Maaliskuun mutinat! <3

Apua, nyt iski hirvee jännitys! Huomen on tosiaan ultra ja jotenki tuli sellanen fiilis ettei siel ois kaikki normaalisti emoticon
Ku ekassa raskaudessa ei ollu mitään oireita ja nyt on ollu pahoinvointia sen verran ja huippausta yms :'(
Miettii vaan et jos se onki kohdun ulkopuolinen tai sit vauvassa huomataan jotain vikaa jajajajajaja emoticon

Tiedän kyllä että kaikki raskaudet voi olla erilaisia ja jotenki en oo pahemmin tätä stressannu paitsi nyt tietty ku ultra on niin lähellä!
APUA, mitenköhän hitossa mä kestän huomisen päivän ku aika on vasta klo 14 emoticon

Jee onnistuin laitata sen tickerin :)

ninanina: Kyl kaikki hyvin menee. Itseasias mulla oli ensimmäisen ekrran ku tulni raskaaks niin ihan hirveetä pahoinvointia ja muutenki kaikkii oireita, mut mä olin sillon 15v nini keskeytin sen raskauden.. Mut nyt ei ollenkaa pahoinvointia, saattanu tulla tosi leivää kuvotusta sillai et juuri mikää ruoka ei kelpaa, mut ei muuten. Tolloin ensimmäsen kerran oksentelin ihan koko ajan. Mut nyt vaikak mulal ei juuri mitänä oireita niin kaikki on ollut molemmissa ultrissa tosi hyvin :) Älä huoli! :) 

eevi toivotaan :)
Hei huomasin et oot valinnu väärän tickerin tuolta lilypien sivuilta. Toi on sitte ku lapsi on syntyny ni laskee milloin on 1vee synttärit..
Eli valitse sieltä "Maternity & Pregnancy" :)

Heippati rallaa :)
Pitkästä aikaa sain itseäni niskasta kiinni ja päätin kirjoittaa kuulumisia.

Meillä oli keskiviikko-aamuna ultra ja kaikki oli hyvin emoticon
Hirveästi jännitin ja pelkäsin, josko kaikki ei olisikaan kunnossa, mutta oli hip hei!

Ihanaa kun muillekin on tullut hyviä uutisia ja toivottavasti epävarmatkin saavat ihania uutisia pian!

Oma napa on voinut vähän huonosti, kun niin kovin väsyttää ja heikottaa. Hedelmiä olen yrittänyt popsia ja juoda paljon vichyä.. Mies on aika kovilla, kun joutuu ilman autoa kaupassa ravata vähän väliä emoticon Toivotaan että nyt alkaisi helpottaa, ja kevätkin koittaisi niin pääsisi ulkoilemaan..

Tuli muuten tosta vichyn juomisesta mieleen, kun itellä tuntuu menevän nyt hirveät määrät kivennäisvettä päivittäin (n. 1,5l per päivä) niin tietääkö joku mua viisaampi, että onko se ihan ok juoda noin paljon sitä? emoticon

Ehkä tyhmä kysymys, mutta kuitenkin.. :D

En kyllä osaa tohon kysymykseen sanoa mutta hassua kun mä en voi juoda mitään hapollisia juomia kovin paljoa, kun tulee huono olo ja alkaa oksettaan. emoticon  Mistäköhän sekin johtuu? Ihan hyvä, niin väheneepä tuo limpparin kittaus! :)

Heippa syyskuulaiset!

Näin se maaliskuu tuli puun takaa! Minä en oo vähään aikaan ees päässy lukemaan näitä keskusteluja kun on ollu tämä vau.fi nurin tosi monesti kun ois hetki ollu aikaa lueskella kuulumisia..!

Pahoinvoinnista oli puhetta: minä jo luulin että voiton puolella ollaan mutta ei. Iltapahoinvointi nostaa päätään. Alkaa yleensä niinä hetkinä kun pääsen töistä kotiin 17-18 välissä ja vaikka söis, niin iltayhdeksään asti menee vellottaessa ja sitte yleensä nukahdan.

