Hei kaikki,
hannamari ja muut "miehistään kärsivät": Tsemppiä tsemppiä, ne on kyllä ihan omituisia välillä nuo miehet [:D]. Ymmärrystä tarvitaan, mutta älkää sentään kaikkea kärsikö, pitääkää puolenne myös! Oma puolisko on ollut kyllä aika ihana koko ajan, ei mitään moitteen sanaa, tosin itsekin olen ollut aikas tasainen ja välttynyt suurimmilta hormonimylläyksiltä.
Rastafa81: Oliko se tarkoittamasi body shopin voide kaakaovoivartalovoide, sellaisessa kannellisessa purkissa? Tai vaihtoehtona sellainen puikko? No, sellaisen voidepurkin minulle myivät, ja on TOSI kosteuttava [:)]. Tuoksu on kyllä aika mieto, mutta en ole ihan varma, tykkäänkö siitä sittenkään - no pitää laittaa extrasuihkaus hajuvettä. Mutta kosteuttava on todellakin, eli kiitos vinkistä! Kun tämä loppuu, niin ehkä pitää kokeilla sitä gepan mainitsemaa biothermiä myös.
Shani: Toisiin odottaviin tutustuminen on mullakin haasteena, kaikilla tutuilla on jo kouluikäiset lapset. Täytyy vaan täällä netissä sitten vaihtaa kokemuksia! Meillähän siis toki on se valmennus, mutta en kyllä oikeasti sieltä odota uusia ystäviä saavani.
Mulla tuntuu vauvan liikkeet vielä sellaisena myllerryksenä vatsassa, vaikea sanoa, onko potku vai nyrkki vai kääntääkö kylkeä, mutta jotain siellä liikkuu kuitenkin. Masussa on myös normaalia enemmän ilmaa [8|], eli sekin siellä myllää, todella seksikästä... Mies on pari kertaa koittanut, josko tuntisi liikkeitä, mutta kun en minäkään juuri niitä silloin tunne, kun kädellä erikseen koitan, niin eipä ole tuntunut. Ehkä tulee äitiinsä, on vähän sohvaperunan vikaa... Jotain siellä ultrassa sanottiin istukan paikasta, mutta eipä jäänyt mieleen siinä vauvaa ihmetellessä - ehkä se on jotenkin siinä edessä liikkeitä vaimentamassa tai jotain, mutta normaali kuitenkin sekin oli. En ala tästä stressaamaan, kun kuitenkin liikkeet kuului dopplerilla ja näkyi ultrassa.
Oletteko alkaneet puhua vauvalle? Itse yllätin itseni puhumasta mahalle edellisenä viikonloppuna, kun olin yksin kotona. Ja eilen illalla mies lähtiessään harrastuksiin sanoi "bye bye baby" - kuulemma pitää alkaa puhua vauvalle ajoissa englantia, että oppii [:D]