Marraskuun lööpit

Ai niin ja tänne oli tullut uusia odottajia! Lämpöisesti tervetuloa kaikki maha asukkeineen :)


Sent from my iPad using Vau Foorumi
 
Esikoinen syntyi 11.9.2011 laskettu aika oli 24.9. Mutta käynnistettiin tuon raskausmyrkytyksen takia.. Todennäköisesti mä pääsen tänään taas kotiin, jos lapsivesitesti on negatiivinen ja kohdunkaula kunnossa. Meidän urmas tuottaa kuulemma tosi täydellistä sydänkäyrää, näillä viikoilla ei kuulemma tarvitsisi olla noin hyvää vaihtelua :Heartred eli hän ainakin voi hyvin.. Lääkäri vielä kyselee toisen lääkärin mielipidettä, että päästävätkö kotiin jos noi testit on kunnossa. Ihmettelen kyllä kun eilen ei katsottu ollenkaan kohdunsuuta, lääkärikin tänä aamuna hieman ihmetteli asiaa :D


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Meillä on vakuutus kummallekin lapselle, niin tuolla esikoisella ollut kohdusta saakka ja niin on tällä "urmaksellakin" jo voimassa oleva vakuutus :) Pohjantähdessä on meidän lapset vakuutettu.


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Jaa muutkin flunssailee.. Itsellä jatkuu vieläkin.. Niin tosta painon noususta. Nyt ei taas tiistaina sanonut mitään tuo neuvolatäti vaikka edellisestä kerrasta oli noussu 3,5 kiloo.. ota nyt siitäkin ihmisestä selko.

Niin ja joku siel ehdotti sitä sipulia yöpöydälle, niin ei pysty, kun mua eto sipulin haju jääkaapissakin aina kun avasin kaapin, niin koita siinä nyt nukkua, kun koko makkari haisee sipulille ja silmät vuotaa :D

Meillä olis kans tarkotus ottaa tuo vakuutus pikkuiselle, kun se vielä on masussa. If:llä oli ainaskin sellainen hyvä, joka kattaa kaiketi vielä äidinkin siihen päälle ja jatkuu sitten synnytyksen jälkeen pikkuisen vakuutuksena :) ei ollu kovin kallis edes vuodessa ja meillä kun on auto ja muutkin vakuutukset siellä niin tulee joku keskittäjän etu :)

Täällä oli tiistaina neuvolassa SF-mitta 26 cm. silloin viikkoja oli 27+4. Eli tänään tasan 28 :) Oon alkanut huomaan pienellä selkeän päivärytmin. päivisin ollaan yleensä hissukseen, kun oon töissä ja silloin yleensä vaan hiukan muljataan sitten jos hetkeksi johonkin istatutaan. Sitten josain vaiheessa viiden kuuden aikaan ollaan taas hereillä ja potkiskellaan oikein kunnolla välillä ja pyöritään ja riehutaan. Sitten taas nukutaan jonkin aikaa. kunnes kello tulee yheksän, niin taas alkaa. Sitten vielä hetki huilataan, ennen kun ite meen nukkuu, ni sitte hetki viel potkiskellaan ja sitten annetaan äitin nukkua :D

Niin ja oon huomannu, et jos rupeen laulamaan, kun pieni on hereillä niin toinen rauhoittuu :Heartred
 
täällä on otettu vakuutus pienelle jo rakenneultran jälkeen ja esikoisella on myös vakuutus otettu jo kohdussa olevana. Ja meillä on kaikki vakuutukset Pohjolassa. Ja ainakin esikoisen kohdalla olen kiitollinen et on tuo vakuutus, niin voi mennä suoraan yksityiselle ja sit vaan laittaa netissä laskut menee niin tulee 3-5 päivässä rahat tilille. Olen enemmän kuin tyytyväinen. ei tarvitse arvauskeskuksessa ihemetellä sitten.

Mun miehen siskolle synty suunnitellulla sektiolla tänään pikkuinen poika =) vajaa 3kg ja 49cm. No nyt sitten odotetaan koska ite sitten pääsee sinne asti.

Esikoisen la 15.8 mutta synty tasan viikkoa myöhemmin 22.8. Saas sitten nähä miten tää tulee sit =)

Täällä vähän väliä nokka vuotaa tai yskityttää, mut ei sen enempää onneksi.

Alkaa olla tuon esikoisen kantelu ja nostelu olla raskasta. No punnitsin sen tuossa meidän vaa'alla ja sain rohkee 12kg. et ei oo mikään ihme. Etenkin kun vaipan vaihtaa niin välillä laittaa hanttiin, niin siinä saa oikein pitämällä pitää poikaa, ettei tippuisi. Monet kerrat kun mies kotona, niin käsken sen vaihtaa vaipan. =) Ja muutenkin lelujen kerääminen lattialta illalla alkaa olla mahdotonta =) Ei meinaa enää montaa kertaa peräkkäin päästä alas ja samantien ylös. Helpommalla pääsee kun konttaa ite vaan =)
 
Mä en ole vieläkään saanut tarjousta sitä vakuutuksesta! :mad: Pitää vissiin soittaa sinne Pohjolaan...

