Kumpi?

Tän isä tykkää hello kittystä - mistä lie vitsistä alkanut mutta mm. toi itelleen Japanista tuliaisiksi hello kitty sateenvarjon. Se on 194 cm pitkä kamppailulajien harrastaja ja pitää mekkoa (eli hakamaa) niin ei sulla Tiada oo hätää, tuli mikä vaan :D

Täällä tytöltä näytti ultrassa ja on ylä- ja alaviivat, yläviiva myöhemmin tullut ja hennompi. Sykkeet laskeneet 150:stä viimeisiin 130:een. Kiinalainen ennusti tyttöä ja mahakin lie tyttömaha kun kiertyy kyljille asti. (Ei, ne ei ole jenkkakahvat vaan osa mun vauvamahaa! Uskokaa vaikka ;D)
 
Olen vain olettanut että poika tulee.

Rakenne uä:ssä kätilö sanoi että aika varmasti vauva on hänen mielestä tyttö. Olin yllättynyt, mutta ihan jatkui poikafiiliksillä odotus kuitenkin, kun ajattelin vain että eihän se ihan varma tieto ole.

Eilen kun kävin polilla, kysyin lääkäriltä vielä lopussa että näkyykö sukupuoli. Ja tytöksi hän vauvan esitteli... Olin ihan että o_O.

Siis tietty ihanaa että tulee tyttö! Mutta miten mää osaan?

Yllättävämpää kuin vauvan sukupuoli onkin olleet nämä omat tuntemukset, se että olen ollut iloisesta asiasta näin hämilläni. Tunteet on vaihdelleet hämmennyksestä pieneen pettymykseen ja sitten syytöksiin kun eihän näin saisi tuntea. Vauvalla kuitenkin kaikki on hyvin :Heartred
 
Muokattu viimeksi:
Nappi86: Ihan normaaleja tunteita sulla. :) Itse odotan esikoistani, mutta olen jotenkin aina "nähnyt" itseni tytön kanssa. Sitten kun tuli tieto, että poika on tulossa, niin tunteet meni just niinkuin sullakin. Nyt oon jo sopeutunut ajatukseen ja innolla odotan pientä poikaa. Tosin kaupassa aina hipelöin kaikki ihanat tyttöjen vaatteet ja välillä haikailen mitä kaikkia tyttöjuttuja jään paitsi...
 
10,8ja 6 vuot ikäeroo... Oon tällänen iltatähti:) on hyvät välit... Ja kaikkien kanssa nähää ainaki kerta viikkoon. Oon mun vanhimman veljen tytön kummitätiki. Isoveljet on ain pitäny huolta pikkusiskostaan... :) ja en tiä johtuuko siittä että sitä siskoa ei ollut, ni koskaan ees saanu tapella kenenkää kans:D
 
Meilläkin on pojat just nyt tuon ikäsiä + vielä tuo 3v :thumright Kiva kuulla että ootte hyvissä väleissä!
 
Meillä 3 tyttöä ja 1 poika ja kyllä huomaa sen et ku poika on se kuopus et on vähä mamman poika ja leikkiny prinsessa hepeneillä pienenä :D itsehän olen vannonut etten tämän jälkeen enään tee joten meidän perheeseen kuuluu minä ja tyttö :)
 
Nappi: Meillä on 3 poikaa, tyttö ja nyt tulossa siis poika. Silloin, kun tyttö syntyi olin itsekin aivan, että mitä, koska ultrassa oli niin päin, ettei sukupuolta saatu selville. Mutta: nyt taas olisin mieluummin ottanut tytön kuin pojan ja mulla menikin muutama viikko asiaa sulatellessa.

Onhan toi meidän "prinsessa" kyllä kaikkea muuta kuin tyttömäinen: Tänään leikitty merirosvoleikkiä, legoilla ja ulkona rymytty poikien tapaan, mutta: Se omatoimisuuden määrä. Likka on valovuosia edellä pukemisessa, syömisessä, käsityskyvyssä, asioiden ymmärtämisessä, sanavarastossa, ylipäänsä kaikessa. Täyttää muutaman kuukauden päästä 5 ja ei enää paljonkaan tarvitse ns. perushoitoa. Pojat tuntuu keskittyvän enemmänkin siihen menemiseen ja touhuumiseen ja eivät sitten niinkään ole sitä omatoimisuutta opetelleet.

Mutta onhan tuossa meidän poikatytössä ne tyttömäisetkin piirteet: kynsilakat, vaatteet ja pehmolelut ovat tärkeitä, halailee ja pussailee paljon enemmän kuin pojat tuon ikäisinä. Itsekin olin (ja oon vieläkin vähän) poikatyttö ja olen kasvanut itseäni 5 vuotta nuoremman siskon kanssa, joka oli oikein prinsessojen prinsessa.
 
Mulla on isosisko ja hänen kanssaan kaksistaan kasvettiin (nuoremmat sisarukset on TODELLA paljon nuorempia). Me oltiin molemmat kiinnostuttu sekä tyttöjen ja poikien leikeistä, mut en tiedä johtuiko se siitä että asuttiin maalla, joten siellä oli tavallaan semmoinen miehinen meininki isän kanssa kun mennä viiletettiin ja äiti oli töissä muualla :). Eli hoidettiin elukoita, rymyttiin pelloilla, rakennettiin majoja... ja sisäleikkeinä parhautta oli pitkään legot ja Nintendo. Sit kun vähän kasvoi, niin tuli Barbi- ja ponileikit, mutta en kyllä usko että mitään prinsessaleikkejä oltais ikinä leikitty. Tai en oo ainakaan kuvia nähny. Meidän serkutkin oli melkein kaikki poikia, että ehkä sekin vaikutti asiaan.

Kultainen varhaislapsuus :Heartpink

Ja meillä ei tosiaan oo tiedossa kumpi on tulossa, mutta sillä ei oo kyllä mitään väliä. Molempia vaihtoehtoja mietiskelen tasaisin väliajoin ja molemmat mielikuvat saa kyllä hymyn korviin :). Enemmän mua jännittää se, että kumman näkönen vaavi tulee. Jos se on mun näkönen ja poika, niin se näyttää epäilemättä mun isältä (itse olen hänen kopionsa). Hän on jo edesmennyt, joten se olisi aika ihana yllätys! Mut toisaalta miehellä on kyllä sellaiset herkkupeppugeenit, et jos häneen tulee, niin on kyllä sellainen hurmuri, että oksat pois... luonnonkiharat ja kaikki, omg :grin
 
Muokattu viimeksi:
Itsellä ei ollut minkäänlaista tuntumaa kumpi olisi tulossa, mies tokaisi kysyessäni kumpaa veikkaa että poika tulossa ja toverit sanoivat vatsan muodon olevan selkeä poikavatsa, rakenneultrassa sitten ilmoitettiin samantien että vatsassa köllöttää selkeästi poika ja ultrantekijä innoissaan halusi antaa neljäntenä extrakuvana lähikuvan sukupuolielimestä :)
 
Takaisin
Top