Lokakuun löpinät

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja _myo_
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Oli kyllä kiva käydä taas neuvolassa, kaikki näytti olevan oikein hyvin. [:)] Pikkuisen syke oli 150. Ja alan pikkuhiljaa itsekin uskoa, ettei tarvitse turhaan murehtia flunssan vaikutusta vauvaan, kun tarpeeksi moni on sen minulle sanonut. Kiitos hannamari ja Pini! [:)]

Mitä mieltä olette tuosta influenssarokotuksesta, jonka voi nyt halutessaan ottaa? Aiotteko ottaa sen?
Itselläni on jotenkin ristiriitainen olo tuon ottamisesta, kun en haluaisi ottaa mitään rokotuksia, jotka eivät ole täysin välttämättömiä. Mutta toisaalta jos se vaan vauvaa oikeasti suojaa, niin olisihan se hyvä... [:-]

Tuossa oli kans jotain juttua tuosta rokotteesta:
http://www.vau.fi/teemat/teemakategoriat/lapsen-terveys/aidin-rokotus-voi-suojata-vauvaa-influenssalta/

Shusmita; kauhulla odotan omaa sokerirasitustani !!! [:D] eikös täälä oo joku muuki vähä nikotellu ko. aiheesta. ei vissiin oo mikää kovin mukava "toimenpide" ?!?! [:D]
pinille; jo varovaiset vaaleanpunaiset onnittelut .. [:)]
sus; tulehan kertomaan mikä tilanne ?!?!?

me ollaan oltu tulevan iskän kanssa tämä viikko "ammana" mun kolmelle serkulle, iät 11, 8 ja 4. hohoijaa..
odotan vain, että sunnuntaiaamu koittaa ja me päästään iskän kans kotiin ...
oon ollu koko viikon ihan hermo kireellä. se on NIIIIN eri asia komentaa ja paapoa toisten lapsia ku omaa.. tai ainaki toivon niin ..
eilen tuli itku, että tuleekohan musta maailman huonoin äiti ku en jaksa edes viikkoa kolmen lapsen kanssa. "iskä" lohdutti, että oma on aina oma .. <3 ja sit tulee huono omatunto siitäki ku oon koko ajan pinna kireellä ja "siimis" sen reagoi kuitenki ... [:@] yritän lohdutella sitä sitte välillä ettei olisi äitille kovin vihanen ... [:)]

täälä odotellaan mahan ulospullahtamista enemmän kuin mitään muuta !! [:D] voiku ei olis tota valmista tavaraa tossa jo ennestään. maha vois vaikka näkyäkki !! [:D]

Sushmita: itse saan siskolta 3kpl joten pärjään ostamatta mutta luulis et niitä myydään samoissa mestoissa ku mamma vaatteita muutenkin.

Miltä ne supistukset oikein tuntuu? Kun eikös jotain ns "harjotus" supistuksia pitäis alkaa tulemaan pikkuhiljaa? Jäin vaan tossa miettimään :)

Pomon kans vois puhella jo jos vähän alettaisiin työtunteja vähentämään kun ei oikein ylitöiden tekeminen enää tällä mahalla nappaa, jos sais vaikka normaalit tunnit edes ja mieluusti vähän alle että ehtii ylimääräiset pitämään pois ennen äippälomaa. Hurjaa ajatella että sekin alkaa jo ihan kohta, hui!

hannamari: Vastaanpa tässä nopeasti, kun koneella satun olemaan. [:)] Mulla ainakin supparit on olleet sellaisia, että kohtu menee ihan kivikovaksi, sen pystyy ihan selkeesti tuntemaan kädellä sellaisena pallona. Kyljistä ja alavatsasta kiristää ja on _todella_ epämukava olla ja kun siihen lisätään vielä sellainen menkkamainen kipu niin voi luoja. Kyllä ne vetää ihmisen ihan kaksinkerroin -siis kivuliaat supparit, harjoitussupistuksiin kun ei kipua yleensä liity, mut olo on silti supistuksen tullessa jotenkin tosi epämukava.
Nämä siis mun omia tuntemuksia parin viikon ajalta. [:)]

