Lokakuiset 2018

Mä oon ollut jo useamman päivän tosi väsynyt ja kylmissäni. Mahassa myös "jännä tunne": nippailua ja pientä kipua. Näiden takia osasin odottaakin plussaa. [emoji173]️ Viikko oletetun oviksen jälkeen tuli pieni pisara verta alapäästä pyyhkiessä - liekö ollut sitten kiinnittymisvuotoa?

Tänään soitti lääkäri eilisen labran tuloksista. Raskaus hormoni oli noussut hyvää vauhtia mutta kyselivät vointia. Jatkuvien kipujen takia sain nyt lähetteellä kättärille ultraan niin saadaan katsottua onhan kaikki varmasti kunnossa eikä vain kohdun ulkopuolella. Nyt siis vaan jänskättää taas maanantaihin asti..

Liityn kans varovaisesti mukaan, yks keskenmeno takana ja oli kyllä koetteleva kokemus ja aika samanlaisilla fiiliksillä mennään mitä Mangusti tuossa mainitsikin: tosi innoissaan oon mutta kyllä takaraivossa on aika iso pelko et miten tässä käy. Viikkoja omien laskujen mukaan saattais olla 4+1 tänään.

Varovaisesti liityn mukaan,kun digitestillä tänä aamuna sain heti plussan :)
Pari päivää jo haamuja tullut liuskatesteillä

Mäkin liityn tänne mukaan! Ensimmäinen tulossa, saatiin yrittää melkein vuosi. Mies oli jo varannut tälle viikolle ajan spermatesteihin, mutta plussa pärähti maanantaina niin säästyi kaverit testaukselta :grin 4+1 on tänään, varhaisultraan varmaan mennään parin viikon päästä :rolleyes:

Moikka, oon uusi tällä foorumilla! Saa vapaasti opastaa miten täällä on tapana toimia. Mä siis plussasin tänään, ja ovulaation perusteella laskettu aika menee lokakuun kolmanteen.

Kismet, sama täällä: uusi olen ja la 3.10.

Aristelen kirjoitella näin julkisesti asioistani, joten varmaan sitten suljettuun ryhmään aikanaan pääsee...? Kerron sitten siellä enemmän itsestäni.

Hienoa tosi hyviä uutisia! Sanoko ne jatkosta että käytkö vielä jatkotutkimuksissa tai ottaako ne sut ultraan viikon-parin päästä?

Ens maanantaina verikokeissa vielä ja tiistaina ultraan, toivon että edes jotain näkyisi! Silloin olisin 5+5 suunnilleen tai vähän vähemmän:)

Täällä kanssa plussa pärähti alkuviikosta ja digillä vielä varmistin. Rupesi vaan heti huolettamaan, pitäisikö näkymä viikoissa olla suurempi kun oli 1-2viikkoa ja mielestäni oviksesta jo tuo 2vko aikaa. No teen alkuviikosta uuden digin.

Mä oon vielä jonkun aikaa esikoisen kanssa kotona, hän on touhukas kohta 2-vuotias. Oireista tunnistin olevani raskaana jo ennen testin tekoa.

Ihanaa kun on tullut uusia mukaan :) Mä olen hoitovapaalla myös, nuorin täytti juuri vuoden. Olin aikeissa palata 11/18 takaisin töihin,.mutta taitaa olla muuta puuhaa silloin :)

Tänä aamuna tuli plussa vähän puun takaa. Ei suunniteltu vielä kolmatta mutta näyttää sille että luojapäätti sitten toisin. Ihan jäätävä väsymys ollut, jonka olen ajatellut johtuvan huonosti nukutuista öistä. Eilen sitten oksensin kesken työpäivän niin oli pakko testata. Vähän sekaisilla tunteilla sillä esikoinen olisi tämän syntymän aikoihin reilu kolme vuotta että tää olis kolmas lyhyellä ajalla.

Moikka!
Rohkenen liittyä mukaan, sain eilen plussan testiin hyvinkin pitkältä tuntuneen yrityksen jälkeen (1v 4kk). La on laskurin mukaan 3.10. Ennestään jo yksi lapsi, täytti juuri 2-vuotta.
Vielä en oo sisäistänyt tätä että oisin vihdoin raskaana, oireetkin on ihan erilaiset ku mitä muistelen esikoisesta.. Lähinnä on vaan jomottanut menkkamaisesti, pistellyt ja tullut repäisykipuja.. ja tuntunut siltä että menkat alkaa ihan justiinsa!
Toivottavasti kaikilla pysyy pieni ihme matkassa! :Heartred

Varovaisesti liittyisin mukaan. Kotona 9kk ikäinen poika, yritystä 7kk ja aamulla pärähti selvä plussa testiin :)

Heippa jos sitä vähän tähänkin kirjoittaisi.
Tänään tein ihan selkeän plussa testin ja nyt meille sit olisi tulla kolmas nappula :) ekat lapset 2015 ja 2017.
Mitään oireita ei sinänsä ollu. ollaan tässä nyt käytetty kuopuksen syntymästä asti kumia ehkäsynä ja tossa sattui yhen kerran unohtumaan tohinassa se ja tässä sitä nyt ollaan :D miehen kanssa naureskeltiinkin jo ennen pulassa että katotaan vaan nii samantien tulee, kun aluksi oli tarkoitus ensi vuodelle vasta vauvaa:p:p

Tervetuloa kaikille uusille! :) Kateutta herättävää joidenkin toisten onni lasten saannissa, itsellä kun vuosi yritystä ja eka vasta (toivottavasti) tulossa. :shy: Mutta nyt ollaan samassa kelkassa! :)

Muokattu viimeksi:
Takaisin