Marraskuun lörppisketju

Oho, suomi etenee :D ! Pitäis varmaan itekkin koittaa seurailla uutisia hieman ahkerammin kun tuotakaan tiennyt :D
 
Hihihihihi ekat vauvanvaatteet ostettu kirppikselta, 0,30-1,5€ hintaan :angel4 niin ja yks uus vaate h&m:ltä kun menin itelleni mammaleggingsejä hakee ja huomasin yhen pörröhaalarin alessa jota olin aiemminkin kattonu...:grin
 
Ahk87, ehdin hetken ajattelemaan että löysit pörröhaalarin itsellesi! :D

Täälläkin on koko päivä hymyilty avioliittolain johdosta :)
 
Tänään shoppailemaan, ihanaa!!! (oho, pääsikö mun suusta tuollainen lause kuin ihanaa shoppailemaan) :grin Nyt ne vanhat ja isoimmat housuni ahistaa jo niin että huh huh eli tänään uusien housujen ostoon ainakin, ajattelin samalla etsiä myös kaupan mistä saan mahavyön, ihan jo hyvissäajoin seisomatyön takia! :)
Onko moni meinannut sellaista hankkia?

Eilen kuulin myös mun äidiltä että mun tätikin on raskaana, jännää! Tästä keskusteltiin just mieheni kanssa paripäivää sitten, että onkohan se ja meinaakohan ne hankkia lapsia jne... mut näinhän ne asiat tulee "tietoon" ennakkoon! Mun tekis mieli niin soittaa sille ja hihkua sen kanssa mutta en viiti tietenkään kun se on vielä salaisuus, la kuulemma heinäkuussa :)

Ahk87. Mulla on jo yksi lipaston laatikollinen täynnä :rolleyes: tosin en oo yhtään ostanut vaan piti käydä kaverilta hakemassa ennen kuin se vie kirpparille, sama homma nyt että veljeltä pitää hakea kans mutta ajattelin jättää sen säkin tänne äitin luo ja katsoa myöhemmin ne vaatteet läpi.

Ovatko muuten teidän sukulaiset, kaverit ym jo arvuutelleet kumpi on tulossa? Mulle kaikki on sanoneet että heistä tuntuu että tyttö tulee ja äitikin eilen meinasi niin koska mahani on kuulemma niin pieni :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: JMT
Mä aion hankkia tukivyön. Kokeilen ensin sellaista perus masutuubin näköistä tukivyötä mut jos se ei toimi tai riitä niin ainakin bebesillä myydään (40 e) kunnon tukivöitä :) mul on notkoselkä niin alaselkä on aina kovilla kun seison pidempiä aikoja tai kun esimerkiksi tein koko kevään ja kesän rankkaa fyysistä työtä. Nyttekin jomottaa alaselkää vaikka sängyssä makaan eikä maha ole edes iso vielä.

Mukavaa shoppailupäivää Etsijä, mikäs sen ihanampi tapa viettää päivää kuin kaupoilla hypistelemässä vaatteita! :wink

Me lähdetään miehen kanssa kohta ajamaan mun porukoille, kertomaan viimeinkin ilouutiset ♥

Ihanaa viikonloppua kaikille! ♡
 
Itse tuun hankkimaan tukivyön kanssa. Mulla taas on hyvin yliliikkuva ranka ja nivelet, joten ongelmia tiedossa, kun tuo masu alkaa enemmän kasvaa
 
Hahaa, No oli vähän pakko kun en halunnut kertoa ennen ultraa enkä puhelimitse :D tietysti porukat lähti ulkomaille viikoks kun mulla oli ultra niin senkin takia venyi :wink on kyl monesti tehnyt mieli puhelimessa vaan huutaa asia "äiti jeeeeee, me saadaan baby", mut sit oon hillinnyt itteni :P
 
Mä oon ostanu jo tukivyön ja piti testata jo, hyvältä se tuntu, voi olla että pitää ostaa toinen niin saa vaihella ku toinen pesussa. Eiköhän toi tuu aika nopeesti käyttöön ittelläki
 
Piti eilen varata jo maanantaille hieronta aika, selkä/niskat yber jumissa niin ajattelin hemmotella itseäni :)
 
No nyt on housut ja vyö ostettu, siihen lisäksi pitkiä toppeja niin ne pelastaa mun päivät edelleen! Puristavien housujen jälkeen mammafarkut tuntui niiiiiiin hyvältä :)
Vaan eipä oo herkkua ei kun iski niin järkky flunssa taas ettei oo tosi! Inhottavaa olla reissussa ja kipeenä, illalla ei enää mihinkään apteekkiinkaan päässy niin olo on tosi huono. Mullahan oli flunssa muutama viikko sitten. Tää raskaus ainaki vei kiitettävästi tuon vastustuskyvyn, 5 vuotta ilman yhtään sairautta niin nyt jo kaksi kuukaudessa, jippii :sad001
Tässähän on aamuun kivasti vielä aikaa kun uni loppui kesken tämän olon takia, jospa vääntäisin puutelistaa niin pääsee heti aamulla apteekkiin :)
 
Joo, mulla on jo päälle kaks viikkoa jäytäny flunssa... Paranee, mutta tuskastuttavan hitaasti. Mutta yritän ajatella positiivisesti: jouluksi paranen varmasti!!
 
Mun täytyy kans nyt hommata varmaan tollanen tukivyö. En viimeks tarvinnut, mulla oli aika pieni vatsa. Mutta nyt kun tietää että noi on just kaikki lihakset leikattu ja tikattu, niin varmaan tekee hyvää olla vähän lisätukea kun tästä vähän pidemmälle etenee! Mun mielestä niitä on myös joissain lastentarvike liikkeissä myynnissä :)

Tsemppiä flunssan kanssa painiville, kurjaa olla kipeänä!! :sad001
 
Tukivöitä kannattaa myös katsella nettikirppareilta, ihmiset myy niitä älyttömän halvalla. Itse maksoin juuri uutta vastaavasta vyöstä kokonaiset 5€, kun kaupassa sama maksaa n.40€. Toisaalta myös tiesin, minkälaisen halusin, edellisessä raskaudessa oli Anita-vyö ja halusin samanlaisen myös nyt.
 
Jossain nettikaupan sivuilla oli sellainen masutuubin näköinen saumaton tukivyö 14e uutena, joten ostan sellaisen alkuun kun ei edes maksa paljoa + hyvässä lykyssä jos vain sellaisella selviäisi :) Tilanteen mukaan täytyy sitten katsoa juurikin tuota anita-vyötä, mutta pelkään ostaa sitä kokeilematta. Siinähän on kuitenkin se riski jos ei sovikaan omaan masuun niin eihän se mitään tuekaan.. ja jos ostaa nettikirppikseltä niin ei voi tuotetta edes palauttaa. Mutta turhaan vielä mietin noin pitkälle, kokeilen ensin tuota ensiksi mainitsemaani :)
 
Just tilasin kaks erilaista tukivyötä, aattelin satsata nyt ja meneehän ne sitte seuraavallakin kerralla jos oikein innostutaan ja tehdään vielä toinen :)
 
Takaisin
Top