Niin ja supistuksen ollessa "päällä" (mulla supistusten kesto on ollut noin 30sek-1min) voin kyllä kuvitella siihen liittyvän ponnistamisen tarpeen -sitä tunnetta on tosi vaikea selittää. Harjoitussupistus ainakin mulla laukeaa ihan liikkumisella, riittää kun sängyssäkin kylkeä kääntää.

Shusmita: Itse ainakin tilasin netistä siis ihan H&M:ltä sillä en itse liikkeestä niitä löytänyt. Mut voisi olla että ihan äitiysliikkeistä vois löytyä esim. Kampin keskuksesta.

Voi vitsi että aika on mennyt nopeasti, kohta tosiaan ensimmäiset pääsee jo rakenneultraan :D Onneksi itselläkin on enään 1 viikko ja 6 päivää odotettavaa että näkee pikkuisen <3

Maanantaina aloin oikeasti kunnolla tuntemaan liikkeet (eli viikoja oli silloin 18+0), jotka olen jo tuntenut pari viikkoa mut en ole ollut 100% varma et se on vauva, mutta nyt ei voi erehtyä :) On ne kyllä jännän tuntusia!!

Heips!

Ihan uutena tänne liityin, jonki verran käyny lueskelemassa aiemmin juttuja kylläkin. :) Tosi kiva että on joku tällänen sivu.

Itsellähän viikot on 16+6, laskettu aika siis 20.3-11.
onneks selvinny suht pienillä oireilla, lukuunottamatta närästyksiä.

Mulla on yks ultra takana, ja sekin oli lääkärillä jolle annettiin aika ennen hoitajalla käyntiä, koska viikot oli epäselvät, ja ne todellakin yllätti!! Luulin että korkeintaa ois 5-6 viikko, mutta olikin jo 14+2(raskaus ei ole ollu mitenkää suunniteltu)!! Viikko sitte oli edellinen neuvolakäynti ja kuunneltiin sydänäänet(seuraava neuvola 26.10). :) Sillo sitä viimestää oikeasti tajus että siellä on pikkunen panpana :) Oottelen kovasti aikaa nyt rakenneultraan, pitäis kait olla nyt kolmen viikon päästä. Ja siihen tulee sitte eri aika, ku eivät kai tee tällä kylällä niit ollenkaa, ni pitää sit laittaa isompaan kaupunkii lähete.

Sen verta nyt tahtoisin tietää että vieläkö on mahdollista katsoa sitä niskapoimu turvotusta? Jos jollakin jonku näköstä tietoo, ni kerro!! Minullakun sattuu olemaan jotenki hiukka höperö ja hössöttävä neuvolatäti, jota en voi sietää.. Sillä ekalla käynnilla meni kaks ja puol tuntia! Ja mitää mulla ei jääny päähä mitään se lässytti ja hössötti(asiat pomppas kukkaruukusta multaan, ja kohta oltiin itse kukassa ja sitte taas siinä kukkaruukussa)! Taitaa mennä täti vaihtoon, jos vaan mahdollista.

Mukavaa odotusaikaa kaikille maalismammoille, ja tietysti muillekin! :)

piu89: Tervetuloa!! [:)] Onpas sulla ollut jänskä ultra silloin rv 14+2, varmasti huikea yllätys [:-]
Niskaturvotuksen mittaus taitaa sun kohdalla olla jo liian myöhäistä, yleensä se mitataan siellä rv 12 tienoilla. Kehitysvamma-alan verkkopalvelun sivuilta löysin tällaisen pätkän; "Raskausviikko 14+ on kuitenkin melko myöhäinen aika mitata niskaturvotusta (joka vähenee/häviää usein raskauden edetessä)"
Toivottavasti kaikki on kuitenkin vauvilla masussa ihan hyvin!

