Mulla on jotenkin ajatus, että tyttö se on, kun koko raskaus on ollut niin samanlainen, kuin esikoista odottaessa. Kuitenkin olen nyt nähnyt unta poikavauvasta, että en sitten tiedä enää kumpi olo mulla oikein on. Ehkä mä odotan vain rauhassa tyyppiä toistaiseksi.
Kohta pitäis kyllä päättää, että pyydetäänkö katsomaan sukupuolta rakenneultrassa. Siihen on enää vajaa kk aikaa. Isosisko kuulemma ainakin haluaisi tietää, kumpi sieltä on tulossa. Itse en oikein osaa päättää haluaisinko tietää, vai en.
Tällä hetkellä ehkä painavin (ja hölmöin sekä turhamaisin) syy sille, että haluaisin tietää sukupuolen on se, että hyvät ystävämme menevät naimisiin maaliskuun alussa. LA on 3.2., mutta oman kiertoni tuntien + esikon odotusta muistellen olen melko varma, että pikkuinenkin antaa odotella itseään lähemmäs pari viikkoa. Tämä tarkoittaa, että helmikuun pakkaskeleissä shoppailuaikaa pienen kanssa ei ennen kekkereitä juuri jää, kun uloskaan ei ensimmäisinä viikkoina voi mennä. Haluaisinkin siis hankkia jo hyvissä ajoin jonkin ihanan juhla-asun, jossa tulokas esitellään "seurapiireille".