Mut ole surkea muistamaan kuka kirjoitti ja mitäkin. Olen myös surkea muistamaan nimimerkkejä.
Noh, onnex suurin osa on siel omas facekuplas. Muutoin olis varmaan iha pulassa. Ehkä opin muistaa teidät viel tän vikan kolmannexen aikana.
Koklataas.. Dangelin muistan hyvin, kun tulee mieleen digeli ja sul taitaa olla menos vähä samanlaiset fiilarit, sitten on reginavertigas, mistä nimi tulee? Sitten on "kaksoset onneli ja onnellinen", sadetar83, nyytti, mmjlo josta tulee mieleen mmmjölöö..Nämä ovat siis muistisääntöjä.
Nyt ei tuu muita mieleen, anteeksi
Yx mun kaverin kaverin nimi on elviira, enkä koskaan meinaa muistaa hönen nimeään. Sitten kehitin muistisäännön.. Liira ja lisää, niin tulee.. Elviira! Heh, ei päätä eikä häntää, mut toimii :)
Sit sellainen mikä täs tuli mieleen, et millainen tämä ryhmä oli enne facekuplaa?eläväisempi?
Ja onx tänne sit jäänyt "tähteet" keskustelee?
Sit vielä sellaista haluaisin kysyä, niiltä, jotka käytte töiss/opiskelette, niin oletteko päivän jälkeen iha puhki, vai onko silleen, ettei tunnu missään? Entäs ne jotka joutuvat olla jo saikulla? Mistä päivänne koostuu? Mitä pystytte tekemään vai onko joku jo totaali vuodelevossa? Syökö saikku henkisiä voimavaroja vai onko läheiset ja ystävät tukena?
Ja odottaako kukaan kaksosia?
Sitten vielä sellainen kans nyt vielä samaan hengenvetoon, että miksi liityit ryhmään? Ja ne jotka on omas facekuplassansa, niin hengaileeko nekin tääl vain kattomas mitä me muut täällä kirjoitetaan, vai osallistuvatko myös keskusteluihin. Ainakin itse koen tälleen uutena tulleena, et joukko on jotenkin tosi hajallaan tämän facekuplan takia.
Olisi tavallaan kiva jos pystyis vaikka maakunnittain sopia tapaamisia jne ... Mut jotenkin tuntuu kuin tästä ryhmästä olis koko helmikuu odottajat 2014 ryhmä kadonnut..
Ainakin tavallaan..
Ei vitsi, kai sitä olis pakko yrittää nukkua. Nukutsä jo Dangeli?
Sent from my iPad using Vau Foorumi