Susqi
Näppärä viestien naputtelija
Äitiyspakkauksesta puheen ollen. Joka valitsee pakkauksen mutta kestovaippa jää käyttämättä. Olen innokas ottamaan niitä vastaan.
Täältä ainakin irtoaa! :)
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Äitiyspakkauksesta puheen ollen. Joka valitsee pakkauksen mutta kestovaippa jää käyttämättä. Olen innokas ottamaan niitä vastaan.
Meiltä liikenee myös!Äitiyspakkauksesta puheen ollen. Joka valitsee pakkauksen mutta kestovaippa jää käyttämättä. Olen innokas ottamaan niitä vastaan.
Mä vedin lipat tänään, mutta jotenkin sain kaaduttua niin, ettei mahaan sattunut ollenkaan. Täytyy ehkä vähän varovaisemmin kulkea ulkona. Olen nimittäin tänä talvena kaatunut yhden kerran todella pahastikin.
Kiitos teille kaikille kestovaipan lahjoittajille. Laitan spostin nii sitä kautta saa paremmin sit kiinni kun on pakkausket saapunut. :) henna.monkkonen91@gmail.com