Lokakuiset 2018

Tänne tulee jossain vaiheessa ohjeet omaksi ketjukseen, mut käy kurkkaamassa tuolta edellisten kuukausien puolelta niin siellä on ne samat ohjeet jotka tännekin sit tulee :)
Kiitos, käyn vakoilemassa sieltä :)

Olipa ihana löytää tällainen ryhmä, jossa muita samassa tilanteessa olevia. Itse aavistelin kehon merkeistä olevani raskaana jo viikko yrityksen jälkeen, mutta odottelin rauhassa ja testin tein päivää ennen oletettua kuukautisten alkua. Selkeä plussahan sieltä tuli ja tänään 4+6 ja laskettu aika siis 1.10. Väsymys on ollut itselläni todella kova ja nyt on alkanut myös melkoinen tunnemyrsky, ensimmäinen raskaus kun kyseessä. Onnellisia toki molemmat olemme, ensimmäisellä yrittämällä tulin raskaaksi.

Onnea kaikille odottajille :Heartred

Tänne tulee jossain vaiheessa ohjeet omaksi ketjukseen, mut käy kurkkaamassa tuolta edellisten kuukausien puolelta niin siellä on ne samat ohjeet jotka tännekin sit tulee :)

Kiitos vinkistä. Täytyypä käydä lukemassa. Täytyy aika paljon viestejä kerryttää ennen sinne pääsemistä. Vasta 3/30. :) No, tuleehan näitä tässä vähitellen.

Keskustelu ilmeisesti siirtyy kuitenkin lopulta sinne?

Joo ainakin aktiivisimpien osalta. Sillä kuitenkin kivempi jakaa omia juttuja kun ulkopuoliset ei pääse niitä lukemaan :)

Kiva tuollainen salainen ryhmä. :) Pitää itsekin alkaa enemmän kirjoittelemaan tänne, että pääsee mukaan. Oon yleensä enemmän sellainen lukijatyyppi, mutta tuo salainen ryhmä kuulostaa paremmalta, johon voisi enemmän kertoa omia juttuja.

Mulla alkoi ihan järkyttävät issias oireet tänään, osa ajattelee ett johtuu siitä kun kävelin pitkästä aikaa korkkareilla, mutta osa syyttää hormooneja. Ja aamupahoinvointi on aivan jäätävä välillä. Eilen illalla itketti kun oksetti eikä ollut enää mitään mitä oksentaa....:/

Hups, minulla tämä on jo 30. viesti. :oops:

Hupakko, minullakin alkoi iskiastyyppinen särky oikealla alaselässä. Ei ole montaa kertaa elämässä aiemmin ollut, eli hormoneilla kai jotain tekemistä asian kanssa.

Miullakin oli viimeks tosi paljon alaselkä/lantion alueen kipuja ja kuulemma hormoneista johtuu :) miun lantio ainakin levenee aika paljon nii alottaa hyvissä ajoin :p

Hups, minulla tämä on jo 30. viesti. :oops:

Hupakko, minullakin alkoi iskiastyyppinen särky oikealla alaselässä. Ei ole montaa kertaa elämässä aiemmin ollut, eli hormoneilla kai jotain tekemistä asian kanssa.

Eikö sen jostain aamut tarkistettua, että ei tarvi alkaa viestejä laskemaan :confused:

Ainakin jos käyt koneella foorumilla nii sillo näet helposti omista tiedoista kirjoitetut viestit ja tykkäykset yms :)

Viestimäärän tietyllä keskustelualueella saa jotenkin hienosti tarkistettua, ohjeet lienevät aiempien kuukausien suljettujen ryhmien ohjeissa. :) Minusta oli kyllä helpompaa tuohon kolmeenkymmeneen laskea "manuaalisesti" omien tietojen kautta kirjoitetuista viesteistä... Eri asia, jos pitäisi pitemmälle laskea.

Muokattu viimeksi:
No nyt löysin :D eli jos puhelimen sovelluksella oot, meet valikosta kohtaan ihmiset ja sieltä valkkaat oman nimimerkin ja pääset omaa profiilia kattoo nii siinä näkyy suoraan et monta viestiä oot kirjottanu :)

terve! täällä pissattu plussat eilen illalla pariinkin tikkuun ja aamulla vielä varmuudeks yhteen. oon aivan äimänä ja melkeinpä shokissa! elämäntilanne ei oo oikein kohdillaan tähän, mutta kun maailma antaa, niin mä otan vastaan - jos päästään sinne asti. <3

en oikein hahmota että miten näitä viikkoja pitäis laskee, kun vasta lopetin pillerit ja ekasta kierrosta tämmönen ylläri. vikan pillerin oon syöny vuoden viimeinen perjantai (eli olikse nyt sit 29.12.) ja siitä sit viikon sisällä tyhjennysvuoto. ovis oli puolenkuun tienoilla, joten varmaan la ois sit siellä lokakuun ekalla viikolla?

Helpottavaa etten ole vaivani kanssa yksin. Mulla on edellisten raskauksien aikaan ollut kans oireita, mutta nyt tuli aiemmin.

Muokattu viimeksi:
Tervetuloa uusille! Ääh, jotenkin tää foorumikeskustelu tuntuu niin kankealta, kun on tottunut fb- ja whatsapp-ryhmiin. Mut yritän nyt pysyä jotenkin mukana [emoji1] hauskaa, kun meitä on ton listan perusteella tosi monta samalla la:lla (3.10.) [emoji1]

Mustakin tää tuntuu kankealta nimenomaan mut jospa sitä tottuis :) viimeks pysyttelin lähinnä lukijana etten niin osallistunu.
Saa nähdä vaihtuuko la neuvolan laskujen mukaan koska viimeks näytti eriä kun netin laskurit? o_O

Takaisin