Heissan!
Neuvolakäynti taas takana ja kaikki hyvällä mallilla, sydänäänet kuului ihan heti, ei tarvinnut edes etsiä. Painoa tullut reilu kilo lisää, mikä tuntuu kyllä yllättävän vähältä, kun katsoo kuinka isoksi maha on ihan yhtäkkiä kasvanut [:D]. Maanantaina on sitten rakenneultra. Pitäiskö siellä heti ovelta sanoa, että ei haluta tietää sukupuolta, vai huomaakohan ne kysyä, ennen kuin möläyttävät? Mies ei halua tietää, minä kyllä vähän haluaisin... Mutta näkeehän sen sitten - ihan kohta! Puolivälihän on tässä nyt sitten saavutettu ja ohitettu!
Olen tässä vaiheessa vielä ihan sitä mieltä, että 30 päivää ennen jään lomalle, mutta täytyy nyt vielä miettiä, kun se on sitten hassusti ihan keskellä viikkoa, eli jos vaikka sitten edellisen viikon loppuun asti olisi töissä. Näin varmaankin sen ilmoitan. Ja jos en sitten jaksakaan, niin jään saikulle. Tai siis ensin talvilomalle, ja sitten äitiyslomalle [:D].
Onko teillä muilla iho kuivunut? Mulla on nimittäin koko vartalon iho kuivunut, rasvaan kyllä ihan päivittäin, mutta kutittaa... Talven tulo tietysti kuivattaa ihoa, mutta kollega juuri sanoi, että hänelläkin raskausaikana iho kuivui, ja se oli kesäaikaa.
hamasu olikin jo ollut perhevalmennuksessa - miten muilla? Millaisissa valmennuksissa olette käyneet/menossa? Meillä on sellainen työväenopiston tarjoama vain kolmen kerran setti, 3 kertaa 3 tuntia, alkaa marraskuun puolivälissä.