Kotidoppler

Yllättävän alhaalta pitää ettiä ennen puoltaväliä. Ja kannattaa samasta kohtaan oikein käännellä sitä doppleria niin voi löytyyä. Kohtu on niin pieni ja piilossa kaikelta vielä :)

Ärsyttävää ku en saa kuuluviin sykkeitä :D toivottavasti kaikki ois kunnossa

Me saatiin eilen kuuluviin. Torstaina löysin jo mutta en uskaltanu uskoa itteeni mutta mieskin oli sitä mieltä että kyllä se pieni sydän siellä on.

Mä yritin taas muttei kuulunu :( varmaa vartin yritin ettiä..

Ei mekään olla enää saatu vaikka aikaseen löytyikin. Ultrassa kaikki oli kyllä kunnossa. Pikkunen on niin piilossa vielä ettei kannata huolestua.

Ninni, älä huolestu. Viime raskaudessa olin neuvolassa neuvolan laskujen mukaan viikolla 10+0. Terkka kysyi, haluanko että kokeillaan sydänääniä, ja tietenkin halusin. Mitään ei kuulunut. Neuvolassa on ultra, ja kysyi että haluanko että kokeillaan josko jotain näkyisi. No, tietenkin halusin.
Asetukset ei olleet oikein eikä kukaan siinä osannut laittaa niitä oikein, ja vatsan päältä ei näkynyt mitään. Toki harmaata, ja keskellä mustaa. Eli siis kuvaa oli, mutta ei elämää...

Ajattelin, että se on sitten siinä. Juhannus oli tulossa, ja seuraava sykekuuntelu oltais saatu viikon päähän. Päätin käydä yksityisellä ultrassa vielä samana iltana, ja siellähän se poika "tanssi" käsiään heilutellen. Viikkoja oli ultran mukaan vain 9.

Joo Ninni ei kannata huolestua. En mäkään vielä viime viikolla mitään kuullut. Ja en odottanut vielä edes kuulevani mitään. Kun yleensähän niissä on suositus vasta se rv 12. Nyt siis oli 10+2 kun kuului.

Jokusen päivän olleet sykkeet hukassa täälläkin. Pahiten eilen taisi säikäyttää, kun en meinannut saada edes istukan ääniä kuuluviin... :eek:
Torstaina on onneksi ultra.

Muuten, onko sillä väliä onko rakko tyhjä vai täynnä ku kotidoppleria käyttää?

Ninni, luulisin, että täysi rakko nostaisi vähän kohtua ja olisi helpompi kuunnella.

Mä olen usein koittanut kuunnella, tänään taas ajattelin että kokeilin vaikken kuitenkaan löydä ääniä. Mutta kuinkas kävi, sielä se pieni porskuttaa ja sykkeen löysin :* olipa ihana fiilis kuulla syke! Nyt siis rv 9+2

Varhais uä:n mukaan huomenna ois 9+0 nii vois loppu viikosta yrittää taas kuunnella

Mä en oo viikkoon kokeillut doppleria , jospa sitä tänään taas yrittäisi <3

Ihanaa kun osa on jo äänet kuullut!!<3

Sitä ääntä saa kyllä ettiä, mut sit kun sen löytää niin ei voi erehtyä :) koitin hetken päästä uudestaan mutten enään löytänyt, lähti johkin karkuun :D

Täälläki metsästetty tänään sykkeitä. Ostin sen puhelimeen kiinnitettävän mallin. Varmaan 45minuuttia etiskeltiin niitä, aina välillä muutama sykähdys kuultiin ennenku taas liikahti käsi. Nauhallekkin saatiin noin kymmenen sekunnin ajan vaimee jumputus, mutta selvästi tunnistettavissa.

Onhan tästä 9+2 vielä 3viikkoa tonne suositusaikaan:D

Mulla kans se puhelimeen kiinnitettävä malli :) on kyl kätevä kun saa nauhotettua! Mä sain melkeen 40sec kuuluvan pätkän sykkeestä kun olin ihan paikoillani kunnes se karkas :p

En saanu vieläkää kuuluviin mitään, nyt ois uä:n mukaan 9+0. No ohjeessakin sanotaan että vasta 12 viikosta eteenpäin yleensä kuuluu mut olis kiva jo nyt kuulla et onko siellä enää sykettä. Oma syke kuuluu nivusista tosi paljon ja mahastakin. :D mulla on kans tää malli mikä laitetaan kännykkään kiinni.

Miun tarvii kans tilata tuo puhelimeen liitettävä doppleri! Neukkutäti tarjosi mahdollisuutta käydä kuuntelemassa sydänäänet joskus parin viikon päästä neuvolassa (nyt menossa siis 8+0), mutta melkeinpä sama maksaa muutama kymppi ja kuunnella kotona itse useamminkin :)

Tänääm taas uteliaisuutta rupesin ettimään sykettä. Vartti meni ja meinasin jo lopettaa, mut sieltä se taas löytyi :) kauan kyllä saa ettiä.. ja lähtee nopsaan karkuun..

Takaisin