Maaliskuun mutinat! <3

Viime viikolla kerroin töissä pomollekkin vauvasta. Ihan hyvin otti asian, onnitteli ja tuumasi: "Niin sitä pitää!" Sanoin sitten tälle, että olen vain yhdelle työkaverille kertonut asiasta, että innolla odotan milloin ensimmäinen uskaltautuu tulla kyselemään. Pomo lupasi pitää suun supussa, vaikkei asia mikään salaisuus olekaan.
Pakko vain on ensi viikolla käydä tilaamassa isommat työvaatteet, tai ainakin työpaita. Housujen kanssa varmaan kuminauhan avulla pärjään vielä jonku aikaa...

Tänään olikin sokerirasitus... Litku oli nyt jotain sitruunan makuista ja sitä oli vähemmän kuin ennen, joten se oli tujumpaa... Ja siltä se maistuikin ja koko päivän on ollut huono olo. Kuitenkin olen 2 kertaa aikaisemmin käynyt rasituksessa ja ei ennen aikaisemmin ole koko päivää ollut huono olo. Yleensä kun pääsee kotiin syömään, niin olo helpottuu kummasti. Meinasin käydä oksentamassakin yhdessä välissä rasituksen aikana, mutta olo sitten vähän parani. Huomenna saan varmaankin tulokset.

Väsymys jatkuu. Ei millään jaksa pojan kanssa värkätä töitten jälkeen mitään, päivän paras hetki kun pääsee nukkumaan... Mies on nyt iltavuoroissa, niin ei pääse tirsoillekaan... Poika kun nukkuu vain hoidossa päikkärit.
Ja viikonloppuisinkin poika herää jo 6-6.30 välillä ylös ja mies on niin hyvä uninen, ettei sitä saa millään ylös... On tämä monestikin sanonut, että haittaa kun nousen viikolla 5:ltä töihin ja viikonloppuisinkin jo 6:n jälkeen, etten saa nukkua koskaan pitkään. Mies kuitenkin on välillä iltavuoroissa, niin saa sitten univelkoja kiinni. Ja tosiaan viikonloppuisin, kun miehen herättämisessä on niin kova työ, että mieluummin annan sitten nukkua kuin huudan tunnin kaksi tälle, että nousta ylös...

Mutta mies oli järkännyt aivan mahtavan viikonlopun, poika meni ensimmäistä kertaa yökylään mummulle ja pappalle. Poika niin tykkää mieheni vanhemmista, ettei kyllä yhtään hirvittänyt jättää tätä sinne. Olivat siellä laskeneet mäkeä, käyneet saunassa ja hyvin oli tullut illalla uni.

Minulla oli vähän jännä ilta, kun ei poikaa näkynyt. Saatiin syödä ihan rauhassa, pelata ihan rauhassa. Ja myöhemmin illalla harrastaa seksiäkin ihan rauhassa... =) Poika kun nukkuu meidän kanssa samassa kamarissa.

Meinasin 2 kertaa laittaa itkuhälyttimen päälle kun mentiin saunaan, mies meinasi myös laittaa. Saunan jälkeen yritin kopata vaatteita pimeästä kamarista, hoksasin sitten että olisihan ne valotkin voinut laittaa... Tarkoitus oli valvoa myöhään, mutta jo 10 jälkeen alkoi väsyttää ja niin lähdimme puoli 11 maissa "nukkumaan".
Ja aamulla sai KERRANKIN NUKKUA NIIIIIN KAUAN KUIN UNTA PIISASI!!! Heräsin sitten 10:ltä. Oli kyllä vähän sellainen olo, että on tullut nukuttua liikaa. Mutta ensimmäistä kertaa pojan syntymän jälkeen sai NUKKUA PITKÄÄN... emoticon

Heippa taas "pitkästä" aikaa... Ei oo jaksanu kirjotella, kauhee päänsärky vaivannu lähes joka päivä. Eilen alkuillasta iski tosi pahasti jysäri päälle eikä ole tähän hetkeen mennessä helpottanut vaikka lääkkeitä ottanu maksimit ja mies on hieronu. Oli pakko jopa pitää saikkupäivä töistä ku ei ois tullu mitään ku jomotti niin että ihan pahaa teki....

