Itsellä tuli 2. kolmanneksen aikaan poikaolo. Kaveri oli nähnyt unta että saan pojan, kiinalainen kalenteri ennusti poikaa, sykkeet 140-150 ja oli vaan sellainen olo.
Vatsa on tyypillinen tyttövatsa, ei linea negrasta tietoakaan. Iho ollut hyvässä kunnossa ja viehättävä luonteeni ennallaan
Karkkia olen syönyt raskauden aikana ihan kiitettävästi. Oireita kovin vähän, lievää pahoinvointia viikoilla 7-13 mutta ei oksentelua.
Nyt viimeisellä kolmanneksella olen nähnyt ainakin kolme unta, jossa saan tytön.
Rakenneultrassa poika vaan esitteli vehkeitään ainakin kolmessa suunnassa. Että jos mulle tulee tyttö jolla on sormen kokoinen klitoris ja pullerot häpyhuulet, olen aika poissa tolaltani
Ja vauvan sykkeet olleet viimeksi 130, oliskos ollut melkein viikko 30 kun mitattiin. Meillä siis sykkeet menee just "poikasykkeillä", mutta sanoisin että pitäisi saada myös tyttö ja verrata omien lapsien sykkeitä toisiinsa jotta voi sanoa juuta tai eitä siihen. Omat sykkeeni suht korkeat, miehen taas aika matalat (70 vs. 40-50).
Ai niin, ja istukka funduksessa, eikös sekin ennustanut tyttöä
Jos siis mentäisiin "ennusmerkeillä", niin tyttöä sieltä varmaan odotettaisiin. Nyt kuitenkin poikaa odottelen syliini.