Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Muutenkin oli sellaista kivaa rentoa meininkiä ja vaikka en normaalisti tykkääkään olla huomion keskipiste, niin nyt se tuntui hirmu mukavalta
Toki masuasukki oli myös suurena huomionkohteena, joten ei siinä valokeilassa tarvinnu ihan yksin olla 

Kelpais kyl! Ja ihania noi babyshowerit mitä joilleikin oli järkkäilty. Itse olen osallistunut yhteen vastaavaan isolla lahjakorilla, kun en silloin päässyt paikalle ja toisia järkkäillyt yllärinä kaverin kaverin kanssa, vietiin tää (itseasiassa tän tulevan tyypin kummitäti) laivalle ja oltiin ostettu kaikkia ihanuuksia hänelle ja vauvalle ja noin :) Mulle tuskin kukaan järkkää, kun tosiaan kaikki on ihan eri puolilla ja kukaan ei tunne toisiaan ja ne jotka tuntee niin ei suurimmaks osaks tuu toimeen keskenään :'D
Meillä on alkuun ImseVimsen flanuja ja harsoja + villahousuja, mutta onneks meilläkin on sit kasa ihan uusia aio-vaippoja, jotka ihanan raikkaan keltasia ja vihreitä ja raidallisia :) Hassua, kun sitä oikein odottaa jo sitä, että pääsee vaihteleen nättejä vaippoja