LOKAKUU keskustelu

Muistaakseni, apteekista saa jotain liuskoja millä voi itse testata onko lapsivettä vai valkovuotoa. Tarkemmin en osaa sanoa miten toimii.
 
Ai kauhee mikä hämmennys iski... äsken kävi ovella 4 tyttöä halloween-asuissa pyytää karkkia. enhän minä joka en yhtää perusta halloweenista osannu varautua. Niinpä tytöt joutu lähtee tyhjin käsin. Veikkaan et pettymys tulee myös naapureilta koska asutaan rivarissa ja naapurit on suurimmaks osaks vanhempaa väkee...
 
Aaargggghhhhh....... Läksyt ja 10 ja 9 veen kiukku... Kolmatta tuntia mennään eikä loppua näy. Huonekalut pois paikoiltaan ja koulutarvikkeet viskottu pitkin taloa.

Mun vika ku ei ehdi kaverille...
 
Tänään oli taas neuvolassa valmennus.. Kauheen kiva koittaa keskittyä kuuntelemaan tämän kerran aihetta kun vauva päätti että se on paras aika touhuta! Siis ihan oikeasti en pystynyt välillä istumaan tyynesti paikallaan kun toinen tunkee päätä vasempaan lonkkaan ja potkii kylkeen niin kovin että säpsähtää kun sattuu!
 
Tällä samanlainen pahoinpitelijä fuji. Ei tietoakaan hellistä iskuista. Lääkäri oli kirjoittanut kun kävin siel synnärillä niin epikriisiin kahdesti "varsin vilkas sikiö" ja "erittäin liikkuvainen sikiö" päivitteli samaa kätilölle että harvoin näkee näin aktiivisia... Ei oo paljo tarvinnu liikelaskentaa tehdä vaik on istukka edessä.

Mun meni hermot läksyjen suhteen ja ajoin neidin huoneeseensa ja huusin ettei tarvi näyttäytyä loppupäivään... :sad001 Että mä alan olla oikeesti aika väsynyt henkisesti ja fyysisesti. Vois vaan maata ja nukkua jatkuvasti. Ja hermot pamahtelee milloin mistäkin. Alkaa käydä kyl rankaks tää raskaus. Läksy nyt ollu ongelma muutenki meidän perheen hirvittää vaan mistä hemmetistä mä revin joka arki ilta sen neljätuntia läksyjen tekoon kun vauva syntyy... Huoh..
 
Joo siis oikeasti välillä on semmonen olo että sais jo loppua tällänen! Alkaa oikeasti väsyttää jo tää kun öisinkin alkanu olemaan näitä liikkumisia enemmän..
 
Valkosipulia... Kylläpä tekis mieli..
Aivan uskomaton väsymys ollu pari päivää taas. Kai nuo huonot yöunet ja ylipäätään tämä synkkä aika väsyttää. Aamusta kyllä nukuttaisi, mutta pakko aina nousta ylös, kun on noita elukoita hoidettavana. Enkä ole malttanu päikkäreitä nukkua, en tosin oo mitään muutakaan saanu aikaseks.
 
Takaisin
Top