Lokakuun löpinät

Heipat teille kaikille. Luin kerralla koko keskustelun ja päätin liittyä seuraanne. Esikoista siis odotellaan 21+2 ja Tampereelle muuttoa tehdään. Ostettiin sieltä asunto, joten pitäisi etsiä seuraa etten tule hulluksi. Raskaus sujunut täysin "oireitta" joten olen nauttinut olostani täysin rinnoin :) Liikkeet tuntenut kuukauden ajan. Rakenneultrassa kaikki hyvin, mutta jalat oli tiukasti ristissä ja napanuora jalkojen välissä ettei vaan vahingossa mitään näkyisi :) Varasin eilen ajan 4D ultraan, joten ehkä sieltä sitten saa lopullisen helpoituksen ja ehkä sukupuolikin näkyy. Lastenhoitotyöt lopetan jo jouluun käytännön syistä. Miehen kanssa yhdessä 15 v. ja naimisissa, joten siltäkin osalta kaikki loistavasti :)
 
Moikkelis.

Nyt olen tehnyt päätöksen ja maanantaina tilaan ajan 4D ultraan. Makso mitä makso.

En olisi arvannut olevani näin "pinnallinen" ihminen. Mutta tajusin tänä aamuna kun mietin että olisipa ihana käydä kirpparilla tänään katselemassa vauvan vaatteita[:)] sitten mielenkiintoni lopahti kun muistin etten nyt oikeen voi mitään ostella ku en tiedä kumpi on tulossa [&o]

Mutta tilaan sen ultra ajan ja katsotaan mitä siellä sanotaan [:D]
 
kyllä mäkin taidan taipua siihen 4D ultran puolelle. on se varmasti sen arvoista kuitenkin....
 
ja siinähän näkee jo suoraan että minkä näköinen tulokas on, kasvonpiirteet ja kaikki, olis se kyl hienoa.
 
Hei kaikille!

Onpa ollut mukava lueskella teidän ultrauutisia! Onnittelut kaikille onnistuneista ultrauksista sekä vaaleansinisistä tai -punaisista uutisista! [:)] Ja kenelle sukupuoli jäi vielä arvoitukseksi, niin kyllä se paljastuu enemmin tai myöhemmin. [:D] Meilläkään se ei esikoista odottaessa paljastunut vaikka kävin vielä yksityiselläkin ultrassa (mies ei halunnut tietää, vain minä olin utelias). Typykkä halusi pitää jännityksen yllä viimeiseen asti! [:D]

Ensi perjantaina olis meilläkin rakenneultra! Pikkusen jännittää! [:)] Tällä kertaa molemmat haluaisimme tietää sukupuolen, mutta katsotaan suostuuko tämä nöppiäinen sen paljastamaan!

Omasta olosta sen verran, että mulla  on nykyään joka aamu ihan kauhean huono-olo aamupalan jälkeen. Sydän jyskyttää, janottaa ja on voimaton olo. Muutenkin juon vettä ihan tosi paljon pitkin päivää, kun janottaa. Mietin että onkohan tää nyt sitä diabetestä. [8D] Onko teillä, joilla diabetes on todettu, ollut samanlaista?

Tsemppiä kaikille, joilla on noitten miesten kanssa hankalaa! Meilläkin oli ekassa raskaudessa välillä tosi hankalia vaiheita. Silloin tuntui että miehellä oli tosi paljon kasvukipuja moneen asiaan liittyen. Nyt mies on ollut yllättävän ymmärtäväinen vaikka itse olen aika ajoin ihan kauhea hormonihurrikaani. Mies tuli käymään jopa mun terapiassa keskustelemassa, kun näin kahdestaan se olen yleensä minä joka puhua pälpättää ja mies kuuntelee! Mut nyt myös miehenkin ajatukset saavat sanallisen hahmon! Hämmästyttävää! [:)] Ja muutenkin ukkeli on mukavan huomaavainen ja huolehtivainen. Se on näköjään niin, että moni mies tarvii vaan enemmän aikaa sisäistäkseen ajatuksen isyydestä ja kasvavasta perheestä. Ja muuten riitelykin tekee hyvää, koska siinä saa ilmaa puhdistettua. Täytyisi vaan aina muistaa sopia se riita ja pyytää anteeksi. [:)]

