LOKAKUU keskustelu

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja Caarina
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Mäkään en oo kuin 165 eikä mikään ongelma ajella menemään. Tosin menopelinä on volvon v70, että ehkä ruotsalaiset on ottanut huomioon jonkun etupakkauksen autoa suunnitellessa. Mä siis ajan päivittäin reilu 100km töihin ja takas vielä kolme viikkoa, sen jälkeen voi onneks vähän rauhoittaa tota ajamista.

Vinkkinä, että selkänoja taakse niin yltää minijaloilla polkimiin ja silti mahtuu vatsa väliin. Mulla ei ainakaan ota vatsa kiinni rattiin vaikka melko persjalkanen olenkin.

Enää 15 työpäivää lomaan. Mä oon niin puhki... Tälläkin viikolla useampi yli 11h työpäivä + työmatka. Ei vaan millään enää jaksais.

Juu no mie oon sen 146 cm eli aika paljon lyhempi :D ja toi selkänojakikka ei toimi mulla ku sit en näe kunnolla autosta ulos :D mun täytyy pystyä istumaan selkä suorassa ratin takana ku ongelma ei ole pelkästään lyhyet jalat :D

Niin joo. Soitin nyt sit sinne tyksiin.. Sekin oli ihan turha puhelu.. Jos ei tänään ole tullut kivuliasta supistusta niin ei ole järkeä käydä näytillä.. Ja pitää kuulemma soittaa neuvolaan että saan lähetteen...

Olivat kyllä hämmentyneitä siitä ku sanoin että en koe noita sillai kivuliaaksi mutta selvästi kuitenkin eroaa harkkasupistuksesta.. Ja ainoa ns hyödyllinen tieto oli se että kivut ei oo normaalia näillä viikoilla..

Siehän Fuji oot lyhyt <3 :).

Itse joudun ajelemaan, ja onneksi ei tee vaikiaa mahtua ratin ja penkin väliin XD. Vaikka nyt oikein huomaan, miten maha on kasvanut. Mutta mä oon aina ajanut selkänoja aika makkuullaan. Isäntä on 193 cm pitkä ja itse 163 cm. Ja, kun vielä 1 auto oli ja oli kuskina toinen, niin isäntä mun jälkeen: tänne pääsee nukkumaan XD. Ja kun mä meen isännän jälkeen niin tuntuu, et mä joudun istuu ihan selkä suorana ja siitähä e itse tykkää yhtään :D.

Luulis nyt, et näillä viikoilla alkais jo kiinnostamaan. Ihmeellistä touhua.

Mulla taas on erilainen "ongelma", eli joudun pitämään penkkiä tosi takana, jolloin taakse ei jää paljoo jalkatilaa. Kahden hengen taloudessa siitä ei oo kyl koskaan ollut haittaa :) Ja muksulla menee kauan, ennen ku siltä loppuu jalkatila + se istuu pelkääjän takana. Maha ei oo vielä aiheuttanut mitään rajoituksia ajamisen suhteen.
Mut tarkotin sitä, et kun on supistukset (ei harkat), ni ajaminen olis kiellettyjen listalla.
Naureskelin tossa, ku ajoin työautoa, et alan kyl näyttämään rekkamieheltä, ku takki auki ja maha pömpöttää :D

Oon kyl kerran jos toisenkin kironut omaa pituutta, ku haluaisin oikeen minin (ei sitä saksalaista versiota), mut sit mun pitäis ajaa takapenkiltä..

Meillä on sillai vielä hassusti että mies on 181 ja mie oon tämmönen super tappi :D

Joo siis mainitsin vielä erikseen ettei ole kertaakaan tehty sisätutkimusta vielä ja ensin olivat sitä mieltä että pitää tulla käymään mut sit mieli muuttui kun kävi ilmi että tänään ei ole ollut kivuliaita supistuksia yhtään.. Mut totesin taas vaan että no pitäkööt tunkkinsa sit vaan.. En rupee turhaan soittelemaan mihinkään neuvolaan ku neuvolan puolella ei kiinnosta eikä synnärillä.. Jotenkin tuntuu vaan niin turhalta. Kaitpa sitä sit osaa ns tosi tilanteen tullessa soittaa lanssia tai mieltä kotiin tai jotain :D turha stressata olemattomia

Sun pitää Fuji opetella valehtelemaan :D Tai ainakin kaunistelemaan totuutta... Et jos kysytään et "sattuuko" niin sanot, että ei se mukavaa tai kivutonta ole ;)

No siis sanoin että kipua on tavallaan ja erottuu selvästi harkasta.. Siitä ensimmäisenä sanoikin että joo sit varmaan pitäis tulla näytille.. Ja siis eihän tuo tosiaan ole kivutonta mut koska vertaan tosi pahoihin menkkakipuihin niin loppujen lopuksi tuo kipu on mitätöntä siihen verrattuna..