Onnea odotukseen, sä käyt nyt sit pikakelauksena kaikki alun neuvolat ja sulla on rakenneultrakin jo ihan pian, jänskää [:)]

Piu89: Tervetuloa! ..ja minä kun ajattelin että viikko 7 on "myöhäinen" saada tietää odottavansa.. Itselläni kierto oli iiiihan mitä sattuu ja sitämyötä odottamisen havaitseminenkin jäi.. Itse kävin kanssa suoraan lääkärillä, kun alkuajasta ei ollut tietoa.. Menkkojen mukaan oisin jo viikoilla 23 [:D]

Lilleroinen: Mie kävin kanssa juu sokerirasituksessa. Ei ollut kovin miellyttävä kokemus tosiaan.. Tai noh, itse kahden tunnin odottelu meni oikeenkin hyvin, se sokerilitku lievitti nälkää sen verran että ei tullut ihan tuskainen olo.. Mutta kun ne verikokeet, tai kun siis ne meillä otettiin verikokeina ne sokeriarvot, niin se ei sitten mennytkään ihan niin hyvin. Pakenevat suonet käsivarsissa, ensimmäinen verenotto onnistui mutta toinen kerta sitten ei mennytkään ihan putkeen, kun ei enää verta tullutkaan ja jouduttiin "hieman" kalastelemaan. Toki sellaiselle ei-piikkikammoiselle menee tuokin aika helposti, luulen [:)]
Toista rasitusta kammolla odottaen, siihen tosin vielä matkaa 6 viikkoa.. onneks..

Oma: Tänne napsahti myös ensimmäinen selkäsaikku... 1.5 viikkoa aluksi ja pari käyntiä fysioterapiassa, jotta selviää tarkalleen mistä kivut johtuu.. Lääkäri oli tosin sitä mieltä että kun viikkoja on "vaan" kohta 17, että ei pitäis selän vielä vaivata, kun olen vielä "niin alussa".. [:@] Minä kun sen itse päättäisin missä vaiheessa selkää alkaa koskea.. No mutta, se olikin vaan työterveyslääkäri, eikä ns. äitiyspuolen ammattilainen [:D]

Moikka kaikille!

Edelleen työntäyteistä elämää, että kirjottelu jää välillä vähemmälle. Aina iltasin käyn kyllä kaikkien kuulumiset lukemassa!!

Riinaa: oon ite miettinyt kanssa tota influenssaa. Olen siis aina joka vuosi ottanut sen "tavallisen" influenssa rokotteen, mutta nyt kuulin, että siihen on aina tungettu samaan se sikarokote? Enkä sitä ole kyllä ottamassa. En halunnut sitä aikasemminkaan. Mutta tuo perus influenssa rokote on toiminu mulla hienosti ,eikä ole tullut mitään nuhaa tms. sen jälkeen.

Omaa... Täälä alkoi tänään vko 20!!!!!!!!!! Ihan mahtava olo. Liikkeet on vaan edelleen jotenkin hyvin epämääräisiä ja odottelen, että koska ne kunnon potkut jo alkaa! Meillä on viikon päästä tiistaina rakennne ultra ja edelleen epäröin pitäiskö kysyä se sukupuoli. Olen ollut jo aikaisemmin sitä mileltä, että joo, mutta välillä epäilyttää??? Pöh..

Nyt alkanut miettimään lapsen kummeja!!! Onko teillä selvää ajatusta kummeista? Kuinka monta ja koska ne pyydetään? Jotenkin, kun itsellä on ollut ihanat kummit tähänkin päivään asti (29-v) niin haluaa lapselleen valita mahdollisimman hyvin, koska kummeista voi olla niin paljon iloakin!!

Ihanaa odotusta!!!

Moi kaikille!

