Tänään shoppailemaan, ihanaa!!! (oho, pääsikö mun suusta tuollainen lause kuin ihanaa shoppailemaan)
Nyt ne vanhat ja isoimmat housuni ahistaa jo niin että huh huh eli tänään uusien housujen ostoon ainakin, ajattelin samalla etsiä myös kaupan mistä saan mahavyön, ihan jo hyvissäajoin seisomatyön takia! :)
Onko moni meinannut sellaista hankkia?
Eilen kuulin myös mun äidiltä että mun tätikin on raskaana, jännää! Tästä keskusteltiin just mieheni kanssa paripäivää sitten, että onkohan se ja meinaakohan ne hankkia lapsia jne... mut näinhän ne asiat tulee "tietoon" ennakkoon! Mun tekis mieli niin soittaa sille ja hihkua sen kanssa mutta en viiti tietenkään kun se on vielä salaisuus, la kuulemma heinäkuussa :)
Ahk87. Mulla on jo yksi lipaston laatikollinen täynnä
tosin en oo yhtään ostanut vaan piti käydä kaverilta hakemassa ennen kuin se vie kirpparille, sama homma nyt että veljeltä pitää hakea kans mutta ajattelin jättää sen säkin tänne äitin luo ja katsoa myöhemmin ne vaatteet läpi.
Ovatko muuten teidän sukulaiset, kaverit ym jo arvuutelleet kumpi on tulossa? Mulle kaikki on sanoneet että heistä tuntuu että tyttö tulee ja äitikin eilen meinasi niin koska mahani on kuulemma niin pieni :)