Mitäpä muuta... Eipä kummosia :D
Alamasussa alkaa pikkuhiljaa tapahtua jotain, pieni kova "pömppö" siellä tuntuu muttei vahingossakaan näy mihinkään  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/r015.gif[/img]
No mut, onhan tässä vielä aikaa saada masu ja vielä kyllästyä siihen :D Hauska vaan huomata kuinka osa ihmisistä jotka tietää tästä (esim. mun pomo/työkaveri ja harrastuksen vetäjä) aina vilkuilee mahaa sillee et jokos siellä jotain näkyy  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/froehlich/r015.gif[/img]  Tai sit mä vaan kuvittelen :)
Oon kyl miettiny etten hommaa äitiysvaatteita vaan vetelen noilla vanhoilla, housuihin sit vaan reikäkuminauhaa et saa joustoa ja tarpeeks pitkää paitaa päälle :D Ja kesällähän mä lähinnä kuljen mekko päällä :) Masutuubia oon miettiny ku tuntuu et monet nykyisin sopivan pituset paidat jää lykäseks ni se vois jeesata. Mut en kyl meinannu ostaa muuta ku kangasta ja ommella ite tai sit "tuunata" joistain vanhoista paidoista moisia vaik muutaman :)
Mut saa nyt nähdä miten käy, näillä aatoksilla mennään etiäpäin.

Ja huomenna tulee 14 viikkoa täyteen  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/a040.gif[/img] Ihanaa!

ninetsu.
ihanaa ku ootte saanu vapaata viikonloppuna! ihan totta vaiks lapsen hoitoon jättö on (ainaki mulle) aina vaikeeta niin kyllä se vapaa vaan tekee eetvarttia parisuhteelle! :) ja itselleen! meillä meni viime viikonloppuna ku poitsu oli hoidossa niin vapaa ihan persiilleen suoraan sanoen. tai siis minun mielestäni.mieshän nautti mutt minä istuin sanonko mikä ottassa ja rutisin kotona xD mä oisin niiiiin halunnu päästä käymään jossain ulkona syömäs tai edes kahveella ja etenkin tuon mieheni kanssa! mutta ei,ku mies mieluummin pelas pleikkaria,joi olutta ja meni nukkumaan 21:30 emoticon KRÄÄÄÄÄH! raivostus :D sit olin jo ittekki niin väsy etten enää jaksanu kaveria kysellä kahvitteleen.

Täällä myös hampaiden pesu ällöttää. Yökkääminen on joka iltasta. Pahaolo vaivaa oikeestaan enää jos on liian pitkään ollut syömättä. Lihaa en minäkään voi syödä, enkä muutenkaan mitään rasvasta tai pahaolo tulee varmasti. Eli kyllä ihan raskaudesta johtuu nämä oireet. Ollut mulla joka raskaudessa sama juttu. Helpottaa kyllä viikkojen myötä. Toivottavasti...

Täällä on ostettu np-ultran jälkeen varsinkin pojan vaatteita, reissusta tuli ostettua kassillinen emoticon  kun olivat sen verran halpoja ja ihania. Osa menee kyllä tytöllekkin, vaikka sinistä lähinnä olivatkin. Muuta ei vielä ole ostettu. Tai ostin minä myös vauvakirjan jo monta viikkoa sitten. Muiden hankinta saa jäädä rakenneultran jälkeiseen ale-aikaan. Mä ehdin kuopuksen jälkeen hävittää KAIKEN vauvoihin liittyvän, joten lähes 100%:sesti joutuu hankkimaan kaiken uudelleen. Kaverilla on kyllä pieni poika joten häneltä varmasti tulee jotain vauvanvaatetta tännepäin. Äippähousut jo sain häneltä ja imetystyynyn lupasi, kuhan lähestytään syksyä ja muutto on saatu tehtyä.