Onnea Piu89 ja tervetuloa mukaan! [:)] On varmasti ollut yllätysuutinen teillä! [:)]

Tuosta sokerirasituksesta, niin mulla oli se edellises raskaudessa enkä todellakaan odota sitä innolla! Olin niin heikkona sen jälkeen ja sen litkun juominen oli aivan todella ällöttävää!! [:'(] Mutta pakko mikä pakko se on tehdä. Oman vauvan takia kestän sen nytkin jotenkin.

Itse aion ottaa sen influenssarokotteen. Siihen on siis tänä vuonna lisätty myös sikarokote samaan. Viime vuonna otin myös sikarokotteen, koska kuulun riskiryhmään astman takia. Itsellä oli kova huoli taudin takia viime vuonna ja rokotteen ottaminen helpotti oloani, koska vauvakin sai siitä vastustuskykyä.

On kyllä aika mennyt todella nopeasti kun raskausviikoissa alkaa moni olemaan puolessavälissä. Ja vasta ihan äsken oltiin ihan alussa. [:D] Omakin olo ollut ainakin tänään jo ihan mukava, joten hyvältä näyttää!

Mukavaa odotusta kaikille! [:)]

Huomenta!

Töihin pitäisi taas mennä vaikkei millään jaksaisi... Ultraan enää viikko ja seuraavaan neuvolaan ..öö...3 viikkoa.. Tosi pitkiä on välit..Mulla tulee viime neuvolan ja seuraavan neuvolan väliksi melkeen kaks kuukautta!! [:-] No kai ne tietää mitä tekee.. Ihaninta on se kun seuraavan kerran on neuvola, saan ne lomakkeet millä voin hakea äippärahaa ja sitä pakkausta!!!

Kuinka moni muuten aikoo ottaa pakkauksen ja kuin moni rahana?? Itse aion ottaa pakkauksen. Luultavasti en hanki lapselle sänkyä erikseen vaan käytän sitä laatikkoa aluksi.. siis kun sekinhän on (tai ainakin viimeksi oli!) sänky.

Sokerirasitus oli ja meni eikä ainakaan vielä oo mitään kuulunu, joten oletan kaiken olevan ok..

Kivaa odotusta kaikille!
p.s: jokohan tänään saatais lunta pk-seudulle?? [:D]

Hyvää huomenta kaikki!
Kiitos tsempeistä kaikille, olen ihan luottavaisin mielin kyllä, viime viikon verivuoto oli kuitenkin niin pieni pisara, että uskon, että kaikki on kunnossa, ja kun ne sydänäänetkin kuului. Tällä viikolla on sitten oikea neuvolakäynti taas ja ultra siis ensi maanantaina.

Tosiaan puoliväli lähestyy meillä maaliskuun alun äityleillä, ja Kelan paperien ja äitiysloman pohtiminen alkavat olla mielessä. Meillä otetaan äitiyspakkaus, kun kerran esikoista odotellaan, sen verran hyvä starttipaketti se on. Ja laatikko saa toimia ensisänkynä. Pitäisikö se jotenkin vuorata/pehmustaa? Siis patjan lisäksi, tietysti [:D]

Oletteko äitiyslomaa miettineet jo? Laskurin mukaan se 30 päivää tarkoittaisi mulla 26.1. (jo!!!), joka on keskiviikko. Olikos se niin, että pitää aloittaa viimeistään tuolloin, vai voisiko olla vaikka selkeyden vuoksi tammikuun loppuun tai edes tuon viikon loppuun? Vaikka voi olla, että tammikuulla olen kyllä valmis aikaistamaan... [:D] Sehän pitää työnantajalle ilmoittaa kaksi kuukautta ennen eli ihan kohta, marraskuun lopulla.

Moikkis,
Työkiireiden keskellä aloin sitten kirjoittelemaan, Lukemassa olen monesti käynyt mutta kun ei ole tuntunut olevan aikaa kirjoitella.

