Kotidoppler

3d493922f022900b94aefd2fcf132f1c

Elikkäs tolladet päädyt pittää olla johdoissa ja missä enempi napoja nii puhelimmeen kiinni

Meille kotiutui tänään tuo doppleri, ja pakkohan sitä oli testata. ;) Pieni epäusko kyllä iski, kun minun sykkeeni löytyi helposti (60-70) ja sen jälkeen hetkittäin löytyi 160-177, mutta ei kai tuon tosiaan kuuluisi näin aikaisilla viikoilla mitään löytää? :o Vai mahtaako olla jokin häiriö..?

Kharou: näkyykö siinä sykekin? Ja millä viikolla olet? Meidän dopplerissa ei näy sykkeen nopeutta.

Lucy, näkyy joo syke ja käyrät, ne saa nauhoitettuakin. :) Jonkun lähteen mukaan sykkeen pitäisi olla näillä viikoilla 100-120, ja vasta myöhemmin sen 160-177. Viikkoja tosiaan on (pitäisi olla) se 6+5.

Täytyy tänään koittaa metsästää uudelleen. :)

Ei noilla viikoilla sykettä kyllä vielä kuule, neuvolassa ainakin meillä joskus 10+ viikon jälkeen edes yritetään kuunnella.

Eikoisesta ite löysin joskus rv 12. Jos tahtoo yrittää niin ihan häpyluun yläpuolelta ja kääntelee doppleria eri asentoihin samassa kohdassa. Tossa hommassa maltti on valttia. =)

Se nyt lähinnä kiinnostikin, voiko kyseessä olla virhe. Ja se sykkeen kuuluminen pitäisi varmaa nauhoituksista tarkistaa, minä seurailin vaan sykenäyttöä ja mies kuunteli. ;)
Eli joko tuo näytti ihan omiaan tai sitten löysi sykkeen, mutta ei kai minun sisäelimissäni mikään noin nopeasti voi sykkiä? :D

Mies vastasi, että ei kai. Muutaman kerran oli kuulevinaan, mutta ei ole ihan varma... Ota tuosta sitten selvää. :D Uskoisin kyllä, että korkeintaan kuuli omiaan. ;)

Mullakin unbornheart näytti näytölle välillä isompia lukemia, vaikkei mitään kuulunut, enkä silloin tiennyt että vaavin sydän oli jo lakannut lyömästä. Eli voin isolla varmuudella sanoa, että se VOI näyttää välillä jotakin häiriölukemia. Ei tietystikään tarkoita, etteikö sulla vois olla ihan oikeaa sykettäkin jo rekisteröitynä.

Mutta ei ainakaan kannata vielä hermostua, vaikkei sykettä löytyisi. :) on kuitenkin papuset vielä siellä häpyluun alla, niin huonosti luun läpi saa mitään sykkeitä. Itse en ole vielä uskaltanut tässä raskaudessa kokeilla, ehkä jo vois yrittää. :)

Rv 8+2

Tähtityär, kiitos. :) Hyvä tietää noista häiriöistä, niin en suotta sitten murehdi, että jos ollaankin pidemmällä kuin mitä pitäisi... :D Tänään kun näyttöön hyppäsi 135-144 lukemia navan kohdilta, niin kävi kyllä mielessä, ettei tosiaankaan pitäisi tuosta niitä löytää. ;)

Eli eiköhän tuo ole sitten luotettavampi, kun ne sykkeet kuuluu. :)

Mä en usko niihin lukemiin tässävaiheessa ollenkaan. Se voi herjata jostakin. Istuhan viuhunnan saa kuulumaan ja oman sykkeen. Lukemat se tosiaan se laite näyttää mut niitäkin ku jää seuraamaan ni heittelee laidasta laitaan..

Istukan ääni on helpompi löytää kuin sikiön syke. Minusta niitä oli vaikea erottaa toisistaan alussa.

Kumma juttu, ei edellisestä raskaudesta kuulunut ikinä sellaista kunnon kavioiden kopseääntä, ihan pelkkää viuhinaa. Ja siis ihan neuvolassakin.

Takaisin