Kotidoppler

Mä tilasin eilen dopplerin! Iiks. Tulee kiinasta niin siinä voi kestää vähän mutta ei tässä mitään kiirettä oo. Ensi kuun loppuun mennessä pitäis olla. Maksoi postikuluineen vähän alle 20 euroa. Oli se Angelsounds jpd-100s mini

Luumupuu, sehän oli edullinen ostos, eikä haittaa vaikka toimitus kestää kun ei sitä tarvita kuitenkaa vielä muutamaan viikkoon ehkä. :)

Ninni no niin mäkin sen ajattelin. Ja sitten jos ei ihan hirveen hyvin toimi niin ei sekään niin haittaa kun ei juuri mitään maksanu. Sain tänää s-postia että se on lähetetty jo. Jee! Postissa vaan kestää kun ei tuu minään pikapakettina :D

Kiinasta toimitus kestää n. 38vrk.... Kesäkuun alussa tilattu puhelimen osa ja vieläkään ei tullut vaikka kyllä on matkalla

Meille on tullut kamaa sieltä puolessatoista viikossakin. Kai se vähän riippuu miten ne lähettää ja kuinka posti kulkee

Mä en varmaan taida hommata.. Jos aiheuttaakin vaan turhaa stressiä jos ei löydy sit myöhemmin. o_O Ehkä seurailen sitte vaan niitä liikkeitä paikalla ollessani. :dummy::dummy1:Ei mulla oo koskaan ollu aiemmissakaan. Mutta voihan se mieli vielä muttua sitten ku masu oikeesti alkaa kasvaa.

Doppler on kaverilla lainassa. Täytynee ens vkolla hakea se kotiiin kun käyttöä tuntuu tuppaavan ;) Kumpa pikkukakkonen pysyis matkassa <3

Kai sitä kohtapuolin uskaltaisi laittaa tilaukseen tuon Unbornheartin. Saa kätevästi kiinni puhelimeen, eikä kyllä ole kalliskaan. :)

Edellisessä raskaudessa en viitsinyt tilata kun potkut tuntuivat jo, niin tuntui turhalta. Mutta niiden hiljaisempien hetkien tullessa toivoin usein, että se doppleri olisi ollut... :) Tällä kertaa viisaampana.

Nabakettu muistaakseni jotai n. 50€. Verkkokauppa.comissa ainaki myytävänä.

Me ostettiin viime raskautta varten ihan suomalaisesta verkkokaupasta angelsounds doppleri. Ajattelin kokeilla joskus 9 viikon jälkeen ekan kerran.

Unbornheart on tosiaan Verkkokaupassa 50e, Raskauskeijulla 55e ja oikeastaan muualla ollut 60e. Hintaan tosiaan sisältyy myös se uä-geeli.
Verkkokaupalla muistaakseni tosin toimitusaika oli pari viikkoa, kun eilen katselin. :)

Mä oon tilannu verkko kaupalta jotain joskus nii tuli paris päivässä postiin :) ei kai siellä ihan kahta viikkoa toimitus kestä? Tai voi olla ruuhkaakin joskus

Ninni Verkkokaupasta oli muistaakseni kokonaan loppu nuo Unbornheartit eli siksi toimitus kestää pidempään. Tuota mallia just oon katellut, mutta tiedä sitten tulisko sitä käytettyä niin paljoa, että olisi hyötyä itselle ostaa. Ei tuo tosin mikään mielettömän kalliskaan olis :)

Perusdopplerista saa puhelimeen liitettävän samanlai ku toi unbornheat ku hommaa oikeenlaisen kaapeli välliin

Takaisin