Riina En tiedä auttaako koska oma kohtaista kokemusta ei ole mutta kaveri kun tuli flunssa hän laittoi sängyn vireen Sipulin (kokonaisen kuorineen) ja voi seuraavana päivänä jo paljon paremmin. Parin päivän päästä flunssa oli kokonaan poissa ja sipuli oli mennyt todella pahaksi. Joku tilasto väittää että sipuli imee bakteerit itseensä ja menee pahaksi sen takia. [:)] 

Itsellä...
JEE [:D] vauvan liikkeet tuntuvat jo. Viime viikolla olin sitä jo melkein varma, mutta nyt olen vaivan varma. Aika aikaisin tuntuu kun viikkoja on tällä hetkellä 16+5. (tosin kaksi kertaa olen jo synnyttänyt ja sanovat että uudelleen synnyttäjät tuntevat liikkeet aijemmin kuin ensikertalaiset)

[&:] Minulla aamu(koko päivä)pahoinvointi senkun jatkuu jatkumistaan ja sokerirasitustesti häämöttää jossakin edessä päin... Terveydenhoitaja suositteli että se tehtäisiin kotona pissasta saa nähdä miten minun käy. Olen kuullut siitä testistä vain huonoja kokemuksia. Ja ne jotka minut tuntee ja ovat itse testissä käyneet sanovat etten tule siitä selviämään.
Pahoinvointi on aiheuttanut sen että kiloja on pudonnut jo 7. Tosin ylipainoa oli pikkaisen joten ei tuo oikein missään näy (paitsi että lempifarkut mahtui taas päälle[:D] vähän aikaa).

Aurinkoista syyspäivää kaikille !!!

piu89 tervetuloa mukaan vain .. [:D] oli varmaan aikamoinen yllätys kuulla vauvan "oikea ikä" vattassa !! [:D]

huui, mä en oo edes oikein ajatellu tota sokerirasitusta, mutta nyt ku kuulee teidän kokeneimpien kokemuksia ko tapahtumasta, niin en odota innolla !!
Rastafa81: tosta KUMMIASIASTA. SE ON ITSELLE HYVINKIN HELPPO, MUTTA ERITTÄIN VAATIVA TEHTÄVÄ !! meillä kaks mun erittäin hyvää tyttökaveria on varattu jo AIKOJA sitte tulevan esikoisen kummeiksi.. [:)] tuleva iskä haluaa kaks veljeään, tottakai .. itellä on myös sisaruksia, mutta haluan pyytää heitä sitte ku pikkuvelikin saa toimia hommassa virallisesti .. [:D] eli, neljä kummia vauvalle on jo valmiina.. mutta ... meitä pyydettiin viime keväänä kaveripariskunnan esikoisen kummeiksi, ollaan siis vauvan sylikummeja .. nytkun meillä on asia ajankohtainen, niin ei olla ihan varmoja halutaanko pyytää heitä, koska jos pyydettäisiin, niin pyydettäisiinkö sen takia, että hekin ovat pyytäneet aikoinaan meitä... sit vauvalla olis kokonaisuudessaan kummeja 6kpl !! [:D] itellä ei oo ollu sitä ainuttakaan hyvää, joten kaipaisin omalleni ne parhaat.. <3
tulipas siitä pitkä pätkä ... [:D]

pakkaus meinataan täälä kans ottaa !! ensisänkyä siitä ei kyllä tehdä, meillä varmaan ajaa sen asia suvussa kulkeva rottinkisänky .. [:)]

onnittelut teille kaikille alkupään mammoille joilla jo puoliväli koittaaa !! [:)] uskomatonta miten nopeesti aika menee .. pian se maaliskuu jo on täälä.
itellä ku neuvola laskee raskauden keston 28pvän kierron mukaan, niin äitiyslomahan alkaa sit aikasemmin.. [:D] kysehän on 4pvästä !! mutta meillä se alkais vasta helmikuun lopussa .. onko teillä muilla isät innokkaita pitämään isyyslomaa ?! .. meillä tuleva iskä opiskelee vielä, mutta luutavimmin on sillon just työharjottelussa ja kaiken lisäksi toivottavasti tulevalla paapalla vielä. [:D] toivottavasti sais pitää edes jonku päivän lomaa että saatais kotona tutustua uuteen jäseneen rauhassa .. [:)]

terveisin: hännänhuippu lilleroinen rv 15+4.

