Kumpi?

8sepe9

Vauhtiin päässyt keskustelija
Onko teillä fiiliksiä kumpi olis tulossa? Tai kumpaako toivois? Täältä voi sitten jälkikäteen kattoa osuko oikeeseen tai muuttuuko mieli matkalla ;D
Mulla on tosiaan typsykkä jo ja toivoisin toista tyttöö, mutta on semmoset fiilikset, että olis poika :)
 
Meillä tyttö ennestään joten mies toivoo poikaa. Mulle ihan sama, tosin veikkaan että poitsu sieltä tällä kertaa tulee.
 
Meillä myös esikoinen tyttö eikä mulle ole mitään merkitystä sukupuolella, kunhan saan lapsen syliin asti ♥ Mutta mies varmaan vähän toivois poikaa kun tyttö jo on:wink Raskaus ainakin on alkanut ihan erilailla kun viimeksi joten jospa se tällä kertaa sit olis se poika?:)
 
Femi, itse juurikin siksi veikkaan poikaa kun tytöstä tää alkuraskaus oli niin paljon kamalampi :grin
 
Veikkaan kans ite poikaa (tai kahta) koska tytöstä ei ollut mitään oireita missään vaiheessa ja nyt on kaikki mahdolliset :wink


Sent from my iPhone using Vau Foorumi
 
Tyttöö toivon ja vähän tyttö olo on, mut se jää nähtäväksi :wink

Sent from my HUAWEI P6-U06 using Vau Foorumi mobile app
 
Hyvä ketju:) luulen että poika tulossa, kun ei oo yhtään joutunut pönttöä halailemaan. Helpommalla oon päässyt kaikkien oireiden suhteen kuin tyttöjen odotuksissa.
 
Mulla odotus on ollut oikeastaan täysin identtinen ensimmäisen kanssa, jokaista oiretta, himottavaa ruokaa ja ällöttävää hajua myöten, joten jos siitä voi jotain päätellä, niin toinen tyttö ois tulossa. Oikeastaan oon ollut aika yllättynytkin siitä, miten samanlaista tää on ollut kuin ekalla kerralla. Jotenkin ajattelin, että lähes 10 vuotta lisää ikää vaikuttais jotenkin, mut ei kai sitten. Voihan se tietty olla, et eron huomaa vasta sitten myöhemmässä vaiheessa.
 
KIva, että tykkäät MIss T :)
Mulla on kans raskaus aika erilainen ku ekan kanssa. En oo viel pönttöö halaillu vaikka nyt on pari päivää ollu tosi etova olo ja väsyttää järkyttävän paljon enemmän ja alavatsa nippailut on ihan uus juttu. Joten eiköhän se aika selvä poika oo :D
 
Odotus ollut tähän asti erilaisempi ku poikaa odottaessa, joten uskaltaisin niiden pohjalta veikata tyttöä.
Ja haaveilen pienestä prinsessasta. :)
 
Kaveripiiriin on juuri syntynyt kaksi poikaa. Jotenkin ajattelen, että nyt ois tytön vuoro ja on semmonen mutu-tuntumakin :) Lisäksi nämä kamalat mielialanvaihtelut vois ennustaa kans tyttöä :)

Sent from my GT-N7100 using Vau Foorumi mobile app
 
Tyttöä toivon, poika jo on. On tää myös muistaakseni paljon hirveämpäänkuin viimeksi, joten sen pohjalta tyttöä veikkaan.
 
Ehkä vähän enemmän tyttö-olo on jotenkin, mut saas nähdä! Sinänsä ei väliä kumpi olis tulossa.
 
Itse poikaa toivon kun kolme muuta lasta on tyttöjä mutta mulla ja miehellä kovinkin todennäköinen tunne on että tyttö se on tää tulevakin :)
 
Mun kaveri piiriin on tulossa pelkkiä poikia ja miehen siskolla on pelkkiä poikia niin olis kyl kiva saada toinen prinsessa :wink Sille olis nimi vakmiina ja pojan kohalla lyö vaan tyhjää :DD
 
Kun nyt on tyttö ja kaksi poikaa niin tyttöhän olisi taas aika ihana niin pääsisi taas prinsessavaatteita ostelemaan. Mutta ei sillä ole merkitystä, olis sellanen poikakolmikkokin aika hellyyttävä. :D Jännittävää sitten jos/kun saa tietää kumpi siellä masussa asustaa. :) :Heartred Pääasia että voi hyvin ja on terve.
 
Mulla on ollut ihan erilainen ja paljon huonovointisempi alkuraskaus kuin pojasta joten tyttöä veikkaan. Kumpi vaan on ihana. On kiva jos olisi molemmat, mutta veljekset olis varmaan kans aika kiva juttu. :Heartred
 
Siis en tarkoita että kaksoset olis kiva vaan että kun on jo poika ja jos tulisi tyttö niin olisi molemmat. Välillä kyllä pelkään että jos siellä onkin kaksi kun on niin huono olo...
 
Meillä mies toivois kovasti poikaa, mut mulla on kyllä näitten pääkipuiluitten ja muitten olojen takia sellanen olo et tyttö olis tulollaan :) mut on se kyllä ihan sama kumpi sieltä tulee :Heartred ja eikö se ollu et tyttösiittiöt säilyis kauemmin ku poika? meillä ku meni niin et lauantaina pussailtiin ja maanantaina oli ovis :)
 
Mä oon ruvennu jo vähän miettii et olisko sittenki tyttö tulossa ku viimiset kolme päivää ollu etova olo ja tänää halailin pönttöö ja esikon kaa pahoinvoinnit alko samoihin aikoihin..
 
Takaisin
Top