Noh, tulipas taas juttua. Tervetuloa muuten kaikille uusille maalismasuihin liittyneille. [:)]

Voikaahan kaikki paksusti ja hyvin!
 
vaik ei tänne pitkään aikaan oo kirjoitellut niin oon silti lukenu näitä juttuja ! Ihana kuulla et on jo potkuja tuntenut ne on kyl niin jänniä mullakin jo pikkusia muljautteluja tuntuu mut ei mitään kamalan merkittävää! Ulospäin ei vielä tunnu! niitä odotelessa![:D]
Mutta jooo näsitä raskausarvista toi biothermin ihan ennakoiva ja vaalentava rasva on kyl tosi hyvä ei oo tullut kavereille eikä itselleni yhtikäs mitään vaik ei ne vielä tuukkaan mut hyvä ennakoida!! maksaa kyl päälle 30 e mut on hyvin riittoisa itselläni ollut jo reilun kk vielä riittää!!
Kuiva iho on kyl niin kiusannu varsinkin jalat on tosi kuivat vaik niitä kuinka rasvais nyt oon saanu ne kuntoon mut ihan alussa oikein kutitti oli ihan naarmuilla kun raapi kun en oo mikään innokas rasvan käyttäjä muutenkaan![:D][:@]

Tosta mies jutusta sen verran et on omakin mies aika törppö onneks raskaus oli suunniteltua niin ei tullut niinkään pommina se uutinen mutta tosiaan on kyl näistä tullut pientä sanomista mitä pitää hankkia ja milloin kun itselläni on kamala pesänrakennus vietti päällä hankkisin kaiken heti mut yritän kovasti olla ostelematta!!! vaatteista ja leluista oon pitänyt kyllä onneks tiukasti kiinni ja niitä en oo ostellut!!

Käytiin neuvolassa ja hienot äänet kuului vaikka aikaa meni kun löyty kunnolla täti epäili että istukka on edessä et vähän häiritsee kuuntelua! rauta oli hieman alle sen mitä piti mutta ei huomattavasti sanoi että kannattaa syödä vaan niitä vitamiinejä ei se rautaa erikseen kyl sanonu et pitäs ottaa! [:D] mutta oon kyl vitamiinien ottamisenkin kanssa oon aika huono unohdan ne aina aamulla enkä sit enää illalla muista! Siitä on kyl mies valitellut kun on ite tosi terveellinen[:)]!! mä taas on sellanen et syön jos mieli tekee enkä kaloreita juuri sen enempää kattele kun on luoja kerran antanu suoran putken ettei mihinkään mitään ylimäärästä ei jumitu niin onhan se hyvä käyttää hyväkseen![:D]
Onneks ei mies joudu mun raskaus juttuja paljon kuuntelee (hajois varmaan itselläkin pää) kun on paljon kavereita ketä saa täs lähiaikoina lapsia niin niille voi purkautua ja sit saa hieman ymmärystä kun ei miehiltä sitä heru kun ei ne ite voi samassa tilateessa ikinä olla!![:D] Kyl se sit kysyy aina et noh potkiiks se nyt ja sit kun se pyllistelee niin aina näytän paikan sille kato siinä hän kökkii!! nyt on noit supistuksiikin ollut et menee ihan kovaks masu ja sit se taas on hetken päästä ihan pehmo!! neuvolassa en oo maininnu kun ne alko neuvolan jälkeen mut oon ymmärtänyt et se on ihan normaalia kunhan siis ei satu![:)]

Yllättävän helppoa on ollut kun ei ollut pahoinvointia! Ja nyt vasta tajunu et oikeesti on raskaana kun tuntee liikkeet!! 2 viikkoa vielä rakenneultraan ai et hinkuu jo niin tietää sen sukupuolen!!! Mies on myös pohdiskellut et kuka sieltä tulee![:D] Kaikille uusille tulokkaille ja vanhoille myös VOIKAA HYVIN PAKSUSTI KAIKKI!![:D] on tää vaan niin ihanaa aikaa synnytystä odotellessaan![:D]
 
