Lokakuiset 2018

Edelleen ihmettelen oireideni vähäisyyttä. o_O Nyt on kuitenkin aika varattuna alkuraskauden ultraan tasan kahden viikon päähän yksityiselle. Myös neuvolaan jo soitin. Mites muut, oletteko jo aikoja varailleet?:)

Itse en ole vielä neuvolaa uskaltanut varata.
Onnekseni vuoto ja kivut loppuivat eilen. Silti vähän ristiriitainen olo, että onko tuolla enää ketään, kun tuntuu että raskausoireetkin hävisivät. Täytyy ensi viikon lopulla tehdä digitesti, jospa se antaisi osviittaa tilanteesta... :sorry:

Mä tein superhaalean plussan vasta toissapäivänä n. dpo 10, mutta varasin jo varhaisultran ja ajattelin soittaa neuvolaa rohkeasti jo huomenna. Saahan ne sitten peruttua jos huonosti käy, mutta jos lykkää liian pitkälle niin ei pääse niin hyvin valkkaamaan sopivia aikoja. Tavoite on saada vapaapäivälle, ettei tarvitsisi ennen np-ultraa kertoa töissä. :)

Heippa kaikille!
Jospa sitä uskaltaisi ilmoittautua ryhmään!
Laskettu aika olisi 15.10.
Ennestään lapset 2012, 2014, 2016.
Vielä ei mitään kummempia oireita ole ollut. Että niitä odotellessa ja kyllä jänskättää neljännen lapsen odotus. Kaikki tulee muuttumaan, kulkeminen ehkä eniten mietityttää ja oma jaksaminen.

Hei kaikille. Täällä olisi kanssa yks uusi mukaan. Laskettuaika olisi 18. Lokakuuta. Mahtuuhan vielä? :)

Onko teillä kenelläkään kokemusta influenssan sairastamisesta alkuraskaudessa? Onko se vaarallista pikkuiselle?

Influenssaan liittyy kohonnut keskenmenon riski, siksi kaikki raskaana olevat rokotetaan.

Minuthan on kyllä rokotettu, mutta tänä vuonna taisi muutenkin olla aika floppi tuo rokote.. Enää ei kyllä auta kun se on jo tullu.. Saa nähdä kuinka käy kun keskenmenoja tulee muutenkin kovin helposti. 5 olen saanut jo enkä haluaisi enää yhtään.

Blackwood Joo julkisen puolen rokote ei mennyt nappiin tänä vuonna. Onneksi se influenssa ei automaattisesti tarkoita keskenmenoa, nostaa vaan riskiä. Hui miten monta keskenmenoa, onko syitä tutkittu?

On tutkittu, mutta mitään syytä ei ole koskaan löytynyt. Yhdeltä alkiolta löyty trisomia 11. Mutta muita ei ole tutkittu. Myöskään minusta eikä miehestä ole koskaan vikoja löytynyt. Huonoa tuuria siis vain todennäköisesti.

Blackwood Hurjalta kuulostaa! Itsellä yksi km ja jo yksi on liikaa. Ikäviä juttuja, ei toivoisi edes pahimmalle vihamiehelle.

Täällä paljastui yllätysraskaus perjantaina. Kolmas meille olisi nyt tulossa. Tämä oli kyllä toivottu, mutta ajankohtaa ei oltu vielä päätetty, kun mulla on opiskelut tosi kesken. Mutta ikä ja yleensä vaikeahko raskautuminen teki tästä todellisen yllätyksen. En meinaa vielä tätä edes uskoa, kun mulla ei ole mitään oireita, kuten ei aiemmissakaan raskauksissa.

Moikka! Täällä yksi uusi ryhmäläinen. Ensimmäinen olisi tulossa ja la laskurin mukaan 3.10. Oireita ei oo vielä ollut, mites muilla joilla la suunnilleen samaan aikaan?

Hei,
Täälläkin uusi ryhmäläinen. Tuonne liikunta- ketjuun olin jo kommentoinut .

Itselläni on toinen raskaus menossa, la on 7.10. Esikoinen on jo 7v koululainen - joku täällä kyseli onko muita joilla on iso ikäero, niin täällä on :)

Minulla on jotenkin epätodellinen olo koko raskaudesta. Ensimmäisessä oksetti ja väsytti, nyt vaan kahvi ei mene alas ja väsyttää, mutta muutoin olo on ihan normaali. Siksi kovasti mietin, onko kohdussa elämää. Varhaisultra on 2 viikon päästä, sinne asti tätä epätietoisuutta pitäisi kestää. Yritän myös muistella, milloin pahoinvointi viimeksi alkoi. Täytyisi aina pitää päiväkirjaa...

Moikka! Täällä yksi uusi ryhmäläinen. Ensimmäinen olisi tulossa ja la laskurin mukaan 3.10. Oireita ei oo vielä ollut, mites muilla joilla la suunnilleen samaan aikaan?

Tuolla on ylimpänä ketju ”Lokakuisten 2018 lista”, jossa on listattu laskettuja aikoja:) Mulla kans la samoihin aikoihin ja ei ihan hirveesti oo ollu mullakaan mitään oireita, niitä odotellessa!

Mullakin La siinä 2. tai 3.10. suunnilleen. Varmistuu sitten ultrassa. Ei tosiaan ole oikein mitään oireita, mutta ei mulla kahdessa aiemmassakaan ole ollut. Poikaraskauden ensimmäinen oire oli vatsan kasvu, tyttöraskaudessa oli ihan aavistuksen sellaista mitäänsanomatonta kuvotusta ihan alussa.

Takaisin