Liikkeitä on tuntunut sillon tällöin viikon verran. Ei edes joka päivä, mutta kuitenkin. Mies kovasti yrittää tunnustella ja pari kertaa väittää tunteneensakkin jotain emoticon  tiedä onko vain toiveajattelua. Itse odotan että voimistuisivat, että tuntisin kunnolla...

Seuraava nla on vasta ensi viikolla ja rakenneultra on ensi kuussa. Odotan toukokuuta kuin kuuta nousevaa. Silloin voi jo alkaa nauttia raskaudesta ja elämästä muutenkin vihdoinkin kunnolla. Varmaan muuttokin on jo silloin takanapäin. Toivottavasti!

Soitinpa tänään sokerirasitustestin tulokset...
Paastoarvo  5,6  (5,3 sallittu), 1h  9,8  (10,0 sallittu) ja 2h  10,1  (8,6 sallittu).
Elikkä melkein kaikki meni yli... emoticon
Joten maanantaina menen aamusta neuvolaan ja siellä tsekataan, onko sokerimittarini vielä ajan tasalla ja 2 viikkoa seurataan saanko ruokavaliolla pidettyä sokerit kurissa.
Jos en, niin sitten äitipolille lähete ja siellä selvitetään pitääkö minun alkaa pistää insuliinia.
Kyllä tympäsee, muttei sille mahda mitään...! Täytyy nyt vain ihan tosissaan ottaa itseä niskasta kiinni, ettei sitä insuliinia ainakaan tarvitsi alkaa pistää...

Voi että Xiina, harmi että teidän vapaa meni plörinäksi. Oli se kyllä ihana nukkua, vaikka nyt kyllä jo taas väsyttää, ettei pitkistä yöunista ole enää tietoakaan...

Heippa kaikille!

Joo ihanaa kun aurinko paistaa ja kevät tulee ja tuleepa mukana vielä semmoinen päänsärky että ei mitään rajaa. Oon ollu kahden viikon sisään kolmena päivänä lähes toimintakyvytön, kun pistää silmien taa. Sisällä kaihtimet kiinni aurinkolasit päässä... Onneksi tuosta syystä pääsen perjantaina lääkäriin, ettei vaan liittyis johonki silmänpaineisiin tai huh pelottaviin juttuihin.

Voi että kun olisi päivisin aikaa niin kävisin ostaa äitiyshousut. Alkaa tuo farkunnappi auki kulkeminen jo vähän raivostuttaa kun eihän ne pysy jalassa. Istumatyötä pääosin teen mutta sitte on pari keikkaa joissa kyllä ollaan seisaaltaan koko päivä, ja ei oo näppärää kun kesken hommien tuntuu että nyt meni farkunvyötärö persposken alle :) Maha ei sinällään näy mutta iltaisin on tosi vaikea istua nykykokoiset housut jalassa. Ostin jo parit rintaliivit, kuppia isommat, kun postimyyntikaupasta sai kympillä.

Käytiin mun vanhempien luona toisella paikkakunnalla. Äiti oli ostanu meille "Lapsiperheen kirjan" jossa on juttuja siitä eteenpäin kun käärö tulee kotiin. Terveysjuttuja, puhtaanapitoa, ruokintavinkkejä, kasvatusohjeita. Mies sitä lukee ja huokailee että näinkö paljon kaikkea pitää tietää :) Ite oon alkanu neuloa nuttua, limenvihreä-valkoista, käy sitten sekä tytölle että pojalle kumpi tuleekaan.

Tosi nopeesti menee aika.. se ois jo 15. viikko aluillaan. Miten tässä näin kävi :)

Iloa ja onnea kaikille odotukseen!