Hihii, unta mie oon vaan tarvinnu =) kummasti kun pääsi nukkumaan sellasen 12h niin jaksoin tänään käydä uimassakin =) se on kyllä niin kivaa puuhaa kun ei tarvii tota masua kannatella yksin =)

mulla välillä vähän supistelee ja välillä ne on kivuliaitakin mutta tosi lyhyitä. toivottavasti levolla lähtee. kaverit sano että sairaslomaa pitäisi hakea mut oon kyl niin järkyttävä työmyyrä että en tiedä kykenisinkö olemaan pitkään pois. jos ei ala olo helpottua ja supistukset jatkuu vielä ensi viikon niin jään sitten saikulle.

haluisin kovasti 4d ultraan mutta mies on sitä mieltä että siinä rakenneultrassa kun kaikki näytti kerran olevan loistavasti ja on rahat välillä aika tiukalla että on vaan turhaa rahanmenoa, jos sen pää vielä kääntyis =)

muuten meille kuuluu tyttelin kassa hyvää ja vilkas luonne on kyllä. tullut isäänsä =) sillä on meinaa adhd ja vaikuttaa olevan neidilläkin kun siihen malliin liikkuu jatkuvasti =)

hyvää vointia kaikille =)
 
Juu Shani samana päivänä ultraan! [:D] Kohta se jo on! Meilläkin mies tunsi eilen liikkeet ensimmäistä kertaa! Kyllä oli ihana hetki. Pikkuinen potkiskeli niinkin lujaa että navan vierestä näki sen. Olipa hauska katsoa kun potkut näkyi monta kertaa! [:)] Tuntuu että liikkeet näkyy tosi aikaisin. Viime raskaudessa muistaakseni kesti paljon myöhempään. Taitaa tämä vauveli olla vilkasta sorttia. [:)]

Mullakin on ollut noita supisteluja aika paljonkin. Varsinkin jos olen lenkillä tai teen jotain fyysistä hommaa. Onhan ne välillä aika epämiellyttäviä kun koko vatsa on ihan kova ja liikkuminen on hankalaa. Mutta kuuluu asiaan, tosiaan jos ne ei satu. hannamari sinuna miettisin tota sairasloma-asiaa, varsinkin jos supistelut tekee kipeää. Esikoista odottaessani mut passitettiin neuvolasta saikulle kun suurinpiirtein raskauden puolessavälissä oli paljon kivuttomia supistuksia. Olisko hyvä kysyä ainakin neuvolasta? Ettei vaan tule mitään suurempia juttuja.

Mutta voikaahan paksusti kaikki mammat! [:)]
 
Ihania uutisia muiltakin kuulunut sieltä ultrasta!! Mä olen vieläkin viikon jälkeen todellakin super onnessani. Mieskin tuntuu olevan ihan uusissa svääreissä nyt kun potkut on alkanut ja kaikki oli oikeasti hyvin ultrassa![:D]

Ja voi voi neidot, miehet todellakin on raskaita, pölkkyjä ja harvemmin tajuaa yhtään mitään![:D] onneks on tällanen paikka, että voi vähän aina urputtaa! Onneks kuitenkin loppuen lopuks niiden kanssa pystyy jotenkin elään[;)] Ja ilman niitä me ei oltais näin onnellisessa tilassa[:)]

situli: Mahtavaa, että tulee lisää Tamperelaisia! Täälä siis yksi 5.3 laskettu aika Tampereelta ja odotellut koko ajan koska olis tääläkin päin enemmän mammoja! Mä olen töissä tiiviisti tämän vuoden loppuun (itse myös teen lasten ja nuorten kanssa töitä) ja sitten alan orientoitua mammalomalle, joten seuraa varmasti löytyy[:D] Minne päin muutatte tre? Itse asustelen itäpuolella tamperetta aivan Taysin vieresssä[:D] Ei ole pitkä matka synnytykseen!