Tänään oli neuvola ja kaikki onneks mallillaan. Vauva on nyt 16+2. Tehostettu lihansyöntikin oli jeesinyt huonoa hemoglobiinia. Täytyy jatkaa pihvi per viikko linjalla siis :) Varsikin nyt kun ois tää syysflunssakin selätettävänä. Karmee yskä!

Terhakkaasti sydänkin sykki 150-170. Kysittiin että ennakoiko sukupuolta niin sanoi että kuulemma kovasti viuhtoi ja touhusi jotain siellä että ei ennakoi mitään muutakun aktiivista vauvaa :)

Tsemppiä muillekki! Kuulemma v 2010 äitiyspakkaus on "all time best", ihkua tavaraa :) Ens kerralla sitä saakin jo sit hakee kun saa neuvolasta paperit.

Onpas tullut taas paljon asiaa kaikilta =)

Me otetaan äitiyspakkaus rahana kun on saatu siskolta niin kattava pakkaus jo nyt että jäis ihan turhaksi joten ostetaan vaikka vaippoja sitten sillä rahalla =)

Kummit on mietitty ja kysyttykin jo valmiiks =)

viikkoja tosissaan nyt 19+4 ja perjantaina jeeeee rakenneultraan!!! sillon on puolivälikin jo ylitetty.

Itse meinasin pyytää/yrittää saada 50pvä ennen laskettua aikaa tuon äippäloman kun mulla on fyysinen työ ja selkä paskana, jännä nähdä miten onnistuu. Alkaa tulla kiire kun mulla olis lomiakin pitämättä pari viikkoa ja joulu on meillä kiireisintä aikaa.

vaavi potkii huimasti ja isukkikin tuntee jo liikkeet kun laittaa käden vatsalle =) on ihan mielissään. Ja tais tänään tossa tajuta viimeistään kun lajittelen noita siskolta saatuja vaatteita koon mukaan kaappiin että vauva se tosissaan on tulossa ihan kohta =)

Mulle laitettiin sokerirasitus vasta viikolle 28 eli onneks siihen on vielä tovi aikaa. Nyt vaan jännään onko tulokas tyttö vai poika eikä meinaa malttaa odottaa perjantaihin että selviää =)

Mulla ilmeisesti tuo lisäraudan annostuksen tuplaaminen auttoi alhaisen hemoglopiiniin kun ei enää väsytä niin pahasti. Onhan sitä 5kk nyt melkein nukuttukkin eli aika varmaan jo herätä =DD

Hei kaikille piitkästä aikaa!! Syksy on mennyt hirmuista kyytiä! Vauvan liikkeet tuntuu jo pikkasen (ihanaa) ja supistuksia on varsinkin selällään maatessa (ei niin ihanaa) Tosiaan Kelan papereita saa jo rueta miettimään ja ajattelin itse kans tota äippälomaa koettaa aikaistaa, yli 10h yötyö 7 putkeen ei oo mikään helpoin juttu [:'(] Joku kyseli äityyspakkauksesta, me ainakin otettaan pakkaus, on siinä vaan sen verran alkuun hyviä vaatteita jne. Rakenneultra olis kohta, toivoo vaan että kaikki on hyvin! Sukupuolta en kysy, se selviää maaliskuussa [:)]
Äityysloma pidetään miehen kanssa puoliksi, eli palaan työhöni jo kesäkuussa, esikoisen kanssa tehtiin samoin, toimii meillä ku mulla on nuo 7 vapaata putkeen. Mites muut ootteko koko äippäloman itse kotona? aika harva palaa töihin näinkin pian, mulle riittää se 4,5kk kotona [:D]
Miten teillä muilla on tuo matka synnytyssairaalaan?? meillä on ainakin 26km ja pikkasen jo jännittää tuo matka kun esikoinenkin syntyi pika pika vauhdilla ja silloin matkaa oli vain n.7km.. ja kiirettä piti synnytyssaliin.. sairaalaanhan ne ei ota aikaisemmin, vasta kun on pakko. Ja toinen synnytys on kuulemma aina nopeempi kuin ensimmäinen.
Hyviä vointeja kaikille!!

