Hei taas kaikille. [:)] (miten musta tuntuu, että kirjoitan tänne koko ajan??)
hamasu: Kiitos symppistelystä! Tää on kyllä tyhmää, kun ei voi tehdä asioita samalla vauhdilla kuin ennen, turhauttavaa. Te ootte päässeet perhevalmennukseen jo, wau! Oli varmasti tosi kiva kokemus.
tazu: Hienoa, että lapsivesinäytteen tulos oli normaali -on mahtavaa kuulla, että lapsi on terve. Ja tietysti HURRRRRJAT onnittelut pojasta!!! Eikös lapsivesinäytteen tulos ole ainakin sukupuolen osalta 100% varma vielä kaiken lisäksi. [:)] Sitten vaan vaaleansinisille vauvatavarakaupoille [;)]
hannamari: Puolivälipuolivälipuoliväli, jeij!!! [:D]
Sus: Voi hitsi, ei nyt tarvitsis mitään ylimääräisiä vuotoja tulla, kamala stressi vaan tulee sellaisista vaikka kaikki varmasti onkin vauvalla ihan hyvin. Mut hyvä, että jaksat kuitenkin olla positiivisella mielellä ja kiva, että pääsit neuvolaankin sydänmenjumpsutusta kuuntelemaan -siitä aina tietää että kaikki on hyvin [:)]
Riinaa: Kyllä raskaana ollessa voi sairastaa flunssaa melko huoletta, panadol hottia join itse flunssaisena vähän aikaa sitten. Siinä vaiheessa kannattaa tietty ottaa yhteys neuvolaan, jos on korkea kuume tai jos flunssa kovin pitkittyy. Toipumisia!
Picsu: Kiva lukea sunkin kuulumisia [:)] ..Ikävää toi kova väsymys, toivottavasti ei jatkuis kauaa.
Omaa napaa, eli eilinen lääkärireissu: Kävin siis lääkärissä, joka oli ihan tumpelo nuori tyttö [>:] (siis tästä lääkäristä riittäis sivullinen juttua, mut en halua teitä pitkästyttää), ei saanut sydänääniä kuulumaan ja pisti mut sitten loppujen lopuksi ultraan kun halusi varmistua että kaikki on hyvin.
Seuraavana päivänä menin naistentautienpolille lääkäriin ja ultraan. Kätilö teki sisätutkimuksen, ei kuitenkaan tuntenut kohtua sormilla ja totes sitten että onpas mulla kohtu todella takana, tästä johtuen mun maha näkyy siis kunnolla vasta nyt. Neposella on masussa kaikki tosi hyvin, mitat vastas suurinpiirtein viikkoja, kohdunsuu ja kohdunkaula siistit ja lapsivettä normaali määrä. Ultrassa kävi myös ilmi, että istukka on ihan kohdunsuun reunalla, josta on voineet supistukset aiheutua. Tän istukkahomman takia joudun ehkä jossain vaiheessa johonkin ylimääräiseen kontrolliin, kun jos istukka ei ole noussut tarpeeksi pois kohdunsuulta, niin en voi alateitse synnyttää. [:(]
Istukka on myös ihan takaseinässä, joten siksi liikkeitä tuntuu niin paljon. Lisäksi kohtu painaa selän puolella jotain hermoa, josta selkäkipu ja johon ei auta muu kuin _ehkä_ aika, kun kohtu kasvaa ja siirtyy.
!!! Niin joo, lääkäri meinas paljastaa sukupuolen, aloitti gyneopiskelijalle lauseen näin; "Tää t... *kröhöm* onkin erittäin liikkuvainen sikiö" !!! Ton t.. kohdalla se vilkas nopeesti mun suuntaan (mulla oli katse niin tiukasti ultran kuvaruudussa, etten "muka" huomannut mitään [:D]).. En kuitenkaan halunnut/kehdannut kysyä asiasta mitään, koska en ollut ultraan todellakaan sen takia mennyt, eikä mies ollut paikalla kuulemassa. Rakenneultrassa sitten mun tuurilla sanotaan, että "joo, ihan varmasti poika tulee" ja sitten oon ihan hukassa, että kumpaa oikeen odottais [:D]
Olipas tosi lyhyesti taas omaa napaa.. [8|]
koittakaa kestää mua kuitenkin [:D]
Pini ja (vaaleanpunainen??)Neponen 18+4