Ihanaa odotusta!! Joulua jo odotellen...[:)]
 
Moikkelis!

Varasin sitten ajan 4d:hen [;)] toivotaan että näkyisi nyt jotain sukupuolesta.. Viikon päästä on aika. Ennen sitä neuvola mutta eipä tuo haittaa kun sain kuitenkin ultran ilta ajalle niin ei tarvitse töistä olla pois sen takia [:)]

Pyysin pomolta tämän viikon perjantain palkattoman vapaa päivän, ja onneksi sainkin.
Eilen supisteli aika tuntuvasti, ja olivat ne kivuliaitakin hiukan. sellaisia menkka kipujen tapaisia aaltoilevia tuskan aaltoja; tiedättekö?

Itsellani on siis aika fyysinen työ (keittiöllä) joten ajattelin että parempi kun pyydän vapaa päivän ajoissa, kuin se että yliarvioin voimani ja sitten ollaankin kuukausi saikulla [:-]

Mutta mukavia odotuksia kaikille! [:D]
 
Tiistaita kaikille!

Tänään oli neuvola (rv 19+3), kaikki kunnossa ja sydänäänet kuului hyvin [:)] Painosta ei tullut mitään sanomista, lähtöpainosta on nyt tullut 3,5kg. Niin ja äitille kyllä määrättiin rautaa, hemoglobiini oli tippunut aika alas (102)..ihme kun kuitenkaan en ole tuntenut oloa väsyneeksi?! No, ajelin apteekin kautta kotiin ja ostin samalla D-vitamiiniä [:)]

Paras uutinen oli kuitenkin se, että kuulemma voin valita synnytyssairaalan TAYSsin tai vammalan väliltä, luulin automaattiosesti että sairaala tulisi olemaan TAYS! Mahtavaa! Olin nimittäin ajatellut, että menisin mieluummin vammalaan, jos mahdollista, missä pääsee suunnittelukäynnille ja synnyttäjät otetaan "yksilöllisemmin" huomioon...näin neuvolan tätikin sanoi. Tai ainakin tunnelma on vähän kiireettömämpi ja aikaa on enemmän ohjata. Ja parhaimmillaan TAYSsista käännytetään tilan puutteen vuoksi esim. hämeenlinnaan, joten taidan harkita vakavasti sitä vammalaa jo selvyydenkin kannalta [:)] Olipas päivän paras uutinen.

Onko muita vammalaan synnyttämään menijöitä/ketkä miettii sitä vaihtoehtona? Olis mielenkiintosta kuulla mielipiteitä [:)]

Nyt vaan rakenne ultraa odottelemaan 8.11!! Huh, tulis jo... [:D]

Hyvää odotusta kaikille!
 
Lyytis: Mä oon menossa Vammalaan synnyttään jos vaan pääsen, eli jos ei ole mikään riskisynnyts, iso lapsi tms. Ja viikonloppu päivystyksethän sieltä loppuu kokonaan.. Eli mulla menee se synnytyslähete molempiin TAYSiin ja Vammalaan. Sen näkee sitten lähempänä kumpaan tulee mentyä, mut molempiin on sit mahdollisuus:) Vammalaan ehdottomasti haluaisin:)

Mä jo niin odotan perjantaita meil on silloin rakenneultra:)
Tervetuloa kaikille uusille:) En ookaan pitkään aikaa mitään kirjotellut, lueskellut kyllä ahkerasti teidän kirjoituksia..

Pöppiäinen rv21
 
Lyytis: Veljeni vaimo oli Vammalassa synnyttämässä ja kehui ainakin paikkaa tosi paljon, hän oli toisen lapsen synnyttämässä Porissa, niin sanoi että Vammala oli kyllä mukavempi paikka. Sai kuulemma niin paljon enemmän ohjausta, aikaa hoitajilta ja saivat perhehuoneen ym. Itse menisin myös Vammalaan kun olisi lyhin matka, mutta se on eri sairaanhoitopiiriä niin en pääse, vaan joudun valitsemaan Turun tai Salon. Ei niissäkään varmastikaan mitään vikaa ole, mutta molempiin vaan melkein 100km matkaa :/
 
