Kumpi?

Mulla on nyt pari päivää pyöriny ajatus et mitä jos tää onki poika... :eek: Siis ei oo väliä kumpi tulee, kunhan on terve, mut mietityttää... :smiley-angelic006
Varmaa tyttö lupausta ei saatu sillon rakenneultrassa vaan kätilö sanoi "vahva muttei varma tyttö, ei täältä ainakaa vehkeitä löydy" ja mulla itelläni ollu koko raskauden ajan tosi vahva tyttö olo...
Raskausviikoille 24+4 sykkeet ollu 153-155 ja nyt parilla edellisellä kerralla ollu 145 ja 140.
Onko mahdollista et raskauden viimesellä kolmanneksella sykkeet tipahtaa?
Ku jos ajattelee sykkeen perusteella ni eikö tuo 140 oo pojan syke...?
joku varmaa ajattelee et pöhölöhän tuo on mut oon nyt pari päivää pyörittäny tätä päässäni ni oli jo pakko jakaa :smiley-ashamed008
kaikki vaatteetki on tyttöjen vaatteita; pinkkiä, punaista ja mekkoja :oops: :greet015:Heartpink
 
Mulla on poikalupaus mutta sykkeet ei oo kertaakaan ollu alle 150. Että en luottaisi siihen. Tosin en kyllä epävarmaan tyttölupaukseenkaan :) Mutta mun käsittääkseni sykkeet laskee mitä pidemmälle raskautta mennään.
 
Meille myös luvattiin rakenneultrassa tyttö, mutta en mäkään pysty tuohon lupaukseen täysin varmasti luottamaan. Poikalupaus olis varmaan eri juttu, koska jos ne vehkeet on kerran bongattu, niin tuskin ne poiskaan tipahtaa, mutta tyttölupaushan perustuu tavallaan enemmän siihen, mitä ei näy kuin siihen, mitä näkyy.

Ois kyllä varmaan outoa saada rinnalle "eri vauva" kuin se, jota on koko ajan odottanut. Yllättävän vahvasti lapsi kuitenkin personoituu sukupuolensa ympärille. Esikoisen aikana ei haluttu sukupuolta tietää, joten silloin odotin tietynlaista tyyppiä. Nyt odotan tietynlaista tyttöä.
 
Varma poika tulossa ja sykkeet +150, tosin vkolla 34 mennään ja laskemaan päin ovat :)
 
Tosta arvauksesta niin riippuu varmaan ultraajasta arvaako sukupuolta poissulku tekniikalla. Meillä ainakin esiteltiin häpyhuulet.. :D ja jotenkin tuntus et sykenopeus on enempi kii aktiivisuustasosta ku sukupuolesta?!
 
Kyllä mun neuvolatäti arvaili tän olevan tyttö ennen RU:ta pelkkien sydän äänten perusteella :)
 
Ja meillä taas neukkulääkäri nimenomaan sanoi ettei sykkeillä ole tekemistä sukupuolen kanssa. Vanhan kansan myytti :)
 
Mulla on kans hiipiny jostain takaraivoon ajatus että tulossa on poika!!? Vaikka rakenneultrassa tyttöö lupailivat. Jotenki hämmentyny olo kun tottunut ajatukseen tytöstä ja nyt onki poikaolo! Ja oma mummoni sanoi että poika tulee ja työkaverini !?!?:) mitään väliä sillä ei ole, mutta tosiaan ne vähäisetki vaatteet jotka olen saanut ni tyttöjen vaatteita!:)
 
Mies huomasi, että masuun on nyt tullut se linea negra-viiva, ultrissa on saatu varovaisia poikaveikkauksia, ja ehkä tuo nyt vahvistaa asiaa? :) Vai oliko jollain tyttöäkin odottavalla ilmestynyt tuo viiva mahaan? :)
 
Luinkin tuosta Tiadan linkistä, että tytöistä ja pojista tulee erilainen linea negra! :)
 
Pojista tietääkseni tulee häpyluusta napaan ulottuva viiva ja tytöistä navasta rintojen väliin :) Itsellä on molemmat viivat mutta navasta rintojen väliin tuli vasta viikoilla 25+ ja samoin äitini työkaverilla ja serkullani,jotka odotivat myös tyttöä :)
 
Minulla myös molemmat viivat, joista ylempi tuli vasta myöhemmin, ja poikaa odotellaan. Eli ei taida kannattaa sen varaan laskea sukupuolta:D
 
:grin
Itsellä tuli 2. kolmanneksen aikaan poikaolo. Kaveri oli nähnyt unta että saan pojan, kiinalainen kalenteri ennusti poikaa, sykkeet 140-150 ja oli vaan sellainen olo.

Vatsa on tyypillinen tyttövatsa, ei linea negrasta tietoakaan. Iho ollut hyvässä kunnossa ja viehättävä luonteeni ennallaan :smiley-angelic002

Karkkia olen syönyt raskauden aikana ihan kiitettävästi. Oireita kovin vähän, lievää pahoinvointia viikoilla 7-13 mutta ei oksentelua.

Nyt viimeisellä kolmanneksella olen nähnyt ainakin kolme unta, jossa saan tytön.
Rakenneultrassa poika vaan esitteli vehkeitään ainakin kolmessa suunnassa. Että jos mulle tulee tyttö jolla on sormen kokoinen klitoris ja pullerot häpyhuulet, olen aika poissa tolaltani :p

Ja vauvan sykkeet olleet viimeksi 130, oliskos ollut melkein viikko 30 kun mitattiin. Meillä siis sykkeet menee just "poikasykkeillä", mutta sanoisin että pitäisi saada myös tyttö ja verrata omien lapsien sykkeitä toisiinsa jotta voi sanoa juuta tai eitä siihen. Omat sykkeeni suht korkeat, miehen taas aika matalat (70 vs. 40-50).

Ai niin, ja istukka funduksessa, eikös sekin ennustanut tyttöä :p
Jos siis mentäisiin "ennusmerkeillä", niin tyttöä sieltä varmaan odotettaisiin. Nyt kuitenkin poikaa odottelen syliini.
 
No eipä tuostakaan sitten tiedä kumpiko tulee kun on viivoja jos jonkinmoisia! :D
 
Mulla kiinalainen kalenteri ennusti poikaa ja poikamaha,mut ennen rakenne ultraa neuvolatäti sanonet ihan selkeesti tytön sykkeet 155-160 ja eipä siellä ollu mitään roikkuvaa jalkojen välissä :D Tosi moni on mun mahan muodon perusteella sanonut,että poika ois tulossa,mut roivottavasti ultraaja on oikeessa vaikka mitään ei siellä näkynytkään,koska muuten minimies joutuis olee mekoissa ja kulkee matkat hellokitty matkarattailla :D
 
Takaisin
Top