Kumpi?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja 8sepe9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Poikalupaus yleensä on varmempi, mut tyttökin prosentteja perässä.

Mulla on ihan tyttöolo, ainakin näillä oireilla :D mut se nähdään 15.9 <3 kolme viikkoo!

Sent from my D5503 using Vau Foorumi mobile app

Eka raskaus niin oli hämmentävän yllättävää olla oikeassa :cheers

Ehkä tyttöä toivoisin mutta tuntuu että poika sieltä olis tulossa. :)

Joo kävin ihan vaan sukupuoliultrasss yksityisellä kun vaavin näkeminen tuntui tärkeältä , ois ollut melkein 2 kk ultrien välillä.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Joo on tää kyl pitkä aika noiden kunnallisten ultrien välillä (mullakin 2kk), mutta onneks välillä kuulee sydänääniä neuvolassa ja sit lääkärineuvola on tässä välissä. Yritän kestää, vaikka ihanahan sitä masukkia olis käydä morjestaas :)

Vitsit, olipas edullinen hinta Tanskan maalla... Mulla on näillä näkymin jossain kohtaa syys-/ lokakuussa edessä duunireissu Köpikseen. Jos se nyt toteutuu ja aikataulu antaa myöten, niin pitäisköhän varata uä-aika...?

Mä voin lämpimästi suositella tota klinikkaa voin laittaa sulle samsam linkin ja ohjeita sulle myöhemmin.

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Kiitos, Mju! Laitan vaikka yv:tä, jos ja kun toi reissu ja sen ajankohta varmistuu. :)

Minäkin varasin nyt yksityiselle ultra-ajan kun en millään jaksa odottaa lokakuun puoleenväliin! Parin viikon päästä nähdään onko vaavilla kaikki hyvin<3 ja toivon mukaan saa tietää myös sukupuolen vaikka silloin vasta rv 16. Maksaa vissiin 140 e.

En nyt löytäny sitä ruokavalio ketjua nii päätin tänne kirjottaa :) käytättekö paistamiseen voita vai öljyä?

Mä käytän öljyä, mutta meillä onkin maitoallergioiden takia voi kokonaan pannassa :) Tosin aiemminkin suosin öljyä kokkaamisessa.

Mulla on ollut alusta asti tunne, että tää on tyttö, mutta mitään vertailukohtaa ei ole kun ekaa odottelen. Toisaalta huonovointisuus vois viitata siihen suuntaan. Vähän ollaan jo alettu tyttöä myös toivoa, koska ei keksitä pojalle mitään kivoja nimiä :P Vielä ois vajaa kuukausi rakenneultraan....

Takaisin