Kysyinkin neukulta muuten tuosta viikonloppupäivystyksestä, sanoi ettei ole ainakaan mitään muutosta tullut ohjeistukseen...tiedä sitten kuinka käy.  Ja sanoi tosiaan myös tuosta perhehuoneesta, että sekin on mahdollista [:)] Kyllä niin paljon oon kuullut sieltä positiivista palautetta, että sinne ilman muuta mahdollisuuksien mukaan. Ei tayssissakaan varmaan mitään "vikaa" oo, haluaisin vaan mahdollisimman kiireettömän ja opastavan ilmapiirin..

No, sittenhän sen maaliskuussa näkee minne päätyy ja on omakohtainen kokemus, toivottavasti vammalasta.. [:D]


Lyytis
 
Heippatihei...

meillä oli neuvola maanantaina, tasan 19+0. Sydänäänet kuului taas tosi hienosti [:)] ja pompottikin sellaset reilut 140kert/min
Kaikki oli ok muuten paitsi raudasta tuli jälleen sanomista, [&o] hb oli enää vaivaset 102... [:o] lisää rautaa määräsi ja sitähän sit syödään!
No tuttu juttu jo aiemmistakin raskauksista, mutta enempää ei saa pudota!

Mä odotan enempi kun kuuta nousevaa sitä rakenne ultraa johon on vielä vajaat 2vko aikaa... mulle on jotenkin kehittynyt kauhee ressi [8|] siitä että onko hän tyttö vai ei. Toki toivon tyttöä kun on jo kaksi poikaa, mutta en tietysti poikaakaa "pois" anna [:D]
Nään vaan kamalasti unia siitä että poika olisi tulossa, johtunee alitajusesta ressistä tai jotain... yritän olla ajattelematta asiaa se enempiä, mutta niin se vaan pyörii mielessä. Toivon siis todella että ultrassa selviää kumpi siellä köllöttää, oli kumpi hyvänsä... niin saan unet loppumaan. Harkitsen myös yksityiselle menoa jos pitää jalkansa ristissä. [8|]

Mitä noihin miehiin tulee, niin melko urpo ukko meilläkin on välillä ollut... hänelle kun tämä on esikoinen niin ei oikein tiedä mitä odottaa. Välillä on kommentit ja tekemiset olleet sitä luokkaa että taitaa häntäkin hieman jännittää uusi tulokas. Nyt on alkanut ahkeraan kokeilemaan vatsaa ja laittaa korvan masun päälle, josko sieltä jotain kuuluisi [:D] Miehet on vähän... no miehiä [;)]

Tällästä täälä taas... [:D]

Onnittelut teille muille, niin vaaleanpunasille kuin vaaleansinisillekin odottajille <3 ja toki muillekin odottajille [;)]
 
Enpäs ole minäkään tänne kirjaillut sitten ensi viestini. Tehokkaasti kyllä lukenut tiedän kirjoituksia! Onnea myös täältä kaikille ihanista ultra-uutisista. Ja onnellisinta odotusta kaikille uusillekkin!

Mies keskustelusta: onpa huojentavaa huomata, että en ole ainoa, jonka kotona "häärii" (enempi tai vähempi) välillä yksi iso idiootti <3 tosin yritän aina riitelyn lomassa muistaa, että jos en olisi raskaana tuohtuisinko tästä asiasta näin paljon. Ja toisaalta tilanne on se, että molempia jännittää, vaikka on toinen kerta. Nyt huolettaa toisenlaiset asiat ja niistä tuppaa tulemaan kätinää... vaan mikäpä se semmoinen kitkaton suhde oliskaan, utopiaa minusta [:D]

Täällä saatu kanssa nautia liikkeistä jo parivkoa <3<3<3<3 on se vain ihanaa, siitä ei niin pääse mihinkään. Ootan rakenne ultraa (kolme vkoa vielä) ku lapsena joulua [:)] Esikko oli poika ja jo raskauden ensi metreillä oli sellainen tunne, että sieltä on tulossa isille rallihommiin kartturi, mutta nyt aluks ei mitään hajua... Sinänsä on aivan sama kumpi sieltä nyt tulee rakastan sitä jo nyt ja palautusta en varmasti vaadi [;)], mutta kun se poika jo on niin olishan semmoinen pikkurinsessa aika ihana <3 vaikkakin pakko myöntää myös, että pikkuhiljaa alkanu hiipimään olot, jotta poikanen taas [:)] vaan tarvitaanhan rallissa huoltomiehiäki [;)]

Kaikille onnea ja iloa, voidaan paksusti!!!
 
