Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tämä on muuten hyvä pointti. Mitä surkeampi olo, sitä parempi!Minulla on kokemuksia keskenmenoista. Minulla on kaksi varhaista ja yksi tuulimuna. Tämä on minulla siis kuudesraskaus. Itse luotan oireisiin. Ne jotka on menneet kesken tai olleet tuulimuna, niin en niiden aikana ole kärsinyt pahoinvoinnista. Nyt kaksi edeltävää kärsin jo ennen kuin kuukautiset oli myöhässä ja tässä sama juttu niin pyrin luottamaan oireisiin.
Onneksi on tämä keskustelupalsta, koska tätäkään en pysty kenelle muulle nyt jakamaan...
Eilen illalla ennen yövuoroon lähtöä alkoi menkkakipumainen jomottelu alavatsalla, ei mitenkään ekstravoimakasta mutta kumminkin. Lähdin yövuoroon ja niinpä niin: puolen yön jälkeen alkoi verenvuoto. Tamponin jouduin laittamaan, koska sidettä ei ollut saamaksissa joten määriä on ehkä vähän vaikea arvioida, mut nyt mitä pidemmälle päivä kulkee, sitä kuukautismaisemmaksi kipu käy ja vuoto runsastuu.
Aamulla puolison viereen päästyäni purskahdin vaan itkuun. Soitin neuvolaankin, että millä todennäköisyydellä tämä oli nyt tässä. Sain ohjeeksi seurata oireita ja mikäli loppuvat niin ensi viikolla uusi r-testi ja mikäli plussaa näyttää niin neuvolaan varaisi ajan. Tai vaihtoehtoisesti mikäli kipu käy sietämättömäksi eikä kotikonstein pärjää niin tulisi hakeutua päivystykseen.
Että se siitä ilosta näköjään. Varhaisultraan olis aika kahden viikon päähän. Jotenkin nyt just tuntuu siltä, ettei sitä tulla tarvitsemaan...
Kiitos. Viikkoja vasta niin vähän (4+4) ettei ultrassa todennäköisesti näkyisi yhtään mitään muutenkaan. Ei kai tässä muuta voi kuin odottaa.
Lisäksi tässä toteutui se kaikista pahin pelkoni, mitä mulla raskauteen liittyen on ollut aina: että tää kaikki tapahtuu töissä. Ei ollut kiva yrittää tahkota läpi yövuoron kun tietää että vuotaa ja vatsaan sattuu. Jonkinlaisen Jussi-palkinnon ansaitsisin kyllä tästä roolisuorituksesta...
Itse toivon kyllä, että pieni Vilperi pitelisi kiinni minkä pystyy, mutta jää nähtäväksi. Fingers crossed.