Maaliskuun muminat

Apua! Maaliskuu jo :eek: Kauheen nopeesti menee aika :D
Mä täällä makoilen tuskasena.. Haha, oon syöny koko viikonlopun niiin paljon, et poksahdan kohta :D
 
Tajusin just tänään että ei ensi mutta sitä seuraavassa kuussa tämä perhe kasvaa yhdellä perheenjäsenellä ja meillä on jo kolme lasta silloin! :)
 
Vitsit kun on maha ihan pinkee. Taitaa olla niitä harkkasuppareita kun ei voi kipeitä ole, inhottavan tuntonen vaan toi maha kun ihan kova. Tiiä sitten mikä tän nyt laukas kun sängyssä luen kirjaa tyynyihin nojaten. :/
 
Mulla kovetteluja tulee varsinkin urheillessa ja iltaa kohti enemmän, mutta ei mitenkään säännöllisesti eikä tee kipeetä. Jos lähtisin kovemmin urheilemaan niin sillon ne saattais sattuakin, mutta helpottaa hidastamalla tahtia. Tuntuu kyllä epämukavan kireeltä maha kun kovettaa...
 
Oli kyllä inhottava ja kun kesti mun mielestä vielä suht kauan ennen ku pehmes. :sad001 Nyt ainakin autto kun joi useamman lasin vettä, et olisko unohtunu veden juonti liian vähälle tänään. Mä ymmärtäisin ton jos tosiaan tulee liikkuessa ja vaikka autoa ajaessa (pari kertaa tullu ja ainakin liikkuessa helpottanut kun hidastanut tahtia) mutta että ihan vaan sängyssä maatessa... Mhmp
 
Heissan taas pitkästä aikaa, mitäs ihmisille kuuluu, onkos kaikki jo ylittänyt vikan kolmanneksen rajan?

Kettumaista tuommoinen JMT :/

Itsellä oli tänään lapsi- ja miesvapaata ja istuskelin lähes koko päivän tekemättä oikeastaan mitään. Ei taida liika aika sopia mulle tätänykyä kun itkua pidätellen mietin pari tuntia mihin kauppaan menen ostamaan vessapaperia, lopulta soitin miehelleni kysyäkseni apua ja kun hän antoi minulle vastauksen niin puhelun päätyttyä purskahdin itkuun kun en yhäkään ollut varma haluanko juuri kyseiseen kauppaan. Surkuhupaisaa toisinaan tää aivotoiminta raskaushormoneja syyttäen, nyt kun taas tuli mieleen asia niin ensin alkoi naurattamaan oma toiminta, ja sitten alkoikin surettamaan kun muistin omat epätoivon tunteeni liian hyvin :shifty: :joyful:
 
JMT toivottavasti ei ala enempää kiusaamaan..

Bnt. Voin niin samaistua noihin hormooni myrskyihin kun itekkin tänään pillittäny aivan järjettömistä asioista kuten siitä että poika ei tullut heti syömään kun pyysin niin itkin vartin ruokapöydässä.... :D

Voi ettö kun mua ketuttaa jos nyt tuun kipeeks... Mulla kurkunpää kipee ja nenä vähän tukossa.. ei muuten mutta kun mun pitäis nyt mennä tekeen ne viimäset työvuorot tai ainakin kokeilee ni en haluu hakee saikkuu nyt sitten siihen et olisin kipee.. :sad001 Torstaina olis seuraava vuoro..
 
Apua! Miten äkkiä aika menee ja miten pitkällä meidän raskaudet jo onkaan. Bongasin aikajanalta keskustelun, jossa huhutaan jo mammoja, joilla LA marraskuussa 2015.

