Lokakuiset 2018

Täällä alkaa ihan pian kahdestoista viikko:love017 Vaikka se ei mitään vielä takaa niin itselle se on ensimmäinen raja jonka jälkeen uskaltaa mahdollisesti jo hieman ajatella että pieni olisi todella tulossa :)

Ihan mahtavaa! :Heartred onhan se iso juttu että 1/3 takana :Heartred
 
Täällä tulee kyllä menee nyt aika todella hitaasti ku mulla loppu työt yllättäen. Nyt sit ollaan vain kotona :rolleyes: Olin ajatellut että voin tehä töitä niin pitkälle kuin pystyn mutta nyt pitää alkaa ressaamaan uuden työpaikan ja muuton kanssa. Outoa alkaa etsimään töitä raskaana, eihän siitä tarvis haastatteluissa mainita mut vähän on sellainen olo et huijaisin jos en kertois. Harva varmaan kuiten raskaana olevaa lähtee mielellään palkkaamaan.
 
Onpas sulla hankala tilanne. Mutta ei tietenkään tarvi kertoa raskaudesta työnhaussa. Tsemppiä!
 
Täällä tulee kyllä menee nyt aika todella hitaasti ku mulla loppu työt yllättäen. Nyt sit ollaan vain kotona :rolleyes: Olin ajatellut että voin tehä töitä niin pitkälle kuin pystyn mutta nyt pitää alkaa ressaamaan uuden työpaikan ja muuton kanssa. Outoa alkaa etsimään töitä raskaana, eihän siitä tarvis haastatteluissa mainita mut vähän on sellainen olo et huijaisin jos en kertois. Harva varmaan kuiten raskaana olevaa lähtee mielellään palkkaamaan.

Voisitko tehdä keikkaa? Ehkä se on helpompi vaihtoehto?
 
Täällä sujuu hyvin:) pahaa oloa edelleen vaan. Vatsa ihan turvoksissa, jouduin ostaa äitiyshousut ku farkut kiristi liikaa.. noh, näillä on nyt kivaa[emoji4] viikkoja pe 8, että wippii :)
 
Täällä sujuu hyvin:) pahaa oloa edelleen vaan. Vatsa ihan turvoksissa, jouduin ostaa äitiyshousut ku farkut kiristi liikaa.. noh, näillä on nyt kivaa[emoji4] viikkoja pe 8, että wippii :)

Täällä myös äippähousut jo käytössä!
 
Oon yrittänytkin juuri kesätöitä etsiä, onneksi niitä näyttänyt olevan ihan hyvin tarjolla niin eiköhän se tästä :) Aiettä miekin jo odotan että tulis vauvvamasua :D
 
Itsellä myös tavalliset farkut ahdistaa mutta vielä olen vaan pukenut joustavampaa päälle. Odottelee kaapissa jo parit mammahousut että sinä aamuna kun muut ei mahdu niin ei iske paniikki :wink
 
Meillä oli tänään np ultra jossa kaikki näytti hyvältä :) tosin niskaturvotuksen mittaus ei onnistunut kun pikkuinen liikkui niin paljon eikä ollut pitkällään vaan istuskeli mieluummin. Torstaina koitetaan uudelleen. Mites siellä ? :)
 
Takaisin
Top