Voimia
ninanina! Koitahan jaksaa... Itse en ole kokenut tuota, mutta voin vain kuvitella kuinka kamalalta tuntuu...
Jouduin käymään oksentamassa ensimmäisen kerran toissa aamuna... Etova olo on tullut enää silloin, jos syömisestä on vähän pitempi aika, joten olen yrittänyt syödä säännöllisesti. Edellisessä raskaudessa oksensin kerran ja näillä viikoilla rupesi pahoinvointikin helpottamaan. Ehkä tämä oksennuskerta oli se "sama" kuin edellisessäkin.
Tämä mun maha on ihan järkyttävä... Siis ajattelin, että kun minulla hieman on tuota ylimääräistä, niin voi mennä hetki ennen kuin vauvamasu alkaa näkymään. Mutta nyt järkyttävää pönkötystä havaittavissa! Työhousut on ollut pakko jättää auki jo jonkin aikaa ja nyt hieman vetoketjuakin... Paino ei ole noussut nyt raskauden aikana, pari kiloa laskenut, ettei se lihoamisesta johdu... Esikoisen kanssakin kyllä masu rupesi kasvamaan tosi aikaisin, samoilla viikoilla. Töissäkin ovat jo tarkkasilmäisimmät ruvenneet ihan selvästi vahtaamaan masuani... Saa nähdä milloin ensimmäinen uskaltautuu tulla kysymään...
Kirjoitin päiväkirjaa esikoista odotellessani ja samaa olen myös nytkin tehnyt. Nyt on hauska lukea ja vertailla, mitä silloin on samoilla viikoilla tapahtunut. Nyt vain tuntuu ettei tahdo olla aikaa, kun pitää olla päivät töissä ja iltoisin olla pojan kanssa.
Onko teillä muilla seksihalut hukassa...?
Ollaan muutenkin aika vähän harrasteltu pojan syntymän jälkeen. Väsymys painaa, niin kuin varmasti muillakin joilla on lapsia, mutta isoin syy on siinä etten ole sujut oman kroppani kanssa... Olin kuitenkin normaalipainoinen ennen esikoisen odotusta ja nyt on edelleen muistona 5-6kg ja ihanan LöySä maha...
Ja nyt kun olen raskaana, niin seksiä tekee mieli entistä vähemmän... Mies kyllä haluaisi useammin, mutta itse voisin olla ilman seksiä pitemmän aikaa. Olen iltoisin niin väsynyt, että sänky kutsuu vain nukkumaan...