Tulipa mieleeni kun ninetsu tosta sokerirasituksesta jutteli.. että onkos sillä väliä misä kohtaa raskautta sellasen tekee?  Mulla ei olis tarvetta, mutta ite haluisin ehkä mielenkiinnosta kattoa omat tulokset.. Esikoinenkin kun oli 4250g, pelottaa että seuraava vetää yli 5 kilon. :DD Ja mulla siis seuraava neuvola joskus viikolla 23 tai 24 jtn sellasta..

Mutta joo, siellä aivan ihana aurinkoinen ilma! :)
ollaan tässä sairasteltu toi mahatauti ja kuumeet ja nyt ku alkais oleen terve ni vois pitkästä aikaa päästä tonne ulos tuulettumaan. :)

Ihania odotuspäiviä teille muillekin! emoticon

Voihan sokerirasitukset sentään! Mun pitää kuulemma mennä kans, kun oon niiiiiiiiiiiiiiiiiin vanha emoticon . Pelkkä ajatuski ällöttää. Varmaan ensi viikon nla käynnillä siitä taas tulee sanomista, että sinne pitäis mennä. Noh, kai se olis ihan ok mennä. Kun olihan tuo esikoinen kans nelikilonen.
Ikävää NINETSU että narahdit, toivottavasti saat sokrut kuntoon ruokavaliolla.

Tänään jaksoin jopa käydä ulkona, jee! Olis kyllä ollut synti jättää käymättä, sen verran mahtava ilma oli. Ja lämmin! Ja tällästä ja jopa lämpimämpää on luvattu ens tiistaiks asti! Kevät tulee kohisten! Toivottavasti myös helpompi elämä ja parempi mieli...

Meillä ei muuten raskaudesta ole vielä kerrottu juuri kenellekkään. Muutama lähin ystävä tietää, joiden kanssa olen päivittäin/viikottain tekemisissä ja miehen äidille ja siskolle. Tjaa-a millonhan olisi aika kertoa muille? Synnärillä? emoticon

HELE81, mulle kans äippähousut kiitooos! H&M:ssä oli kivoja 29,90€ tais olla hinta. Sellasia kevyitä kangaspöksyjä, mut kuitenki ihan siistejä. Ajattelin itelle käydä sellaset hakemassa, jollen muualta löydä. Netistä oon kattellu, mutta kun ei muutaman kuukauden takia viitsisi maksaa lähemmäs satasta. Kun en töissä ole niin ei tartte sen takia siistejä housuja olla...

HANSKU, tervetuloa!

tervetuloo Hansku!

mull oli esikoisesta raskausdiabetes. ens viikolla on nyt mulla edessä toi sokerirasitus ,mä en haluuuuuuuuu!

Huh, musta on tuntunu, että nää viikot ei mee ikinä mihinkään! Nyt huomasin tosta laskurista, että huomenna ollaan jo 16viikolla! Viikko vielä niin ollaan viidennellä kuulla :-o ! Muutama viikko niin puoliväli saavutetaan. Tosin siihen tuntuu olevan ikuisuus...

Täällä taas pitkästä aikaa..lomareissut on onnellisesti takana ja innolla odottelee, että lumet sulais pois ja pääsis puutarha hommiin.Olo on tällä hetkellä mitä mainioin, väsymyksetkin ois jäänny pois edes vähäksi aikaa. Tänään ois neuvola ja 3.5 sitten rakenneultra.Pikkuhiljaa on uskaltanu alkaa kertoilee masuasukista, vaikka mahan puolesta sen ois kyllä voinnu pitää vielä salaisuutena..vain iltaisin pieni pömppö näkyy.Kovasti tuota seuraava ultraa jo odottelee,jos vaikka pääsis kurkkii kumpiko sieltä ois tuloillaa, niin osais sitten alkaa ostelee kaikkee pikkuiselle.Nyt taas matkapyykkien ääreen, oikein ihanaa kevään odotusta kaikille Maalismasuille!!

Heippa vaan kaikille!

