sain seulan tulokset mitkä oli hyvät. En joudu onneksi sokerirasitukseenkaan, olen kuullut siitä inhoja juttuja :)

Lörppislörppis.... huomenna taas arkeen paluu viikonlopun jälkeen, firman lopetus siintää jo mielessäni :rolleyes:
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Minulla taas tämmöinen hämmästelypäivä (otin yhden päivän saikkua tämän flunssan vuoksi, ihan varmuuden välttämiseksi...). Kuuntelin sydänääniä, tällä kertaa löytyi ihan heti. Pällistelin siinä masuani, joka selällään maaten on ihan litteä. Että miten IHMEESSÄ siellä VOI olla joku ELÄVÄ OLENTO, joka jo näyttääkin ihan ihmiseltä??!! Minä EN KÄSITÄ! :grin

Kyllä tämä on jännittävintä, mitä minulle on koskaan tapahtunut. Ihan uskomatonta.

Onneksi ihan pian saa ruveta kertomaan asiasta isommallekin yleisölle. :)
 
Tää on ihan kamalaa tää oottaminen, vielä ois 1.5h ennen ultraa...... mieski tulee töistä sinne suoraan niin mä en tiiä mitä mun pitäs tässä tehdä aikaa tappaakseni :)
 
Mä kävin jo skannaamassa ja tulostamassa ultrakuvat, viimeinkin "saa" kertoa kaikille raskaudesta. Nyt pitäis jotkut kortit kuvista väsätä ja käydään jo tällä viikolla miehen äidin luona kertomassa. Toisaalta uskon että se tietää jo, mut ei oo vaan sanonut mitään, ennustaa aina kaikki jutut jo valmiiksi :) Miehen isän luona käydään varmaan viikonloppuna. Samoin mun sisaruksille kerrotaan tällä viikolla. Haluaisin myös niin paljon kertoa omille vanhemmilleni jo, mutta he lähtivät viikon ulkomaanreissulle tänään ja asuvat muutenkin 100 km meistä, joten menemme vasta 29.11. heille kylään.. haluan sanoa asian kasvotusten, kun on kyse kuitenkin heidän ensimmäisestä lapsenlapsestaan :Heartred
jeejee kohta ei tarvitse enää salailla vaikka joku kysyisikin suoraan, olenko raskaana! :wav
 
JMT, odottaminen oli pyllystä :D mun piti pyöriä aamukasista asti pari tuntia kaupungilla ennen ultraa...sit kun lähin tallaamaan sairaalalle meinas itku tulla :grin

Viikko vielä neuvolaan, nyt on alkanu oottaa et päästään kuuntelee sydänäänet...

Kiertelin tänään yhellä kirppiksellä, onneks ei ollu kivoja vauvanvaatteita kellään myynnissä :wink h&m:llä meinasin kyllä sortua yhteen pörröseen pehmopukuun...voisin pukea vauvan aina sellaseen ja sit rutistella sitä :grin
 
Noniin ja niinhän se sit radi nakki napsahti. Tän hetken fiilikset, vituttaa, ahdistaa, itkettää, stressaa ja pelottaa. Ei täs muuta. Meen sohvalle mököttämään.
 
...arvatkaa, kuinka pöljältä NYT tuntuu, kun on NÄHNYT, että siellä on joku sätkivä ja venyttelevä mini-ihminen :love7 Pää-peppumitta melkein 7cm!!?? Hänhän on ISO!! Ja toinen raskauskolmannes pärähtää käyntiin jo ylihuomenna. Sekoan :excited001
 
Nennaemilia, tiedän noi tunteet.
Tää ei nyt tänään, eikä vielä huomennakaan auta yhtään, mutta siitä selviää kyllä!! :) en tarkkaan tiedä miten teilläpäin hommat menee, mutta niitä arvoja ei välttämättä
Päivittäin tarvitse seurata, ainakin jos ruokavaliohoito riittää! Pistäminen ei satu, ja sujuu pienen harjottelun jälkeen nopeasti :) mutta kovasti tsemppiä! Toi on alkuun ihan perseestä suoraan sanottuna. Katsotaan parin viikon päästä joudunko samaan veneeseen..
 
Kummasti piristää Mamma cantanten iloiset viestit! :)

Koska mullahan oli tänään ihan paska päivä. Oli tänään neuvola-aika yheltä, ja mieskin oli vaihtanut kaikki vuorot, jotta pääsee mukaan. Paitsi että meiän aika ei koskaan tullut!! Ooteltiin puoltoista tuntia ja lopulta oltiin sillai, että tässä on jotain vialla pahasti. Mulla oli jo aika huono olo, koska verenpaineet on taas ollu matalalla. Täällä ei oikein oo mitään paikkaa, mistä kysellä, ku tää meiän neuvola on vähän sekava paikka, mutta mies lähti kyseleen eka hammaslääkäreiltä ja meni lopulta kurkkiin jonkun työhuoneeseen toisessa kerroksessa. Se sai selville, että meiän aika on peruttu mun suullisella luvalla!

Ilmeisesti koko touhu johtuu varmaankin siitä, että ollaan muuttamassa Tampereelle ja otin sinne hyvissä ajoin yhteyttä. Mulle sovittiin sinne valmiiksi yksi neuvola-aika. Sanoin puhelimessa, että mulla on joku neuvola kans täällä Jyväskylässä edellisellä viikolla, mutta ei se terkka puhelimessa sanonut siihen juuta eikä jaata. Paitsi nyt ilmeisesti Tampereen ja Jyväskylän terkat ovat yhdessä peruneet tämänpäiväisen ajan. Olis vaan ollu hauska tietää! Oltiin molemmat jo ootettu tätä kertaa kovasti, kun edellisestäkin kerrasta on jo 2 kk. Vähän ois ollu kyssäreitä. On tosi kysymysmerkillä, pääseekö mies sinne terveystarkastukseen Tampereelle, ja kohta saankin jo luvan käydä neuvolassa yksin, kun mies lähtee Lappiin töihin talveksi.

Olin vaan niin superpettynyt ja huonovointinen pitkästä odotuksesta, että rupesin vaan nyyhkiin neuvolassa. Onneks HAMMASlääkäri tuli lohduttaan ja sympatiseeraamaan :grin En vaan tajunnu kysyä, etteihän ne terkat o vaan kerenny peruuttaan mun suuhygienistiaikaanikin.

Onko muilla venyny neuvola-ajat 2,5 kuukauteen?
 
Tosi kiva odotella turhaa.. ja noin pitkä aika vielä! Mä olisin ollut varmaa ihan raivona :sad001 mutta toi loppu oli kyl tosi sympaattinen kun hammaslääkäri on tullut lohduttamaan! Ihanaa, onneks on vielä ihmisiä, jotka välittää toisista :Heartred

Mamma cantante, sun viestit on tosiaan piristävää luettavaa, niin kuin Mangustikin sanoi :)
Ihanaa, että kaikki oli hyvin siellä!
Muuttuiko sun laskettu aika, kun toinen on ollut jo noin "iso"? Mulla oli eilen 6cm ja vastasi viikkoja eli 12+4 nyt ja muistelen että sulla oli la päivän mun jälkeen :)
 
Takaisin
Top