Kotidoppler

Mä jo kyllästyn etsimiseen 10-15min päästä että saa nähä löydänkö ikinä :D

Tänään ehkä kokeillaan. Päätin että mies saa sanoa koska kuunnellaan, muuten kuljen itse luurit korvissa ;)

Tänään taas kuuntelin :D tälläkertaa meni ihan vaan pari minuuttia niin löyty! Mut se on niii pieni vielä et jos meneet piilosille niin sit saa kyl hakemalla hakea..

Tänään kuului äänet. Aamulla ei kuulunut, mutta latasin dopplerin akun ja sen jälkeen koko laite tuntui heräävän henkiin eikä mennyt kauaa kun hevosenlaukka alkoi kuulumaan oikealta puolelta vähän navan alapuolelta. Samassa kohtaa kohtu oli selvästi tunnusteltavissa. Rv 11+0 tänään.

Oho, kyllapa olette saaneet aikaisin kuulumaan! En ole viela uskaltanut edes kokeilla, tanaan ehka voisi :headphone: Nyt vasta 9+2. Eka neuvola olisi 9+6, en tieda kuunnellaanko siellakaan.

Uä:n mukaan 9+2 eikä vieläkään kuulunu. Tosin en jaksa yli kymmentä minuuttia kuunnella ku doppleri ottaa korviin niin kovaa ku sitä liikuttaa. En tiiä onko se lyhyt aika etsiä? Ja ihan normaalia vielä ettei kuulu?? :/

Ninni22, aivan normia varmasti, jotkut löytää aiemmin ja jotkut myöhemmin. Se on niin pienikin että pääsee hyvin karkuun ja piiloon :) varmasti myös vaikuttaa oma ruumiinrakenne vatsanseudulla. Kuuluuko sulla istukka yms äänet? Ja paaaaaaaljon geeliä ja läheltä häpyluuta etsit

Kyfi, en tiiä miltä istukka kuulostaa :eek: ja mulla on ylipainoa ja mahaa enemmän nii kai seki voi vaikuttaa? Etsin kyllä tosi alhaalta, enemmän vasemmalta ja keskeltä ihan häpyluun reunalta. Jos se istukka on se viuhviuh ääni mitä täällä puhuttu, nii en oo sellasta edes kuullu..:sad001

Muoks. Ellei istukan ääni ole sellasta huminaa?? Semmosta oon kuullu aika voimakkaana..

Muokattu viimeksi:
Ite en kans löytäny aluksi noita sykkeitä ku etin sieltä häpyluun yläpuolelta, sittenku siirryin ylemmäs koittamaan niin johan alko löytymään. Mulla löytyy tuosta ehkä arviolta 4-5cm navan alapuolelta ne äänet kun makuullaan etsin ja aika keskeltä. Mutta varmasti jokasella oma kohta missä milläkin viikolla kuuluu :) koita ninni vähä siitä ylempääki, ei sillä ainakaan mitään häviä.

Mä oon ajatellu että selviäisin ehkä ilman doppleria mutta kun täälä lukee teidän keskusteluja niin tulee niin kova halu itekki päästä kuulemaan pienen sydänääniä :)
Ehkä mäkin vielä sorrun hankkimaan..

Istukka on tosi selvästi sellainen viuh viuh ja sydän on kuin hevonen laukkais. Kun ne kuulee ei voi erehtyä mutta maltti on valttia, vaikka raskaus olisi pitkälläkin ja kyseessä ammattilainen voi äänien löytymisessä kestää. Neuvolassakin pari kertaa neukkutäti ei löytänyt anto laatikosta pari palaa suklaata ja hetken päästä koitti uudelleeen ja sitten löytyi. ;)

Takaisin