Seulonnoista: me osallistutaan kans. Verikokeessa kävin jo viime viikolla ja se hurja ultra on ens ma. Tiistaina pääsen kuitenkin varalta vielä kilpirauhasarvoa varten antamaan putkilon tai pari. Neuvolalääkäri oli niin mukava että pisti lähetteen ku oon vähä neuroottinen :) Sydänäänet me kuultiin tiistai-aamuna, hyvin ryhdikäs ja tasainen tuk-tuk-tuk sieltä kuului. Nyt kun vielä ois ultrassa kaikki ok! Mahtavaa että monella on jo suurin huoli väistynyt. Itse onnistun vielä varmasti kaivamaan jonku höpöhöpö-paniikin päälle. Mm. viime yönä pisti oikealle alavatsaan ja olin jo siinä unenpöpperössä ihan varma että nyt irtos istukka.

Mutta höpsistä pussiin, nyt väsyttää jo tosi kovasti. Kävin ystäväpariskunnan tykönä juomassa teetä (virhe!) niin tuli valvottua kerrankin vähän myöhempään. Olivat hommanneet mulle tämmösen soivan bola-korun joka sitten pomppii ja helisee mahan päällä niin että vauva kuulee ja syntymän jälkeen rauhoittuu tutun äänen kuullessaan. Voi niitä ystäviä. (tähän päätteeksi hormoniherkistelyä).

Iloa ja rauhaa kaikkien odotukseen!

Ihanaa, meijän poitsu sai viime yönä serkun <3
Nukuin muutenki huonosti ja heräilin usein ku jännitin niin tän päivän ultraa (joka on VASTA klo14) sit aamulla 6.30 tuli viesti missä kerrottiin uudesta pikkusesta <3
Eihän sit enään saanu unta ja nousin ylös ja poitsu heräs vasta äsken.
En ees muista milloin oisin heränny näin aikasin ja oikeesti pirteenä?!

Noh, aamulla taas oksenneltu, luulen et johtuu tästä jännityksestä.. Ei enää kauaa ni saadaan tietää mikä meininki tuolla masussa on :)

Wuhuu tsemppi ninanina ultraan , kyllä kaikki varmasti on ainaskin hyvin ;) On se aina
niin ihana taas päästä näkee pientä :) Muaki jännitti viimeks aivan törkeesti, mut jälleen kerran kaikki oli hyvin :) Mua itteeni aina pelottaa vaa just tän oireettomuuden takia :D Ei mulla juuri muuta oo ku jatkuva nälkä ja väsymys, joskus saattaa vähän huonovointisuutta olla, mut se on sit oikeesti tosi lievää ja sitäki harvoin

ehkäpä mäkin uskaltaudun vihdoin mukaan =) ekaa lasta täällä ootellaan malttamattomana. Viime viikolla oli eka ultra ja siellä se pieni melskasi <3. Nyt viikkoja koossa 12+1. Oli kyllä mahtava fiilis katsella pientä siellä ultrassa ja jännitti kyllä niin paljon. oon välttynyt myös suuremmilta oireilta, vähän kuvotusta ja sellaista ja aivan järkyttävä väsymys koko ajan, mut ehkä se tästä alkaa helpottamaa.

Ultrassa sitten todettiin myös 10 cm kysta munasarjassa, mutta ei sille mitään ihmeempiä tehdä ainakaan tällä hetkellä. Seuraava ultra onkin sitten erikoislääkärillä tuon kystan takia.