Kävin omakannassa katsomassa oiko nieluviljely tuloksia ja diagnooseihin oli ilmestynyt riskiraskaus. Häh? Kai mulle ny olis kerrottu jos mul on riskiraskaus?

Tänään ollut huono päivä. Eilisen kaltaisia kipuja ei ole ollut MUTTA närästys jotain kammottavaa :( ylävatsaa sattuu, kumarrus ym tuntuu hirveältä. Röyhyttää ja suuhun tulee nesteitä. Rennietä oon ottanut mutta tuntuu olevan yhtä tyhjän kanssa. Maitoa juonut ja se auttaa vain hetkeksi. Kävin esikoisen kanssa saunassa ja siellä oli hetken hyvä olla. Nyt iltapala ja iltatoimien aikana pyörrytti pariin otteeseen ja jouduin pötköttämään lattialla. Meni nopeasti ohi luulen että tämä närästys syy siihenkin. Ylävatsa kipeä ja syvään hengittäminen sattuu vatsaan. Yhdessä vaiheessa ajattelin jopa päivystykseen lähtemistä että saisi apua. Tosin mitenkä sinne menisin kun ei ole hoitajaa esikoiselle eikä autoa kun mies mökkeilemässä kaveriensa kanssa 800km päässä. Manailen vaan että miksi juuri tämmöisenä viikonloppuna kun oikeasti selvittävä yksin. Nyt levätessä olo hieman parempi, sattuu kuitenkin edelleen mutta on hallinnassa. Kunpa aamulla herätessä tää olis poissa. Onko jollain kokemusta onko esim gaviscon rennietä tehokkaampaa? Jos vaivaa vielä huomenna niin pyydän vaikka naapureita tuolaan kun keskustaan menevät.

Esikoisen odotuksessa muistan tämmöistä samanlaista pahimpina viikkoina. Muistan esim yhden yön nukkuneeni olkkarin nojatuolilla istuen :grin

Mulla ainakin tehosi gaviscon nesteenä tosi hyvin mutta se maku oli mulle sietämätön. Siitä riitti hyvin ku otti just illalla ennen nukkumaan menoa annoksen ja periaatteessa olis voinu ottaa tarvittaessa aina 30min ruokailun jälkeen. Sit sainkin reseptillä Omeprazolia tms kun mainitsin neuvolassa tosta etten halua enää sitä gavisconia ottaa ja toisena päivänä tuon uuden lääkkeen aloituksesta oli närästys täysin poissa.. :) otin heti koko reseptin tyhjäksi (100 kapselia joka otetaan aamulla noin 30min ennen ruokaa) ja yllätyin miten halpa tuo oli :DD

Toi omeprazol oikeesti hyvä pahimmissakin happovaivoissa. Kun olis tienny tän kun esikoista odotin kun nukuin viimeisen kuukauden istualtaan sohvalla...

Voi vain elämää... <3 olipa taas jakso. Minä vetistelin täällä, lapset juoksi pitkin seiniä mut ei haittaa tvn sai kovemmalle :P

Miehellä on marraskuussa työpaikan baarikierros, onneks lähellä kotia, mutta pitää värvätä joku ajotaitoinen meille siks aikaa kylään, jos vaikka lähtis vauva syntymään :D ..kyllähän sitä toisaalta aina taksilla pääsee, mut ois kyllä koomista jos isä ois hiprakassa synnytyksen ajan.

En muista onko ollu jo puhetta, mutta saako hammaslääkärissä puudutusta raskaana ollessa? Lohkes vanha paikka ja en kestä poraamista ilman puudutusta :(

En muista onko ollu jo puhetta, mutta saako hammaslääkärissä puudutusta raskaana ollessa? Lohkes vanha paikka ja en kestä poraamista ilman puudutusta :(
Minä ainakin sain ihan normaalisti puudutuksen, kun joskus rv16 kävin. Tietenkin kerroin tilanteeni ja hammaslääkäri sanoi, ettei puudutteesta ole mitään haittaa.

Pyllerö, mulla kävi sama juttu (tosin siitä on jo muutama kk aikaa). Sanoin hammaslääkärille raskaudesta ja hänellä oli jotain "miedompaa" puudutusainetta, jota mulle laitettiin.

Takaisin