Lokakuiset 2018

Katarina92

Oman äänensä löytänyt
Heippa!

Täällä yks _todella_ aikaisin plussannut lokakuinen, la viimisten kuukautisten perusteella syyskuun ihan viimisillä päivillä ni tänne tuntu paremmalta tulla!
 
Hei! Mulla kans tuli plussa jo dpo8 viime sunnuntaina ja la 28.9. oon syyskuisiin jo innoissani kirjoitellut, mutta tiedän kyllä että jos tää loppuun asti menee, pieni syntyy lokakuun puolella. Aiemmatkin ovat menneet n.viikon yli. :)
 
Katoin myös ensin syyskuisten omaa mut sielä on jo niin paljon keskustelua ja mullakin la viimisten kuukautisten mukaan 27.9. niin eiköhän lokakuiseksi mene, jos kaikki menee hyvin siis:)
 
Muokattu viimeksi:
Juu pitkällä on osasyyskuista kyllä! Mulla tänään poksuu 4+0 niin osa on jo kaheksannella viikolla ja ekat neuvolat takana! :D
 
Täällä kans aikaisin plussannut ja tosiaan syys-lokakuun vaihteessa LA, mutta sektiolla tämäkin syntyy jos sinne asti päästään niin on jo aikaisemmin maailmassa :) Syyskuisissa oli jo täystohina päällä niin tämä lokakuun ryhmä on parempi minulle.
 
Mulla alko eilen vatsakivut johon piti panadolia otella ja tänään soitin neuvolaan josta teki lähetteen keskussairaalaan jos olis kohdunulkopuolinen raskaus. Testit tehtiin ja ultrattiin, siel näky ihan pien, ilmeisesti raskauspussi. Lääkäri oli vähän erikoinen ja sano et on pieni mut pitäis olla isompi :O en sit tiiä mitä oletettii näkyvän jos viikkoja on nyt vasta se 4+4 tai vähän vähemmänki.. tänään otettii raskaushormoni verikokeel ja ylihuomenna kans, keskiviikkona sit kans lääkäri soittaa jatkosta. Kävi kyllä ahistamaa. Ja kipu ei ollu mitenkää kestämätöntä, mut kaikki vaan puhu kohdunulkosesta eikä mitään et vois olla normaaliaki..
 
Mulla on kovastikki ollut jo nyt vatsakipua, endometrioosilla on varmaan osansa ja 2 sektiolla. Jomotusta, polttelua, repäisykipuja, viiltoja. Toivottavasti kaikki on hyvin!
 
Mulla ollut nyt 1,5 vk kamalia alavatsa kipuja. Muistuttaa niitä kipuja mitä oli kun epäiltiin endoa muttei voitu todeta sitä varmaksi kun ei mtn pesäkkeitä ollut. Silloin sain kuitenkin e-pillerit mitä määrätään endo kipuja kärsiville. Ne auttoivat eikä kipuja enää ollut. Lopetin pillerit lokakuun alussa ja plussasin torstaina. Olin perjantaina päivystyksessä näistä kivuista mutta oli kuulemma niin alussa ettei näkynyt vielä mitään eli ei voitu pois sulkea kohdunulkoista. Tästä syystä kävin tänään uudestaan labrassa, että katsottaisiin onko arvot noussut mikä olisi hyvä merkki. Sanoivat, että soittavat jos on huoli ja eivät soita jos kaikki pitäisi olla hyvin.
Jotenkin vaan huolettaa nämä alavatsa kivut kun en pysty öisin edes nukkumaan ja töissä oli vähän kinkkistä olla.. Vähän houkuttaisi käydä vaikka yksityisellä ultrassa esim perjantaina jolloin olisi viikko väliä viime ultraan, jotta näkisi onko oikeassa paikassa vai ei. Mutta onko silti liian aikaista käydä?
 