Np-ultra takana ja ihania uutisiahan sieltä saatiin!! JEEJEEJEE! emoticon
Meidän aikaisempi nimitys "papu" vaihtui nyt sitten "pirpanaksi" koska ei hän näyttänyt yhtään enää papulta :D Kaikki oli just niinkun pitääkin! Siellä se pieni mennä viuhtoi niin mahotonta vauhtia että! Just kun se ultraaja oli saanut hyvän kuvakulman niin pirpana näppäränä käänsi selän meille :D Kaikki sormetkin saatiin laskettua. Lisäks vilastiin vähän jalkoväliin. Kätilö ei sanonut mitään, mutta mä en kyllä nähny siellä jalkovälissä yhtään mitään. Voisko tästä jo päätellä että pirpana olis tyttö?! Katsotaan saadaanko vahviistusta sitten rakenneultrassa emoticon  Tää mamma on nyt kyllä NIIN yltiö happy!!!! :))

Rakenneultraan varattiin samalla aika ja se olis sitten 3.5 rv 20+4 <3

ninaninan ultrakuulumisia odotellaan! :) ja noi vauvauutiset on vaan aina yhtä ihania! Mä oon jotenkin niin itkuherkkä nykyään et meinasin tuosta sun viestistäkin alkaa pillittää :'D

Tervetuloa mukaan öttiäinen!

Eka kolmannes takana!! HIPHURREI!!! emoticon

Öttiäinen, tervetuloa mukaan ja onnea odotukseen!

Ihanaa LauraElina, mahtavia uutisia. Ja oli niin sulonen pirpana kuvassa :)

ninanina: miten meni ultrassa? toivottavasti kaikki hyvin :)
mua jännittää kanssa ihan mahdottomasti..vielä 5 yötä...

Tervetuloa minunkin puolesta kaikille uusille tulokkaille! :D
ja kiitoksia tsempeistä, onneksi ne  verenvuodot on nyt ainakin onneksi tällä erää loppuneet, toivottavasti eivät enää palaakaan.

Rainbow (ja muut ikävän asian kokeneet): saako kysyä että miten teillä keskenmenot ovat ilmeneet? onko kovia kipuja,  vuotoja, vai onko tapahtunut ilman mitään käsitystä km:sta?

Marini: Mikä on vointi tällä hetkellä? kovia olet parka kokenut :( mutta onneksi odotus jatkuu onnellisesti kaikesta huolimatta :)

Aamut menee jo suht ok. mitä nyt välillä esim hampaiden harjaus saa yökkäily refleksit käyntiin, muuta ne ILLAT! huh. iltaisin teen ihan kuolemaa. särkee päätä, valot tekee pahaa, oksettaa..jos mahdollista niin pimeeseen makkariin nukkumaan ja odottamaan huomista päivää. ysin iltavuorot töissä tekee kyllä niin tiukkaa....

Pakko tulla nyt tänne kertomaan, tänään oli ultra ja siellä ei ollut kaikki hyvin  emoticon

Sikiö on kuollut kohtuun jokunen viikko sitten, ilman mitään oireita, eikä oo itse tullut ulos.
Mulla pahoinvoinnit jatkunu ja muutkin raskausoireet, saattaa kuulemma johtua siitä että on niin paljon hormooneja kehossa.

Huomenna joudun ottamaan pillereitä millä pikkanen saadaan ulos :(
On kyllä tosi paska fiilis, ehkä tää oli sit tarkotettu näin. :'(

Uutta ei olla vielä tähän väliin mietitty, pillerit alotan seuraavista menkoista ja syön ainaki siihen asti että meen töihin ni on sitte taas äippärahat kohillaan.. (Pakko yrittää keksiä jotain positiivista)

Toivottavasti muilla ei tuu tälläsiä uutisia ja hirveesti tarrasukkia ja jaksamisia raskauteenne<3

Todella surullista ninanina :(
Hirveästi voimia sinulle!!
..uutta yritystä sitten kun siltä tuntuu <3

Voi ei ninanina...! Pistää jotenkin ihan sanattomaks.. en ees pysty ajattelemaan samanlaista omalle kohdalleni kun heti meinaan tukehtua itkuuni.. Tälläsiä uutisia ei olis kenellekkään meille toivottu... emoticon Tosi paljon voimia ja onnea uuteen yritykseen kun sen aika koittaa <3 Osanotot!

Voi ei ninanina  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/traurig/a010.gif[/img]
Paljon voimia ja onnea uuteen yritykseen kun sen aika koittaa  [img]http://www.cosgan.de/images/smilie/liebe/a055.gif[/img] 

Takaisin