Kumpi?

Mullakin on ihan selvä tyttötunne! :p Outoa jos tuliskin poika, vaikka aluksi ainakin ehkä poikaa enemmän toivoin. Mutta eipä sillä ole loppujen lopuksi mitään väliä :)
 
kaikki höpöttää tosta rakenneultrasta, että siellä sitten sukupuoli selviää. Onko se muka 100% varma tieto? Itse sillon yli 7ja 5 vuotta sitten olin kyseisessä ultrassa, ja mulle ei suostuttu mitään sanoo, kuulemma eivät voi varmoja olla. Sitten mentiin myöhemmin yksityiselle 4d ultraan ottaa selvää.. Meillä oli ajatus että ei oteta sukupuolesta nyt selvää, jännätään loppuun asti. Mutta..nyt mulla ehkä vähän mieli muuttunut.. :)
 
Miss T: Vielä 12v sitten ultrassa sanottiin, etteivät mielellään arvaile vauvan sukupuolta, kun tuolloin vielä laitteet olivat mitä olivat. 5. vitten olisivat kertoneet sukupuolen jos se olisi näkynyt. Nyt kun käytiin nt-ultrassa, niin oltiin ihan et WAU! Onpa laitteet viidessä vuodessa kehittyneet. Ultraajan kanssa tuolloin juttelin rakenneultrasta ja sanoi, että nykyään pystytään tosi tarkkaan sanomaan kumpaa sukupuolta lapsi on, jos vaan suostuu vehkeensä näyttämään.
 
Niinhän se on, että jos siellä jalkojen välissä jotain näkyy, niin sitten on poika tulossa eikä se siitä enää tytöksi muutu. Sen sijaan joskus voi olla niin, että kaveri pitää varusteet piilossa niin, ettei ultraaja niitä näe ja voi veikata tyttöä, mutta sitten tuleekin poika. Joka tapauksessa edellyttää siis sitä, että ultraaja osaa kuvan oikein tulkita. Meillä edellinen (2011) nähtiin oikein, eli tyttö tuli ja nyt jo viime ultrassa (alkuraskauden ultra, jossa todettiin raskauden olevan 1 kk pidemmällä) kätilö yritti sitä katsoa, muttei vielä voinut varmaksi sanoa, joten ei sanonut mitään. Seuraava ultra tämän kuun lopussa, jolloin toivottavasti saadaan tietää.

Minulle ei oikeastaan ole merkitystä, kumpi tulisi, mutta ehkä poika olisi siksi kiva, kun on jo tyttö. Raskauskin on ollut aiempaan verrattuna erilainen, joten josko sekin viittaisi sitten poikaan.
 
Ei oo 100 varma että selviää siellä rakenneultrassakaan.Meillä ei viimeks selvinnyt! Typy oli jalat ristissä siellä eikä suostunut vaihtaa asentoa vaikka miten lääkäri koitti katsoa.:D
 
Mulle sanottiin ekan kerran kohta 12 vuotta sitten kumpi tulee. Tosin olikohan sillon et se vastaus oli 80% varmuudella. Mulla on tosin kaikki pitäny aina paikkaansa ja aioin nyttenkin selvittää tän :) Vaikka poikaa jo veikkaankin kun on ihan erillainen olo kun tytöistä.
 
Kiitos vastauksista, onhan se varmaan niin että laitteet kehittyneet vuosien varrella. Meillä kuunlopussa ultra, ja ajattelin että jos pystyy ultraaja varmaksi sanoo kumpi tulossa niin saa sanoo, muussa tapauksessa pitäköön arvailut omana tietonaan :)
 
Kattelin tuossa ketjun alkua ja siellä oli juttua siitä leikkimielisestä testistä jota myydään Raskauskeijussa. Siis se joka muuttaa väriä sen mukaan kumpi on. Hassua, että oon sinne laittanu et mitä jos tuleeki liila tulos. Toivoisin että tulis molemmat niin olis sit kasvuvaiheessa hiukan eri aikaan kaikki vaiheet. Mut pääasiassa että terveitä olisivat :)
 
Mä oon kokeillu sitä sormustestiä :D pitääpä kattoo toi testi ku pääsee kotii :)
 
Meillä eka oli kaks vkoa ennen syntymää varma tyttö :) syntyessä sitten poika :D toisen kohdalla saatiin ekasta ultrasta lähete Helsinkiin ja istukkabiopsiaan.Siinä kohtaa kysyttiin,et halutaanko vastauksien yhteydessä tietää sukupuoli ja haluttiin.Tossa kohtaa tulos varma..toinen poika :) nyt ois 6.10. rakenneultra ja tosiaan jos varmaksi voi sanoa niin saa kertoa kumpi :)
 
Huomenna rakenneultrassa ehkä kuullaan valistunut arvaus siitä, kumpi tuolla mahassa jytäilee. Hui!

Jännittää - ei tosin niinkään se lupaillaanko tyttöä vaiko poikaa; sillä ei oikeasti ole väliä, vaikka olisihan se hauska saada tietää. Enemmän kuitenkin polttelee saada kuulla onko pikkuisella näillä näkymin kaikki kuten olla pitää.
 
Mä en edelleenkään tiedä kumpi eikä oo aavistustakaan, mutta ostin tänään ihanan Marimekon :oops:
Nyt se roikkuu hengarissa isosiskojen vaatehuoneessa:p
 
Mulla ei oo kyllä ollu fiiliksiä kumpaankaan suuntaan. Eikä oikein toiveitakaan, ku on ensimmäiset kyseessä.
Sinistä väriä mä kuitenkin niille lykkään päälle oli sit tyttöjä tai poikia :grin
Yhdellä kaverilla on kutku, että olis tyttö ja poika. Saas nähä meneekö arvaus oikeaan. Toivon mukaan huomenna ru:ssa selviäis enemmän, vaikka loppujen lopuksi on ihan sama kumpaa ovat, kunhan kaikki ois kunnossa.
 
Pimeän syksyn piristykseksi aloitin tänään pikku kisailun lähipiirin kesken.

Elikkä: Which one is it, a boy or a girl? :Heartblue:HeartredOikein arvanneiden kesken arvotaan leffalippu ja kotipitsan lahjakortti :)

Otettiin sivukuva masusta, lisättiin siihen edellinen teksti ja lähetettiin eteenpäin. Aika tasasta on ollut tähän saakka:)
 
Mies sai kylvettyä minuun pienen epäilyksen siemenen... Ei kuulemma voi olla sukupuolesta varmaa ennen kuin sen näkee. Just niin perussavolaista... Ja kuulemma jollekin tutulle käynyt niin, että poikavauva on ekat kuukaudet ollut vaaleanpunaisissa :grin Sanoin, että niin on sitten tääkin jos poikana syntyy! Kun kätilö tosi varmana RU:ssa sanoi, että tyttö on niin sen uskon. Sanoi vielä, että jos poikana syntyy niin tuo näytille :)
On se tyttö, I can feel it, pitää vaan sanoo ukkelille, että pitää päänsä kiinni.
 
Sanot sille vaan ettei siitä oikeestaan voi olla varma vielä sittenkään, kun laps on 30v... Eikös niitä sukupuolenkorjausleikkauksia ole tehty keski-ikäisillekin :D
 
Takaisin
Top