Tänää tullut doppler! Täytyy kyllä sanoa, että ei siinä kauan menny. Odottelen vaan että mies sen postista tois. En kyllä tiedä uskallanko vielä kokeilla vai odotanko vielä ainakin viikon.
Ninni, olikohan rv 14 milloin _yleensä_ kuuluu viimeistään. Rv 12 taitaa olla ainakin minun dopplerissa suositusrajana ennen kuin alkaa kuuntelemaan, juurikin siksi ettei turhaan stressaa jos ei kuulukaan. :)
Ajattelin pyytää kaverin doppleria lainaan, mutta toisaalta sit joutuisin kertomaan uutiset. Hmmm..vaikee valinta :D Houkuttelis kyllä etsiskellä sykettä, kun oma la voi hyvin olla aiemmin, kuin tällä hetkellä on.
Mä tykkäsin viime raskaudessa käyttää ceridal oljyä dopplerin kanssa kun sitä ultrageeliä. Oli helpompi liikutella kun oli liukas ja siten helpompi löytää äänet :)
Mäkin kokeilin ihan pari minuuttia vaan. Ei sieltä mitään kuulunut mutta en kyllä sillä yrittämisellä mitään odottanutkaan. Joku viuh viuh ääni sieltä kuulu mutta se nyt ei tarkoita mitään :D Täytyy jossain välissä kokeilla uudestaan paremmalla ajalla. Mutta yritän olla stressaamatta sitä hirveesti.
Siinä munkin dopplerissa on suositusrajana 12 viikkoa. Mutta oli se kumminkin lopulta pakko kokeilla :D
Ässaaärii Kiitos tiedosta. Kai se on hyvä merkki että se kuuluu. :) Viimeistään ultran jälkeen alan oikeen kunnolla ettimään. En odota mitään ihmeitä tosta mun halppis laitteesta.
Niin ja mikä ois hyvä kohta kokeilla sillä dopplerilla? Mä kokeilin vasemmasta nivusesta häpyluun yläpuolelle eri alueilta ja koitin painaa, mutta oma syke vaan kuului :D