Ihana ilma pihalla. Alkoi reilun viikon loma, toivottavasti pysyy ilmat tällaisina! Loman jälkeen työtehtävien vaihto, jaiksemoticon !! Mutta johan niitä vanhoja hommia tehtiinkin, on vähän matala ikävystymiskynnys mulla...

Koti-doppleria uskaltauduin viimein kokeilemaan ja sieltähän se jumputus löytyi. Ekalla kerralla haku kesti ja ehti jo vähän hermostua, mutta sitten löytyi. Nyt löytyy jo helpommin. Mukava kuunnella sydänääniä tässä vaiheessa, kun muuten raskaudesta ei erityisiä merkkejä ole. Pahoinvointi on alkanut helpottaa, iltaisin vielä joskus etoo, mutta aamut on jo hyviä. Alkaa tuntea olevansa taas oma itsensä. Iltaa kohti kyllä edelleen väsyn todella paljon ja sänky kutsuu yleensä yhdeksän aikaan, vaikka normaalisti olen yökukkuja...

Yökkimistä mullakin vielä on, vaikka pahin pahoinvointi on takana. Jos esim en heti saa juotavaa kun olen nakannut vitamiinipillerin suuhun, niin johan alkaa yökityttää. Hampaiden pesussa sama homma...

Minkäänlaista mahaa ei ole näkyvissä, mitä nyt iltaa kohti aina turvotus iskee. En ole aiemmin ollut turvottelevaa tyyppiä, nyt on kyllä välillä olo kuin rantapallolla. Onneksi sekin aina aamuksi tasoittuu. Hyvin on vanhoilla vaatteilla pärjännyt, enkä usko että kukaan mun muodoista on raskautta päätellyt, korkeintaan epäillyt mun lihoneen (mikä pitää paikkansa).

Raskaudesta on kerrottu heti alussa mun vanhemmille, miehen vanhemmat on edelleen pimennossa. Ilmeisesti edellisten keskenmenokokemusten vuoksi mies ei ole kovin halukas asiaa eteenpäin vielä kertomaan. Itse olen useammalle kaverille ja muutamalle työkaverillekin kertonut, nyt kyllä odotoin pitempään kuin edellisissä, taikausko pääsi jotenkin iskemäänemoticon .

Te joilla jo lapsia on, missä vaiheessa alkoi maha näkymään selvästi ekassa raskaudessa?

nika-
itse huomasin selvästi kasvaneen jo viikolla 11 mut muille alkoi selkiään viikolla 13 :D mulla on siis eteenpäin kallistunu kohtu ja siks maha pomppaa heti esiin.
nytki on jo semmonen jyrä ettei tosikaan xD me on kyll kerrottu jo TOSI monille ja niille kelle ei niin kyllä jo maha paljastaa :D

Tässä istuskeltuani nyt n.20min olen tuntenut semmosia pieniä hentoisia "perhosen" liikkeitä alavattalla :,) kovasti käy semmonen sipsuttelu tuoll .tsih. kaippa ne tästä alkaa sit pikkuhiljaa tuntumaan :O esikoisesta alko tuntumaan tämmöstä samanlaista rv18

Täällä kans nyt jo aikamoinen masu. :D Esikoisestakin alko näkymään joskus viikoilla 11-12?
Mutta mulla myös kohtu kallellaan.. en kyl tie et minnepäin. :D

Tää mamma on nii täpinöissään täällä että. :D
Ollaan juteltu miehen kanssa että pitäis isompaan asuntoon muuttaa, nyt 3h+k ni 4h+k olis kiva.. Päätin tarttua härkää sarvista ja soitin mein vuokranantajalle tossa muutama tunti sitten josko heil olis neliöitä. Nyt oon menossa tunnin päästä kattomaan yhtä asuntoa. :D Ja vuokran-antajakin sanos vaan että soita sit jos otatte sen..
Mies ei tiedä vielä mistn mitn kun on töissä.. toivottavasti ei pidä pahana ku oon täällä yksin hoitanu asioita. emoticon  

