Tiikerililja
Satasella mukana keskusteluissa
Oman käsityksen mukaan tuo niskaturvotuksen raja menee 3 mm:ssä, mutta riippunee myös raskausviikosta. Omalla maha-asukilla sitä oli 1,1 mm, mikä on ihan normi turvotus. Mulla ei sinänsä iän puolesta pitäisi olla suurta riskiä tuon suhteen. Oottelen vielä veriseulan tuloksia, josko niissä olisi jotain erikoista. Meillä ei neuvolassa mitattu lainkaan hemoglobiinia, se otetaan vasta veriseulan yhteydessä. Mun hemoglobiini on ollut joskus aika alhainenkin, ja saa nähdä, miten se nyt on... Saisivat muutenkin tulla ne tulokset, että pääsisi kertomaan tästä uutisesta muillekin! Ei olla kerrottu kellekään muulle kuin neuvolatädille ja muille vastaaville. Mie pakahdun!
Seksihaluista sen verran, että itse näen ihan pipona seksiunia. Niihin saattaa herätä aamuviideltä ihan hirveän himon vallassa, ja ukko se vain tuhisee onnellisen tietämättömänä vieressä. Tekisi siis mieli, mutta yleensä väärään aikaan... Seksiä olen kyllä harrastanut ilman suurempia huolia. Itsellä nuo pelot liittyvät enemmän syömiseen ja pöpöihin, joita voin välittää sikiölle. Pesen käsiäni suurin piirtein joka välissä.
Seksihaluista sen verran, että itse näen ihan pipona seksiunia. Niihin saattaa herätä aamuviideltä ihan hirveän himon vallassa, ja ukko se vain tuhisee onnellisen tietämättömänä vieressä. Tekisi siis mieli, mutta yleensä väärään aikaan... Seksiä olen kyllä harrastanut ilman suurempia huolia. Itsellä nuo pelot liittyvät enemmän syömiseen ja pöpöihin, joita voin välittää sikiölle. Pesen käsiäni suurin piirtein joka välissä.