Kumpi?

• Ketjun aloittaja Ketjun aloittaja 8sepe9
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Niinhän sitä sanotaan mut mun tyttö sai mut kyllä vaan hehkumaan!:D Ikinä ei oo ollut niin hyvässä kunnossa iho ja hiukset kun tyttöä ootin, nyt taas tuntuu et tukka rasvottuu ja finnejä tulee!! Poika?;)

Mikähän alieni mulle tulee kun naama on kun rupisammakolla (tai jos mahdollista, vielä kamalampi) ja päänahka kutiaa ja finnejä on jopa siellä! :mad: En enää keski mikä tähän oloon ja ulkonäköön auttaa!

Mä kyllä pojasta näytin hyvältä. Nyt olen ihan raadon näköinen. On tää toki raskaampaa muutenkin toista odottaessa. Aluksi ajattelin että oliskohan tyttö mutta edellisyönä näin unta pojasta. Nyt syömään ennen ku tulee yrjö.

Vahva tyttö fiilis :) Saas nähdä kumpi tulee, molemmat on tervetulleita <3 Mies sanoikin eilen et kumpaa toivoo, sanoi pääasia että on terve. Jouduin inttämään et no mut jos on pakko valita :D Kolmatta poikaa kuulemma sit toivois jos ihan pakko olis valita :)

Mies sano et siitä tuntuu että poika ois tulossa :rolleyes:
Samaa mieltä olen muiden kanssa että terveys tärkein
ja sukupuolta kun ei voi itse valita, molemmat ihan yhtä tervetulleita :Heartred
Olen kuitenkin vähän toivonut poikaa esikoiseksi :)

Oon alkanu nyt jotenkin kallistua sille linjalle et taitaa poika olla tulossa. Sama aavistus miehelläni ja yhdellä kaverilla :)

Näin unen sinä yönä, kun menkat oli ollut kaksi päivää myöhässä, että olen raskaana ja lapsi on tyttö. Näin vielä pari raskausunta ennenkuin hain testin. Ja plussaahan se näytti.
Poikaa toivoisin, mutta loppupeleissä pääasia on se, että lapsi olisi terve.

Muokattu viimeksi:
En tiiä olisko sittenkin tyttö tulossa, kun sykkeet oli tänään 180, tosin mullakin oli tänään aika korkee syke, vähän yli 100 että ei kai ihme et masukillakin :)

Ku lähetin äitille ultrakuvan nii se sano et on siinä ihan äitinsä näkönen poika :D Kaikki on sitä mieltä et poika tulee nii tipun perseelleni kolmen viikon päästä jos se onki tyttö :D

Tyttöä toivoisin ja toivonkin, että tämä hiivatinmoinen pahaolo vielä viikolla 12+5 enteilisi sitä. Ennestään siis 3 poikaa ja tyttö. Pojista ei ole ollut oireita raskauden aikana juuri ollenkaan, mutta tytöstä olin väsynyt puoleen väliin raskautta ja oksetti varmaan viikolle 16 saakka. Tai sitten ikää myöten elimistö vaan reagoi raskauksiin toisin.

Joo, ja kävin katselemassa kiinalaisesta syntymäkalenterista, niin sen mukaan olis tyttö tulossa.

Onko kukaan tehny noita tyttö vai poika-testejä? Kiinnostais tehä, mut sitten onko kuinka paikkaansa pitäviä.

Niinushka: En oo testiä tehnyt enkä niihin erityisesti perehtynyt, mutta sellainen käsitys mulla on, että eivät ole mitenkään hirveän luotettavia.

Mulle on nyt alkanut tulemaan ehkä pieni tyttöaavistus. Varmaan johtuu siitä, että raskaus on ollut ainakin tähän asti ihan samanlainen kuin esikoista odottaessa (, joka siis on tyttö). Saattaa tuo aavistus liittyä kyllä osittain siihenkin, että nt-ultrassa kätilö ihasteli moneen kertaan pikkuisen hienoja pitkiä sääriä. Mielleyhtymä kommentista on jotenkin tyttömäinen, vaikka eihän siinä mitään logiikkaa ole. Tokihan poika voi olla pitkäsäärinen siinä missä tyttökin.

Alun tyttö-olo on vaihtunut siihen fiilikseen, että poika ois tulossa. Miehellä sama aavistus, ja mm. miehen siskolla.

Mulla ei vahvaa tunnetta ole siitä kumpi olisi tulossa. Mutta erilainen alkuraskaus kuin esikosta joka poika. Pahoinvointia paljon enemmän, naamassa on näppyä, pää kutiaa ja hilseilee.. esikosta oli iho ja hiukset todella hyvässä kunnossa..ei olisi tarvonnut pestä hiuksia kuin kerta viikkoon. Tosin kerkeäähän tämä tästä muuttua rv 13+3 menossa. Esikosta tuli myös voimakas linea negra mutta en muista millä viikoilla..

Mulla kanssa tyttö fiiliksiä ja samoin mun miehellä. Esikoinen on tyttö, että saas nähdä :) kumpi vaan tervetullut. Haluutteko ulrassa tietää kunpi tulossa, jos näkyy?

Takaisin