Time flies when you're having fun ❤️
 
Mä olin alkaneen kesäloman kunniaksi kauheen reipas kahtena päivänä :) käytiin ystävä perheen kanssa la kiertämässä saari geokätköjä jalkaisin matkat sisälsivät välillä yhden saaren läpi umpihanki kahlailua,polku kävelyä ja jäällä tarpomista :D ja eilen käveltiin varmaan joku 4km taas geotkätkön perässä :D
Mutta aivan huisin hauskaa oli selkä tuli kipeeks ja väsytti mutta väsymys oli selkeesti tekemisestä eikä semmosesta normaalista sohvalla vetelehtimisestä :D:D:D
Nimimerkki.Hulluja on monenlaisia :D:D
 
Joo, maaliskuu.. Voi mörkö kun aika menee nopeaan :D

Mulla oli aamulla pyörremysrkylapsi mahassa. Oli kyl semmoset möykylöinnit et ohhoi ja huhhuh! Ei vissii sekään tykänny laskea lääkelaskuja :wink

Mä aloin toissapäivänä suunnitteleen keittiö ja eteisremppaa :D Onneks ymmärrän ettei molempia voi millään tehdä ja eteisen remppaaminen on järkevämpää muutenkin asunnon myyntiä ajatellen. Tähän on siis rempattu keittiö pari vuotta sitten ennenku ostettiin tää asunto siis. Eli keittö on uusi. Minuu vaan ärsyttää tää järjestely kun ruokapöytä on olohuoneen puolella kun keittiön ikkunan eteen on tehty työtasoa. Meil on siis avoin keittiö-olohuone. Nooh, näillä mennään.
 
Olen koko päivän ahertanut pyykkien kanssa. Ensin pesin pesukoneen ja sitten pesin tulokkaan vaatteita kahdessa eri satsissa (eri lämpötiloissa). Nyt ne pikkuriikkiset vaatteet roikkuu telineissä. On tää outoa :D odottelen vieläkin äitiyspakkausta.. Hakemukset laitoin 29.1. ja päätös tuli edellistorstaina.
Enää 20 työpäivää jäljellä.. Sekin on niin outoa! En tajua, että kohta pitäis jäädä kotiin..
 
Me käytiin tänään ekassa perhevalmennuksessa, se oli kyllä... "Mielenkiintoista". Meitä oli meidän lisäksi sielä 3 henkeä. Kaikki oli vaan ihan hiljaa! Yritin kysellä jotain, niin eipä siitä paljoa fiksua keskustelua syntynyt. Tosi suuri pettymys :sad001
 
Me ei käyty esikoisesta noissa valmennuksissa kun mulle oli parempi mitä vähemmän tiedän sen vähemmän pelkään mitään..Harmi juttu että teille noi käynnit oli pettymys kun luulis et just noista sais hyvinkin irti..

Kyllä se flunssa vaan päälle iski mut eiköhän perus flunssan pitäs torstaihin mennessä olla jo suurimmaks osaks ohi..
 
Oivoi, tänäänpä iski murheellinen olo. On pari vuotta menny vähän sumussa, kun esikoinen 2v on ollut hankalampi tapaus, ja on sitä allergiaa, niin paha atooppinen ihottuma että raapii itsensä verille ja nyt taitaa puhjeta astmakin. Oon vuoden ollu töissäkin, ja yrittäny kuntoilla. Iltasin kun kello lyö kaheksan niin kaadun vaan sänkyyn ja kun oon niin univammanen ja lapsikin herättelee niin ollaan jo pari vuotta miehen kanssa nukuttu eri huoneissa. Huomasin vaan että elämä on ollu aika väsyttävää, enkä oo osannu miehenkään kanssa jutella, kun tuntuu että oon niin paljon joutunu enemmän kantamaan vastuuta lapsesta, kotitöistä ja raha-asioista että oon myös vähän katkera. Joten en sitten myöskään oo halunnu läheisyyttä ja nyt tuntuu että tässä on kohta vaan kaks kämppistä eikä avioparia. Pelottaa myös jo tuleva vuosi vauvan kanssa jos toinen vaan kattelee tietokoneella leffoja eikä taaskaan auta yövalvomisten kanssa yhtään.

Oivoi, ehkä huomenna on parempi päivä. Pitkästä pitkästä aikaa tuli ihan itku, ehkä se puhdistaa.

Tällasta tänään.

Niin ja mullakin on lippanapa :)
 
Anime :Heartred toivottavasti saatte miehen kanssa keskusteltua tosta teidän tilanteesta :Heartred

Meillä oli kans eilen semmonen synnytysvalmennus että olisi voinu jättää välistä, hohhoijaa. No jospa se vika kerta olisi vähän parempi kun olisi ohjelmassa kai imetys ja lapsenhoito.
 
Takaisin
Top