Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
iltasin pahenee vaikka koittaa koko ajan syödä. Mutta pahoinvointihan on yleisesti vaan merkki että kaikki on hyvin ;) ei se kyllä taida ketään siitä kärsivää lohduttaa.
meinas ihan paniikki iskee ku tuntu että ihan just tulee eikä kerkee lähimpään vessaan.ei sit onneks tullu HUH! oli aika kauheeta :S tuli semmosii aaltoja oikee et tuntu et päässä pyörii ja alkaa lentään.hyih. kunhan ei vaan mahatautia iskis :S ainaki toivon suuresti että tuo olo ois johtunu vaan kauheesta närästyksestä tai siitä ku en ollu syöny moneen tuntiin.Täällä taas pitkästä aikaa
Eilen oli toinen neuvola, kun minun verenpainetta pitää vähän seurailla. Ja kuunneltiin sitten niitä sydänääniäkin, voiko ihanampaa ääntä olla
. Hillitön meno siellä neuvolatädin mukaan masussa on. Rakenneultra on ensi kuussa ja ollaan aateltu, että jos vauveli näyttäis siellä sukupuolen, niin aletaan sitten hankkimaan kaikkee tarvittavaa. Tosin ostin kyllä jo sellaisen ihanan valkoisen pikkubodyn, pakko myöntää, en voinut vastustaa. Pahoinvointi näyttäis ihan vähän vähentynee, joten kovasti toivon, että se kohta loppuis.
Hyviä vointeja toivottelen kaikille!
kääk! minä kohta lopetan koko harjauksen :D en kai ny sentäs mutt se on ihan kauhein asia oikeesti minun päivissäni
Mutta pysypäähän asia pidempään salassa.