Hei kaikki,
hannamari ja muut "miehistään kärsivät": Tsemppiä tsemppiä, ne on kyllä ihan omituisia välillä nuo miehet [:D]. Ymmärrystä tarvitaan, mutta älkää sentään kaikkea kärsikö, pitääkää puolenne myös! Oma puolisko on ollut kyllä aika ihana koko ajan, ei mitään moitteen sanaa, tosin itsekin olen ollut aikas tasainen ja välttynyt suurimmilta hormonimylläyksiltä.

Rastafa81: Oliko se tarkoittamasi body shopin voide kaakaovoivartalovoide, sellaisessa kannellisessa purkissa? Tai vaihtoehtona sellainen puikko? No, sellaisen voidepurkin minulle myivät, ja on TOSI kosteuttava [:)]. Tuoksu on kyllä aika mieto, mutta en ole ihan varma, tykkäänkö siitä sittenkään - no pitää laittaa extrasuihkaus hajuvettä. Mutta kosteuttava on todellakin, eli kiitos vinkistä! Kun tämä loppuu, niin ehkä pitää kokeilla sitä gepan mainitsemaa biothermiä myös.

Shani: Toisiin odottaviin tutustuminen on mullakin haasteena, kaikilla tutuilla on jo kouluikäiset lapset. Täytyy vaan täällä netissä sitten vaihtaa kokemuksia! Meillähän siis toki on se valmennus, mutta en kyllä oikeasti sieltä odota uusia ystäviä saavani.

Mulla tuntuu vauvan liikkeet vielä sellaisena myllerryksenä vatsassa, vaikea sanoa, onko potku vai nyrkki vai kääntääkö kylkeä, mutta jotain siellä liikkuu kuitenkin. Masussa on myös normaalia enemmän ilmaa [8|], eli sekin siellä myllää, todella seksikästä... Mies on pari kertaa koittanut, josko tuntisi liikkeitä, mutta kun en minäkään juuri niitä silloin tunne, kun kädellä erikseen koitan, niin eipä ole tuntunut. Ehkä tulee äitiinsä, on vähän sohvaperunan vikaa... Jotain siellä ultrassa sanottiin istukan paikasta, mutta eipä jäänyt mieleen siinä vauvaa ihmetellessä - ehkä se on jotenkin siinä edessä liikkeitä vaimentamassa tai jotain, mutta normaali kuitenkin sekin oli. En ala tästä stressaamaan, kun kuitenkin liikkeet kuului dopplerilla ja näkyi ultrassa.

Oletteko alkaneet puhua vauvalle? Itse yllätin itseni puhumasta mahalle edellisenä viikonloppuna, kun olin yksin kotona. Ja eilen illalla mies lähtiessään harrastuksiin sanoi "bye bye baby" - kuulemma pitää alkaa puhua vauvalle ajoissa englantia, että oppii [:D]
 
kurjuus!!! me ei päästä haikaranpesään kun mulla on masennuslääkitys mitä jatkettiin raskauden aikana =( mutta perhehuonetta sanottiin että olis mahdollista saada. Harmi, olisin sinne halunnu.
 
mies on alkanut olla aika erilainen. juttelee vauvalle ja muutenkin on paremmalla mallilla. sai tossa töitäkin ainakin osa-aikaisena ja ettii vielä toisen työn että voisin olla paremmin kotona sit kun vauva syntyy.
varmaan hänen turhautumistaan helpotti tuo työnsaanti.
 