Kävin tänään asioilla ja poikkesin Jumboon, enkä muistanut ostaa sieltä mitään mitä piti. :sad001 Mä en nykyään oikein enää jaksa ilman päiväunia.... Eikä selkäkään oikeen kestä edes kaupassa käyntiä. Ja supistaa. En jaksa mennä murinaketjun puolelle valittamaan.

Huomenna pitäis jaksaa Heurekassa.
 
Kotona ollaan ja varovaisesti pitää olla. Lepoa kovasti ja jos oireet pahenee niin äkkiä takaisin. Kunpa nyt päästäisiin sinne tammikuun puolelle reippaasti ilman lisäongelmia :)


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Täällä riesana silmätulehdus ja selkäsäryt. Huomenna ois pitkäst aikaa ohjelmaakin tiedossa. Aattelin mennä hengaamaan yhteen syyskokoukseen ja sen jälkeen pikkujouluihin. Kohta pitäisi kaiketi mennä nukkumaan, aika väsy tässä jo on. Mies lähti pikkujouluihin aiemmin illalla pikkujouluihin ja oottelen sitä kotia.
 
ReginaVeritas Onko sulla myös op pankki ? siis mä myös ihmettelin , ettei ollu tullu mitään vastausta ja katoin op-palvelun kautta et siel ne on jo myöntäneet mulle vakuutuksen. ja sit laitoin mun vakuutus myyjälle hieman vihaista s-postia, ett haluan kaikki liput ja laput myös kotiin asti. en jaksa mennä aina johonkin nettiin katsomaan niin mikä oli ja miten. helpommin ite osaan omista papereista katsoa et miten asian laita oli. Näin ainakin mulle oli käynnyt.

Viimeistä päivää tätä kuuta ja sitten alkaa joulukuu =)

täällä on sellainen outo olo ollut tänään mahassa. ei supistele tai muutamut muuten sellainen outo olo vaan. pikkuinen kyl potkii ja liikkuvainen. mut en tiiä. ja väsyttää niin peevelisti vaik menin eilen 23 aikaan nukkuu ja kerran kävin vessassa ja heräsin pual kahdeksan kun esikoinen oli herännyt pinnasängyssään.

Onko monet tehneet jouluvalmistelui ?? meillä on joulukyntelikkö ikkunassa, hieman piparei leivottu ja yks piparikakkutalo koottu ja koristeltu, vien sen ens viikonloppuna kummipojalle. lahjat on sinäänsä jo ostettu. virkkaan viel muutamia joulukoreja mitä sit voi jouluna antaa ihmisille. jotenkin ei vaan jaksa innostua nyt joulusta.
 
Oon laitellu joulukoristetta, valoa ikkunaan ja jouluverhoa keittiöön jo hyvissä ajoin tän kuun puolella, jotta niitä ehtii tunnelmoimaan ennen kuin pitää ottaa pois. :) Joulu on kuitenkin niin nopeasti ohi ja tammikuun edetessä haluaa virittäytyä jo uuteen vuoteen. Ruotsalaisten kauhistelemia hakaristitorttujakin :grin on jo leivottu ja glögiä juotu.
 
Voiko potkuja muuten olla liikaa? Välillä tuntuu, että pikkuisesta taitaa tulla rumpali, tai vähintään muusikko, kun niin rytmillisesti paukuttelee tuolla. :love7
 
Meillä laitettiin tänään jouluvalot ja esikoiselle juuri tonttu toi joulukalenterin, johon käy joka aamu laittamassa jotain, jos poika on kiltisti :wink (tai siis tuo aamusella :wink ) joulutorttuja on jo paljon syöty ja joulukortit on puoli valmiita. Jouluverhojen metsästys jatkuu vieläkin.. Joululahjat on lähes kaikki hankittu, tosin kaikki paketoimatta..


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Onnellinen on meillä Op-pankki. Justiin tarkistin, eikä meille oo tullut mitään viestiä tai ilmoitusta mistään. :mad: Laitoin nyt itse viestiä, että mikä ihme on homman nimi. Mutta eipä toikaan oo kivaa, jos teille ei kunnolla ilmoiteta mitään vakuutuksen myöntämisestä. :O Itse ainakin haluan kunnolla nähdä tarjouksen sisällön, ennen kun hyväksyn mitään!

Täällä vaan jatkuu tämä epämääräinen kurja olo. Verenpaineet on vähän laantuneet. Kipuja on kyllä niin paljon taas, että mieskin yöllä heräs, vaikka yritin olla tosi hiljaa, kun pissalla kävin. On vaan niin kipeetä toi liikkuminen välillä, että itku meinaa tulla. :sad001
 
Reginaveritas: tsemppiä! Kurjaa kun kärsit niin kovasti :Heartred


Sent from my iPhone using Vau Foorumi mobile app
 
Takaisin
Top