Heips!

Täytyykin ruveta itekin miettimään tuota äitiysloman aikaistamista tuon työvuororytmin perusteella.. Itsellä työvuorot sijoittuu niin että kolmen viikon aikana tehdään 120 työtuntia n. 16 tunnin vuoroissa ja vain yöaikaan.. Siihen vielä päälle mun iki-ihana 100 kilsan työmatka niin vuoro venyy kaikkinensa aina vähintään 19 tuntiseksi.. Huh! [:D]

Täällä otetaan äitiyspakkaus pakkauksena [:)]

Nellu: Meillä matkaa synnytyssairaalalle ja ultrauksiin 85 kilometriä.. Aikaisemmin olis ollu 1 kilsa, jossei Kotka olis aikanaan vuosia sitten hamstrannut kaikki erikoislääkärit itselleen.. ja äippäloman pidän muuten kokonaan jättäen tulevalle isille viimeisen kuukauden.

Heippa kaikille!
Me otetaan äitiyspakkaus, kun on ensimmäinen lapsi eikä olla kovin paljoa vielä vaatteita ym. osteltu.

Äitiyslomaa olen myös mietiskellyt. Minä olen ollut yksityisyrittäjä 3,5 vuotta, mutta talo jossa liikkeni sijaitsee myydään ja luultavasti joudun siitä lähtemään. Toivottavasti saisin olla edes tämän vuoden loppuun niin sitten voisin myös jäädä 50 päivää ennen laskettua äitiyslomalle :)

Itseäni jännittää myös tuo matka, kun meiltä olisi lähimpäänkin synnytyssairaalaan 52km. Mutta en pääse sinne, koska se on eri sairaanhoitopiiriä ja nyt sitten on 90km Saloon jonne sitten pitäisi mennä. Toivottavasti ei tule mitään kiireellistä synnytystä.

Torstaina olisi rakenneultra vihdoinkin, toivotaan että kaikki olisi hyvin!! :)

Hyvää maanantaita kaikille!!!
Täällä myös otetaan äitiyspakkaus pakkauksena, sillä esikoinen kun on tulossa ja mistään ei niin pieniä vaatteita/tavaroita saada.
Itselläni äitiysloma alkaa 31.1 eli hyvin menee kuun loppuun ja toivottavasti jaksan tehdä töitä sinne asti, sillä kaikki raha on tervetullutta. Mutta sen näkee sitten ku vatsa alkaa kasvaa, että kuinka työteko onnistuu. Onneks työni ei ole mitään kauhean raskasta.
Sairaalaan meillä on noin 15min ajo matka, ruuhka-aikana se on sitten pidempi, että toivotaan että vauva päättää alkaa tulemaan maailmaan yöllä tai sitten keskellä päivää :D
Ultraan olisi vielä 1 viikko ja 3 päivää, ei jaksaisi odottaa enään. Ihana saada tietää että kumpi siellä potkii. Isäntä on kovin varma että tyttö siellä on ja moni muukin on sitä sanonut, että saa nähdä [:)]

Tasan viikko ja meidän pikkuinen on 20+0, oi vitsi kohta alkaa jo jännittämään synnytys...

Takaisin