muuten meillä menee tytön kanssa hyvin ja vatsa kasvaa hurjaa vauhtia.
 
hannamari;tosi harmi. :/ toi haikaranpesä ku kuullostaa niin ihanalta paikalta. mutta täydellinen neitokainenhan sieltä muutenki tulee vaikkei haikaranpesää näekkää !! [:)] vai mitä ?!? ..

täälä ei iskä mielellään koske mun vattaan, ettei vain vahingoita vauvaa !! [:D] vaikka kuinka yritän sanoa, että vauva on sielä masussa TURVASSA JA SUOJASSA.. mutta ei, se voi kuulemma saada kipeetä. [:D] hohoijaa, mitenkäs tommosen jäärän pään käännät?!. ehkä se sitte uskaltaa ku potkut tulee kovemmiksi niin että hänki ne tuntis .. [:)] sitä odotellessa. <3 ihaniahan nuo on, vaikka joskus sais laskea sataan .. [:D] ilman niitä ei olisi meidän masuja, kestettäköön se .. [:D]

nannasu; täälä kans sukupuoli aiheuttaa harmaita hiuksia..
mun poikavauva intuiitio alkaa hieman horjua.. tyttökaveri ku on ollu sitä mieltä alusta asti, että vattassa on tyttö ! [:)]
tiedä sitte kuka ja mikä sielä on .. ultraan on NIIIIN pitkä aika vielä. tulis vain tuo 16.11. tuleva iskä ei suostu spekuloimaan sukupuolta ollenkaa !! on kuulemma 50/50 mahdollisuus jompaan kumpaan .. [:D]

huomenna koittaa rv18+0, ja jos oikein kovasti toivon, niin heräänkö pyöreän masun kanssa aamulla !??!?!??! [:D]

ainiin, ollaan tosiaan ostettu isompi asunto jo kuukausi sitte. kauppoja tehdessä tiedettiin, että päästään vasta loppuvuodesta muuttamaan.. noh, tilanne on nyt se, että ei ainakaa ennen tammikuuta päästä uuteen kotiin .. [:@] pahimmassa tapauksessa saadaan avaimet vasta 31.1. ei siinä muuten mtn, muttaku tämä pesänrakennusvietti vain kasvaa ja kasvaa ja kasvaa.. tähän nykyiseen asuntoon ku ei mtn vauvajuttuja valmiiksi laiteta.. :/ harmittaa niin p*rkeleesti. haluaisin jo niin kovasti konkeritisoida tämän vauvan tulon, mutta ei. niin raivostuttavaa. aaarrrrgggghhhh.
huh, helpottti. [:D]
 
Tänään oli neuvola, sydänäänet kuului hyvin ja syke oli 146-148, kaikki oli niinkun pitääkin, edes rautaa ei tarvitse syödä vaikka sitä vähän epäilin. Painoa on tullut omasta mielestä aika paljon, nyt suunnilleen 6kg. Mutta neuvolatäti sanoi, että on ihan normaalia kun olen sen verran hoikka. Sain kaikkia kelalappuja ja perhevalmennuksiin ajat, joita täällä järjestetään 5 kertaa.

Meillä mies juttelee vauvalle välillä ja on ollut kyllä tosi ihana ja huomaavainen koko raskaus ajan, välillä liiankin :D Molemmille siis on ensimmäinen tulossa.

Voikaapa mammat hyvin!! :)
 
Rastafa81 muutetaan Multisiltaan. Tuntui mukavan rauhalliselta paikalta verrattuna Espoon hulinaan. Mies pääsee siitä mukavasti hetken pk seudulle töihin... oon "toivonut" (lue käskenyt) että lopettais sinne ajelun kun vauva syntyy, mutta se riippuu ihan siitä saako Tampereelta töitä :) Kiva että susta saa seuraa. Tre kuitenkin aikas uusi paikka mulle. Toivottavasti pystyt olemaan töissä loppuun asti, mulla niin pienet hoidokit että nyt jo supistelee kun liikaa niiden kanssa peuhaa. Palataan ja mukavaa odotusta!
 
Takaisin
Top