Kotidoppler

Mievaan, vautsi millä viikolla sitte oot? :) ja millähän viikolla alkaa sikiön sydän lyödä?
 
En oo kokeillut doppleria vielä kun viikot on vasta 5+0.
Käytin sitä enempi viimesellä kolmanneksella, jos ei liikkeitä tuntunut tarpeeksi. Sen jälkeen alko kauhu mylttäys :D
 
Kuudennella viikollahan se pikkusydän alkaa lyödä. Mulla on sen verran tota eristystä, ettei taitais ihan vielä dopplerilla kuulua...:) Vähän kyllä houkuttais doppler kotiin hommata...
 
Raskauskeijulla oli joku ihan perusmalli muistaakseni reilu 30€ ja netissä ihan hyväks kehuttu. Mut ehkä sitte haluaisin sen minkä saa kännykkään kiinni niin sitä sykettä pystyy tallentamaan. :)
 
Mä vasta mietin semmosen hommaamista. En kyllä varmaan uskaltais yrittää kuunnellä vielä kun menis varmaan hermot kun mitään ei kuuluis. Nyt siis mahdollisesti 7+0
 
Aijon hankkia, vielä ei kuulus mitään ku niin alussa raskaus, en pidä kiirettä :)
 
Ohhoh, mievaan, onpas herkkä laite kun nuin aikaisilla viikoilla sait kuulumaan! Mulla on unbornheart-doppleri, enkä varmaan vielä pariin viikkoon edes uskalla kokeilla, että löytyykö.

rv 7+1
 
Mulla ei viime raskaudessa neuvolassa edes yritetty kuunnella ja viikkoja oli muistaakseni 9+1.
 
Mä mietin jo esikon odotuksen aikaan et haluisin, muten hankkinu.. Ja nyt pyörii kyl mielessä taas et jos hankkis.. En vaa oikeen tiiä et mikä olis sit hyvä..
 
Kiitos Ninni22 täytyyki tutkia tota tarkemmin! Jos mahdollisimman halvalla pääsis ni olis hyvä..
 
Ninni mä kattelin tota samaa mutta ebaystä. Se oli vähän halvempi mutta toimitusaika on varmaan pidempi. Ei se kyllä taida haitata kun en varmaan uskaltais vielä kokeilla. Täytyy varmaan saada mies yllyttänään mut ostamaan semmoinen. Oon ite niin huono ostamaan mitään niin tartten sen apua :D
 
Joskus ekassa raskaudessa neuvolantäti kuunteli sydänääniä multa ja totesi että Hups, sehän olikin sinun syke eikä vauvan :D että tarkkana saa olla ammattilainenkin. Siksi en vielä kehtaa nyt yrittää tän ihran läpi kuuluuko :D
 
Hei! Noita angelsounds jumper dopplereita pyörii aika paljon myös nettikirppiksellä! :) itse löysin just tori.fistä 15€:lla postikuluineen tuon ja näky olevan myös meidän paikallisella Facebook-kirpparilla 20€:lla :) Et kannattaa harkita myös käytettyä, jos vaan myyjä vaikuttaa luotettavalta tai löytää omalta paikkakunnalta noutomatkan päästä!
 
Takaisin
Top