Moikka, oon uusi tällä foorumilla! Saa vapaasti opastaa miten täällä on tapana toimia. Mä siis plussasin tänään, ja ovulaation perusteella laskettu aika menee lokakuun kolmanteen. Menkkojen perusteella laskurit arpoo mulle taas 30.9. Tää la varmaan tarkentuu sitten, kun ultraan asti joskus päästään

Mulla on yksi poika ennestään, parin viikon päästä täyttää kolme. Tätä toista lasta on yritetty (tai no tjottailtu) puolisen vuotta, joten hetki ehdittiin jo odotella. ❤️
 
Juuri tein positiivisen testin, tulen tänne vähän kurkkimaan jo, vaikka tooosi aikaista on, la olisi 5.10. Vau:n laskurin mukaan ja viikkoja 3+4... Esikoista yritelty vuosi ja kaksi varhaista keskenmenoa tällä aikaa tullut, että tällä hetkellä tunnekirjo on aika mittava. Innostuttaa, mutta pelottaa niin hirmuisesti.
 
Ja Katarina, mitä ihmettä se lääkäri oikein sekoili, eihän 4+4-viikoilla välttämättä näy ultrassa mitään! Ja pöljää myös tuolla tapaa pelotella kohdunulkoisesta, kun isoimmat tsäänssit ovat, että ihan oikeassa paikassa on. Toki pitää se mahdollisuus tiedostaa, mutta että ei huomioi mitään muita vaihtoehtoja... Huh. Tsemppiä!
 
Tervetuloa Mangusti_ [emoji4] Mä mietin kans hetken että onko liian aikaista liittyä foorumeille vielä tässä vaiheessa, kun itselläkin vasta tänään viikkoja 3+6, mutta toisaalta musta tuntuu et eniten sitä vertaistukea kaipaa ihan nyt alkuvaiheessa. Onko sulla ollut jo jotain oireita?
 
Ja Katarina, mitä ihmettä se lääkäri oikein sekoili, eihän 4+4-viikoilla välttämättä näy ultrassa mitään! Ja pöljää myös tuolla tapaa pelotella kohdunulkoisesta, kun isoimmat tsäänssit ovat, että ihan oikeassa paikassa on. Toki pitää se mahdollisuus tiedostaa, mutta että ei huomioi mitään muita vaihtoehtoja... Huh. Tsemppiä!

Kiitos tsempistä! Helpotti oloa! Eilen raskaushormoni oli 359 ja huomenna mitataan uudelleen, toivottavasti ensi viikolla ultrataan ja kaikki olisi hyvin! Kivut onneksi lieventyneet!:)
 
Tervetuloa kaikille uusille ja onnea plussauksista!:Heartred Miä kans mietin et uskaltaako näin alkuvaiheessa tänne kirjoitella mutta vertaistukea kaipaan kuitenkin!
 
Tervetuloa Mangusti_ [emoji4] Mä mietin kans hetken että onko liian aikaista liittyä foorumeille vielä tässä vaiheessa, kun itselläkin vasta tänään viikkoja 3+6, mutta toisaalta musta tuntuu et eniten sitä vertaistukea kaipaa ihan nyt alkuvaiheessa. Onko sulla ollut jo jotain oireita?
No siis minullahan on varmaan kaikki oireet, mitä tässä vaiheessa voi olla. :hilarious: Nännit koko ajan aremmat, pissattaa usein, yöunet katkonaiset ja pöhköjä unia näkee, naama puhjennut kukkaan, jäätävä väsymys, tuntemuksia alavatsalla, paleltaa ja heti seuraavaksi on kuuma, ja tänään noussut jo aika huomattavaa pahoinvointia, ei kuitenkaan läheskään oksetukseksi asti. Ennen testin tekoa olin jo suht varma, että tärppi on käynyt. Mutta kyllä se silti pisti hämmästymään ja tärisyttämään, kun toinen viiva alkoi häämöttää. :wideyed:

Mites muilla? :) Pitäisikö perustaa oma ketju oireille? Itseltäni vielä sellainen huomio, että nyt on enemmän oireita ja vahvempi plussa kuin aiemmilla (epäonnistuneilla) kerroilla. Toivottavasti tietää hyvää. Mutta oirehtiminenhan on varsin yksilöllistä, eikä kai oikeasti kerro mitään raskauden menestymisestä, onko niitä oireita vai ei.
 
Takaisin
Top