Kummasti piristää Mamma cantanten iloiset viestit! :)
Koska mullahan oli tänään ihan paska päivä. Oli tänään neuvola-aika yheltä, ja mieskin oli vaihtanut kaikki vuorot, jotta pääsee mukaan. Paitsi että meiän aika ei koskaan tullut!! Ooteltiin puoltoista tuntia ja lopulta oltiin sillai, että tässä on jotain vialla pahasti. Mulla oli jo aika huono olo, koska verenpaineet on taas ollu matalalla. Täällä ei oikein oo mitään paikkaa, mistä kysellä, ku tää meiän neuvola on vähän sekava paikka, mutta mies lähti kyseleen eka hammaslääkäreiltä ja meni lopulta kurkkiin jonkun työhuoneeseen toisessa kerroksessa. Se sai selville, että meiän aika on peruttu mun suullisella luvalla!
Ilmeisesti koko touhu johtuu varmaankin siitä, että ollaan muuttamassa Tampereelle ja otin sinne hyvissä ajoin yhteyttä. Mulle sovittiin sinne valmiiksi yksi neuvola-aika. Sanoin puhelimessa, että mulla on joku neuvola kans täällä Jyväskylässä edellisellä viikolla, mutta ei se terkka puhelimessa sanonut siihen juuta eikä jaata. Paitsi nyt ilmeisesti Tampereen ja Jyväskylän terkat ovat yhdessä peruneet tämänpäiväisen ajan. Olis vaan ollu hauska tietää! Oltiin molemmat jo ootettu tätä kertaa kovasti, kun edellisestäkin kerrasta on jo 2 kk. Vähän ois ollu kyssäreitä. On tosi kysymysmerkillä, pääseekö mies sinne terveystarkastukseen Tampereelle, ja kohta saankin jo luvan käydä neuvolassa yksin, kun mies lähtee Lappiin töihin talveksi.
Olin vaan niin superpettynyt ja huonovointinen pitkästä odotuksesta, että rupesin vaan nyyhkiin neuvolassa. Onneks HAMMASlääkäri tuli lohduttaan ja sympatiseeraamaan
En vaan tajunnu kysyä, etteihän ne terkat o vaan kerenny peruuttaan mun suuhygienistiaikaanikin.
Onko muilla venyny neuvola-ajat 2,5 kuukauteen?