Maaliskuun muminat

Eilen uusien viikkojen pyörähdettyä käyntiin, tuli sitten itsekin pyörähdettyä liukkailla nurin. Piti käydä tarkkailussa Kysissä, mutta säikähdyksellä selvittiin. Oli kuitenkin mukava nähdä pikkukaveri tekemässä hengitysharjoituksia ja todeta, että kaikki on hyvin.
 
Kyllä Suomi on iso maa, tuntuu aina hassulta lukea, kuinka toisaalla on liukkaita, kun ei täällä ole mitään lunta enää kuukauteen näkynyt! Hyvä että kaikki oli hyvin :)
 
Täällä taitaa lunta riittää tällä menolla vielä toukokuulle asti. :D ja lisää on satanut koko viikon.
 
Maarina hyvä että kaikki kuitenkin hyvin!
 
Tääl ei kans oo ollu lunta varmaa koht kahteen kuukauteen :D Ainoastaan jäähallin sivustalla, mut seki johtuu siitä et ne sen koneen kans siel ajelevat ja lykkäävät lumet/jäät pihalle :D Eikä sitä toivottavasti kyllä tulekkaan yhtään enää tänä keväänä, tai kesänä.. :D
 
Kyllä sitä raskaana oleva nainen on pöhkö! Heräsin keskellä yötä (3 aikaan) ja jostain syystä mieleen pätkähti ajatus et vauva ei oo liikkunu tarpeeks eilen. Järkevä osa minua tiesi että vauva on kyllä liikkunut ja koitti sitten rauhoitella paniikkista odottaja minääni, mut ei auttanu. Eipä siinä sitten käännyin selälleni makaamaan kun tunnen liikkeet parhaiten siinä asennossa ja töykin vauvan hereille ja aloin tekeen liikelaskentaa :D

Pska mutsi siis herätti nukkuvan masuvauvansa jotta sai mielenrauhan :'D Ja vauvahan kimpaantui niin että tuli 10minuutissa yli 20 liikettä kun toi alotti semmosen mylläyksen ja futailun et oksat pois :D Saipahan taas mieli rauhan :D

Mut kylläpä sitä ihminen on pöhkö.
 
Meillä vauva yöllä niin raihallinen et ihan turha yrittää liikelaskentaa, tuskin tulis tarpeeksi liikkeitä jos laskis yöllä. Aika pian aamulla kun herää niin kunnon rumba jo käynnissä mahassa
 
Musta aamulla on monesti ahdistavaa herätä ja miettiä liikkuiko vauva yöllä. Neukkutäti rauhoitteli ja sanoi, että jos ollaan hyvin nukuttu niin turhaa stressata, kun vauva muuten liikkuu hyvin muina vuorokauden aikana.

Aiemmissa raskauksissa mulla ei ole ollut isompia pelkoja, luottanut jotenkin aika sokeasti kaiken menevän ok. Ystävän vauva kuoli näillä viikoilla kohtuun ja se on pompsahtanut mieleen tässä raskaudessa näköjään.
 
Mun ei tarvitse öisin miettiä liikkuuko vauva. Enemmänkin menee niin, että odotan riehumisen loppumista saadakseni itse nukuttua. Tämä kaveri on todella vilkas öisin ja nyt olen joutunut ottamaan päikkäreitä :D Onneksi en ole enää töissä.
 
Tänään vietetty taas puoli päivää äippäpolilla kontrollin vuoksi. Kohdunkaulan tilanne mennyt edelleen huonompaan suuntaan, mutta pikkuvauva voi hyvin! :Heartred Nyt on sitten taas 1,5viikon päästä kontrolli ja henk.kunnan kanssa tehty pläänit miten toimitaan, jos tää mini tulee täältä ennen rv 35+0. Edelleen siis lepoa tiedossa, mutta onneksi koira makoilee mun kanssa päivät mielellään :D
 
LMK, ihanaa että pikkuinen voi hyvin ja varmasti tuo turvaa että olet osaavissa käsissä :) Toivottavasti vauva pysyy masun puolella vielä pitkään :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: LMK
LMK hyvä et siellä kuitenkin voidaan hyvin ja hyvillä viikoillahan sitä aletaan jo olemaan vaikka päättäskin vauva tulla etusessa :) nyt ei muuta kuin kovasti lepoa! :)
 
  • Tykkään
Reaktiot: LMK
LMK toivottavasti kaveri nyt pysyy kyydissä kuitenkin vielä. Vaikka hyvät mahdollisuudet tässä alkaa olemaan et vauva selviää hengissä ilman suurempia vaurioita jos nyt jo syntyisi. Toivotaan nyt kuitenkin vielä paljon viikkoja eteenpäin masuvauvalle masussa :)
 
Toimiiko muilla Vaun foorumi kännykässä ihan normaalisti??? Mä pääsin vielä aamulla siihen, mutta sitten kun olin myöhemmin uudestaan menossa kännyllä (olen koko ajan kirjautuneena sisään), sovellus olikin heittänyt mut pihalle, eikä muka kirjautumistiedot ole oikein, kun yritän uudestaan kirjautua! Ärsyttävää!! Tiedän siis, että tiedot on oikein, kun ne on mulla ylhäällä... Eikä Vau.fi-sovellus toimi myöskään, missä voin seurata vauvan kehitystä :sad001 Eikä anna tehdä uutta tiliäkään, kun yritin... prkl, kohta lentää känny seinään!!! :smiley-angry019 :grin
Eikä sillä foorumi-sovelluksella niin väliä ole, pääsen kyllä koneella omalle tililleni, mutta musta on ihanaa aloittaa aamu lukemalla vau.fi jokapäiväinen teksti liittyen vauvaan. Harmittaa, jos en sitä saa toimimaan :confused:
 
Takaisin
Top