Maaliskuun muminat

Tänään olen puuhastellut isyyspakkauksen parissa :D Mies on niin tohkeissaan esikoisesta, että ajattelin häntäkin ilahduttaa ja muistaa. Huomenna haen vielä TPS:n bodyn ja pakettiin tulee vielä soiva satukirja ja 2 muuta lastenkirjaa. Pääsen sitten pääsiäisenä yllättämään tulevan isukin :)
81a1dac9de7389b491402639be458103
 
Ihana pakkaus Violet :)
Mä annoin miehelleni isyyspaketin maaliskuun puolessa välissä, kun hänellä oli synttärit. Tuleva isi oli oikein otettu ja tykkäsi erityisesti vauvan bodysta mihin teetin tekstin "Faijan prinsessa" :p Haluaa siis kutsuttavan itseään faijaksi, itse tulen tosin sanomaan isi :love7
 
Kivan näkösiä juttuja oot keränny isyyspakkaukseen Violet.... :)
 
Violet87, me näköjään ollaan valittu muutamia samoja tavaroita pakkaukseen. :grin Mullakin oli pakkauksessa kylpyankkoja ja samanlainen valkoinen "äänenvaimennin"-tutti mute-nappulan kuvalla! Ja pumpulipuikkoja ja peppupyyhkeitäkin oli, itse olin vielä ostanut vastasyntyneen Pamperseja pienen paketin. Isi-ihminen on myös aika kakkaherkkä, joten paketillinen kertakäyttökumihanskoja oli luonnollinen valinta paketin jatkoksi. Itsekin mietin tuota satukirjan hankkimista, mutta sitten törmäsin kylvyn kestävään, muoviseen kuvakirjaan ja ostin sen! Ja paketti kahvia valvomiseen. Sukkia "I :Heartred DAD" ja "DAD LOVES ME" -teksteillä. Kaiken kruunasi golf-etiketin mukainen asu, josta näätte kuvia tuolla käsityöhullut mammat -ketjussa. Itse neuloin siihen golf-ruudullisen liivin. :)
 
Tossa oli mun paketti ja kirje miehelle :)
Sama Äänenvaimennin-tutti oli tässäkin paketissa, ne on tosi suosittuja :D Mitään vauvakirjaa en viitsinyt ostaa kun mies sai jo joululahjaksi äidiltään yhden tosi hyvän vauvaoppaan (erityisesti miehen näkökulmasta kirjoitettu),
mutta muutoin ihan huumorilla kasattu tuo mun antama isyyspakkaus :P
 

Liitteet

  • 1427879550188.jpg
    1427879550188.jpg
    68.5 KB · Katsottu: 48
  • 1427879564973.jpg
    1427879564973.jpg
    77.1 KB · Katsottu: 48
Takaisin
Top