Onneks oli mieski tyytyväinen. :)
Kämppä oli tooooosi kiva, näytti ihan uudelta. Ja päästään muuttamaan 1.4, eli 2 viikon päästä. :)

Vielä kun sais tietää kumpi on tulosssa ni voi alkaa sisustelee tulokkaalle huonetta. :)

heippa taas pitkästä aikaa!
en oo kauheesti ehtinyt kirjoitella tänne, kun koulu painaa niin päälle.
Täällä myös mahaa turvottaa niin, että olen jo ostellut isompia housuja ja paitoja, en kuitenkaan vielä äippähousuja. raskausmaha ei kuitenkaan mielestäni vielä näy, mutta muuten tuntuu siltä, että turpoon koko ajan vaan lisää!
vihlaisuja ja kipuja on myös mulla ollut alavatsassa, mutta yritän ottaa rauhallisesti ja ajatella vain, että ne kuuluu asiaan. kohtu kasvaa ja lapsi kasvaa, niin se tuntuu.
14. viikko alkaa tänään, ihanaa kyllä! ens viikolla on sitten toinen neuvola.
seksi ei oikein huvita täällä edelleenkään, mies on kyllä ollut ihailtavan ymmärtäväinen. eilen kuitenkin touhuiltiin, mutta se teki vielä kaiken lisäksi kipeää. olisi kuitenkin kiva, ettei tästä nyt tulisi ihan 9kk selibaattia, vaan pääsisi ihan nauttimaankin tuosta seksistä ja jos ne halut joskus tulisivat takaisin..

Onnea Jonna isomman kämpän syliin tupsahtamisesta :-D .
Ite pitäis kans ettii isompi kämppä, kun vaan keksis että mistä...

Mulla esikoisesta näky masu joskus ehkä 20viikolla...mut senki sai peitettyä niin, että kun menin käymään töissä vaunujen kanssa niin moni tuli kysyy, että kenen vauva sulla on mukana emoticon
Ja itseasiassa kolmannestakin huomas vasta kunnolla seittemännen kuun tienoilla. Pysty ihan hyvin vaatteilla peittää. Toivottavasti nytkin...

Ihanaa emoticon  Tänään odotettu 12+0 vko13emoticon
Maanantaina olis se ultra :) Kovasti odototan sitä ja toivon että kaikki hyvin masussa ♥ Jännittää ihan kamalasti...

Anteeksi taas pitkä hiljaiseloni. On ollut hirveesti hommaa tossa, kun keskiviikkona alkoi kirppispöytä ja sinne piti ensin kerätä kamaa ja sit hinnotella ja käydä siivoomassa sitä pöytää jne jne..

Mulla kans alkaa housut painaa aika ikävästi masua. Farkut ei oo menny enää pitkään aikaan. Eniten käytän kyllä leggingsejä, mut nekin on alkanu olee huonot. Täytyy vissiin siirtyä äitiysmalliin, jossa saa vedettyä sen housun koko mahan yli. On kyllä muuten hirmu ihania päällä. Käytin tosi paljon Jeminankin odotuksessa, mut mä oonkin vähän tällänen tunika-ihminen :)

On kyllä joo tosi ihanaa kun aurinko on alkanu paistaa! Meidän aamu alkaa yleensä 8.30 ja nyt kun aurinko on paistanut niin on ollut tosi kiva nousta ylös touhuumaan tytön kanssa. Sillon kun on pimeetä ja harmaata aamulla kun herätään niin tekis vaan mieli painaa silmät takas kiinni ja kaivautua syvemmälle peiton alle. Jeminalle löysin just ihankun uudet vaaleenpunaset muumi-kurikset niin ollaan päästy jo ulos vähän möyrimään. :)

Täällä päin on muuten tapana, että sitä seulontaa varten käydään verikokeessa ennen ultraa. Ihan hyvä systeemi omasta mielestäni kun seulan tulokset saadaan heti sen ultran yhteydessä sitten eikä tarvitse odotella tuloksia.

