Mä oon niin loppu!!!!!!!!!!!
Hirvee häslinki kotihommien ja lasten kanssa klo 15-22. Mulla kilahti yhden teinin kanssa useampaan otteeseen, kun hällä on vaikeuksia sisäistää ohjeita ja muistaa ne. Suomeks sanottuna 50 % hommista menee persiilleen. Hänellä kun joku ohjeistettu juttu ei mene putkeen, luovuttaa ja alkaa haahuilla, lukea Akkaria, istuskella hiekkalaatikolla tms. Hommat seisoo ja sitten se alkaa nukkumaanmenoaikaan vouhottaa ja hermoilla tekemättömiä hommia. Raivostuttavaa!!!!!!!!!!!!!!
Töissä multa meni yks megaiso kauppa sivu suun. Järki sanoo, että tein kaiken voitavani, mutta silti se harmittaa niin, että viikonloppuna oikein itkin sitä. Nyt vielä pitäis jaksaa tehdä paperihommia varmaan puoleen yöhön. Toivotaan, että silmät pysyy auki.
Ukko löysäilee ja jättää kaikki mulle: kodin, rempat, muksut, perheen elatuksen. Pääasiassa se majailee nykyään äitinsä luona täysihoidossa. Toista yhtä selkärangatonta ja vetelää ukkoo en oo viä eläissäni nähny. En mitään käsitystä, miten oon siihen joskus haksahtanu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Loppuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!