Kumpi?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja 8sepe9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Musta oli ihan kamalaa saada siihen sydämen sykkeen kohtaan se miinus kun eihän niitä tietenkään kuulunu vielä sillon rv 8+jotain. Ihan kun sitä sykettä ei ees oliskaan. Ei mulla ainakaan edellisessä raskaudessa taidettu koskaan kirjata siihen korttiin sykettä, th vain sano sen mulle ääneen, plussilla aina siihen merkattiin. Mikä lie käytäntö sit muualla..

Veikkaan todella vahvasti poikaa. En tiedä mistä tämä kumpuaa, mutta sanoin miehelle ultran jälkeen että kyllä se oli poika joka meitä siellä morotti. Vasta seuraavassa ultrassa saamme tietää sukupuolen.
Äitini sanoi myös pari päivää sitten että hänellä on vahva tunne pojasta, vaikka en ollut äidilleni puhunut omista ajatuksistani mitään. Jännä nähdä osuuko oikeaan! Pääasia kuitenkin, että lapsi on terve ♥

Mulla on sitten taas vahva tyttö tunne vauvasta <3 Johtuu varmaan suurelta osin siitä, että äitini on kahteen kertaan nähnyt unta, että odotan vauvaa ja kumpanakin kertana se on ollut tyttö. Pikkusiskoni (6v ja 11v) ovat myös kovin sitä mieltä että tyttö tulee :D Toisaalta, jos sitten tuleekin pikkuinen prinssi, niin olisin aivan yhtä onnellinen <3 Niin kuin melkein kaikille äideille, tärkeintä on että vauva on terve <3

Tavallaan toivoisin tyttöä, kun yksin odotan (jotenkin "tyttöduo" tuntuu päässä kivalta ajatukselta) mutta jokin mystinen poikaolo on hiipinyt ylle. :D
Oikeastihan se on tietysti se ja sama, kumpi. :)

Sent from my iPad using Vau Foorumi

Täälläkin odotetaan yksin ja vahva poika fiilis siirtynyt vahvaan tyttö fiilikseen :) 3.10 sen saa sitten tietää :)

Hassua muuten: ajattelen koko ajan automaattisesti, että mahassani on tyttö mutta kun katson ultrakuvaa, näen siinä koko ajan pojan. En siis näe vehkeitä vaan se rääpäle siinä näyttää pojalta.

Mulla on jotenkin ajatus, että tyttö se on, kun koko raskaus on ollut niin samanlainen, kuin esikoista odottaessa. Kuitenkin olen nyt nähnyt unta poikavauvasta, että en sitten tiedä enää kumpi olo mulla oikein on. Ehkä mä odotan vain rauhassa tyyppiä toistaiseksi.

Kohta pitäis kyllä päättää, että pyydetäänkö katsomaan sukupuolta rakenneultrassa. Siihen on enää vajaa kk aikaa. Isosisko kuulemma ainakin haluaisi tietää, kumpi sieltä on tulossa. Itse en oikein osaa päättää haluaisinko tietää, vai en.

Tällä hetkellä ehkä painavin (ja hölmöin sekä turhamaisin) syy sille, että haluaisin tietää sukupuolen on se, että hyvät ystävämme menevät naimisiin maaliskuun alussa. LA on 3.2., mutta oman kiertoni tuntien + esikon odotusta muistellen olen melko varma, että pikkuinenkin antaa odotella itseään lähemmäs pari viikkoa. Tämä tarkoittaa, että helmikuun pakkaskeleissä shoppailuaikaa pienen kanssa ei ennen kekkereitä juuri jää, kun uloskaan ei ensimmäisinä viikkoina voi mennä. Haluaisinkin siis hankkia jo hyvissä ajoin jonkin ihanan juhla-asun, jossa tulokas esitellään "seurapiireille".

Mulle on alkanu hiipiä mieleen todella vahva tyttö-fiilis. :)

Sent from my GT-I9070 using Vau Foorumi mobile app

Voiko muka np-ultrassa nähdä jo joku hyvä ultraaja onko tyttö vai poika? Mietin kun kävin silloin 15.8 np-ultrassa ja vauva levitti jalat oikeen mukavasti levälleen ja se ultraaja sanoi heti että "Yleensä tässä vaiheessa ei tiedetä kumpi tulee mutta näyttäis olevan kuitenki poika kun näkyy turvonnut alue selvästi ja noin paljon ulospäin tuleva". Ultraaja katsoi siis suoraan vauvaa alakautta huvikseen,näin kyllä itsekin semmosen ulospäin nousevan puoli ympyrän haarojen välissä.

Periaatteessa sukupuolet on kehittyny mutta yleensä ei pystytä sanomaan :) Voi olla et sulla on käynny tuuri ja on osattu sanoo :)

Saas nähdä saako tytöt pikkuveljen :) Rakenneultra on vasta 15.10, mutta ajattelin Syyskuun lopulla käydä toisessa paikassa ultrassa kun on silloin rv 18-19, kurkkimassa mielenkiinnolla kumpi sieltä sit tuleekaan :)

Mulle sanottiin että vasta rakenneultrassa kunnallinen kertoo mun yksityinen klinikka sanoo että vasta viikolta 16 he tekevät (antavat takuun vastaukselle), molemmat sanoivat että on yksityisiä jotka tekevät aikaisemmin mutta se on pelkkää arvailua koska myös tytön klitoris ja häpyhuulet voivat erehdyttävästi muistuttaa pojan kiveksiä, molemmat sanoivat että kannattaa odottaa jottei käy niin että kaikki välineet on pojalle ja sieltä tuleekin tyttö :)

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mju82: Kävin miettimään, mitä yksityisen antama takuu tarkoittaa?

Mä oon samaa kelannut :) palautusoikeutta ?
Ei sentään kyseessä on siis tanskalainen yksityisklinikka joka pyytää väärän ennusteen osuessa kohdalleen ottamaan klinikkaan yhteyttä ja kuuleman mukaan yhtään yhteydenottoa ei ole 10 vuoden aikana tullut joten kompensaatioita ei ole tarvinnut suorittaa
Olisiko joku rahat takaisin takuu tmv

Sent from my iPhone using Vau Foorumi

Mulle on pääasia,että on terve :) Kyllä mäki aika tarkkaa katoin ku se venytteli siel viikon 12 ultras nii ei kyllä näkyny mitää ulokkeita :D

Mulla oli alusta asti fiilis, että poika tulossa. Rakenneultra vasta parin viikon päästä mutta koska mun kohdalla seula hälytti niin tehtiin lapsivesipunktio. Ei onneks löytynyt mitään kromosomihäiriötä ja samalla saatiin tietää sukupuoli.... Poikahan se siellä masussa köllöttelee.:smiley-bounce015

Takaisin