Mä just huusin huuto.netistä itselleni kotidopplerin. Ei oo vaan viellä tullu niin en oo päässy kokeilee. Voin sitten kertoa omat kokemukseni jaksa se meille kotiutuu ja päästään testailemaan.

Hampaiden pesu tuottaa myös täällä joskus yökkäilyä vaikka pahoinvoinneista oon kyllä onneks päässyt eroon!! Jipii!!! emoticon

Ja voi luoja noita uusia hymiöitä!! Mä kun luulin ettei ne vois tosta enää pahemmaks muuttua :DD emoticon

huhhuh ninetsu! Teidän poika on nyt jo kohta puoltoista vuotias ja nyt oli ekan kerran yökylässä?! Jemina on kohta 9kk ja kaks kertaa ollut yökylässä mun äitillä. Yhen kerran kun oltiin mun synttäreitä juhlimassa Tallinnan risteilyllä ja sit toinen kerta kun mun äiti vaan halus Jeminan yökylään :D En minäkään tykkää Jeminaa mihinkään jättää,  mutta kyllä se vaan tekee niin hyvää parisuhteelle kun hetken saa olla ihan vaan mies ja vaimo sen sijaan, että koko ajan on vaan äiti ja isä.

Olipa tosi kurja Xiina kun viikonloppu meni ainakin sun osalta vähän päin kuusistoa.. Mun mieheni ei onneks yhteistä vapaapäivää uhraa pelaamiselle, mutta iltaisin kyllä välillä ottaa niin päähän kun xbox aukee ja nhl alkaa pyöriä telkkarissa vaikka sieltä tulis vaikka mitä hyviä ohjelmia joita vois yhessä kattoa. Sit se ilta menee siinä, että mä oon joko koneella tai sit meen makkariin kattoo telkkaria..

Täällä on oikeestaan päivittäin alkanu tuntumaan pikkusen liikkeitä. Tiistaina tunsin ekan kunnon potkunyrkkeilysarjan kun makasin sohvalla kyljelläni jalat koukussa. Tuntu sellanen tum tum tum tutum tum tutum emoticon   Aivan ihanaa kun tuntee että siellä se meidän pieni on!

Mulla onneks toi sokeriraistus jää välistä kun oon 20 ja bmi:kin vissiin 19. Onneks! Ei kyllä yhtään houkuttelis mennä juomaan jotain äklömakeeta litkua kun en voi muutenkaan nyt sietää mitään makeeta! Hedelmät kyllä menee ja niitä menee ihan hyvääkin tahtia. Eikä noi muiden kokemukset siitä rasituksesta oo koskaan kuulosta hirveen hyvältä :D

Väsymystä löytyy myös tästä osoitteesta ja paljon. Herätään siis aina noin 8.30 ja mun on pakko nukkua päikkärit samaa aikaa Jeminan kanssa 12-13 aikaan tai muuten oon 17-18 aikaan jo ihan valmis meneen nukkumaan ja vaikka päivällä nukunkin noi päikkärit yleensä niin silti sänky alkaa vetää puoleensa jo klo 21.

Nika Mulla esikoista odottaessa vatsa alkoi näkymään rv12 eteenpäin. Aika tasaisesti se siitä sitten kasvoi, mutta tästä toisesta tää maha vaan räjähti tähän yhtäkkiä ja ihan turhan liian aikaisin. Mulla oliskin yks kuva taas, jonka voisin teille vilauttaa.

Paljon onnea jonna^^^^ uuteen kotiin ja toivottavasti muutto sujuu hyvin!! :) Mä kans odotan tulevaa remonttia kun kuuta nousevaa! Saadaan yks huone lisää ja saan sit molemmat huoneet sisustaa oman mielen mukaan :)

SannaL Toivotaan että siellä kaikki hyvin!!

Täälläkin tänään paukku 14+0 ja rv15 emoticon

Takaisin